Anders dan hetero...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Wat ben jij... eerlijk en open..

Hetero
202 (81%)
Lesbisch
2 (0%)
Homo
4 (1%)
Bi
23 (9%)
Ik ben man en vind zoenen met mannen wel oke maar verder niet
Geen stemmen
Ik ben vrouw en vind zoenen met een vrouw wel oke maar verder niet
18 (7%)

Totaal aantal stemmen: 249


Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Anders dan hetero...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 14:33

Ik ben benieuwd hoe eerlijk de bokkers zijn.
Persoonlijk vind ik t iets waar je je absoluut niet voor hoeft te schamen maar helaas zijn er nog te veel mensen die dat wel doen..

Ik heb zelf gekozen voor Bi, aangezien ik zowel op mannen als op vrouwen val.
Heb met beide al relaties gehad.

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 14:35

Ik ben hetero
Maar heb totaal geen problemen met mensen die dat niet zijn.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 14:39

Ik ben ook hetero en heb er ook totaal geen problemen mee als iemand anders dat niet is.

Geen geklef voor mijn neus, dat vind ik bij alles, van hetereo tot homo.
Lachen

Het leven is een gebakje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 14:45

Ik ben hetero, ben nog nooit verliefd geweest op een vrouw en heb daar dus ook nog nooit wat mee gedaan.
Toch zal ik nooit zeggen dat ik nooit wat voor een vrouw zou kunnen voelen, want ik denk dat ik niet verliefd word op een sexe maar op een persoon, een karakter. Dus voor hetzelfde geld kom je ooit DE partner van je leven tegen en is het iemand van je eigen sexe Verward

IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 14:45

ik ben hetro maar dat wil niet zeggen dat ik een vrouw niet mooi kan vinden, ik zie mezelf alleen niet met een vrouw zoenen oid.

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 14:46

Ik ben ook hetro.

Maar heb helemaal geen problemen met mensen die dat niet zijn.
En idd, net als Sizzy, geen geklef, dat doe je thuis maar. Maakt niet uit of je homo, lesbisch, hetro of bi bent. Een klein kusje kan maar echt geklef, nee.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 14:52

Dat geklef vind ik ook maar niks, maar daar hoef je idd geen homosexueel voor te zijn bij hetero's vind ik het net zo vervelend om naar te kijken.

Verder heb ik totaal geen problemen met mensen die anders dan heterosexueel zijn.

Zelf zal ik nooit op een vrouw kunnen vallen, ik voel me er totaal niet toe aangetrokken.

28-09-2007
Nothing compares too you...

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 14:54

Ook ik ben hetro ,maar wat een ander ook is [homo,bi,lesbisch of hetro] in mijn ogen ben je gewoon MENS!! En als mens moet je er gewoon voor uit kunnen komen of je op het ene dan wel op het andere geslacht valt.En ik geef toe ook al ben ik hetro,ik sluit mijn ogen niet voor een mooie meid,en als het gaat om bloot Bloos! ,zie ik zelfs liever een naakte vrouw dan een naakte man. Maar wat vrijen betreft heb ik toch liever dat slurfie eraan whahahahaha Haha!

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 15:08

IcePrincess schreef:
ik ben hetro maar dat wil niet zeggen dat ik een vrouw niet mooi kan vinden, ik zie mezelf alleen niet met een vrouw zoenen oid.

Vind ik ook.
Al ben je hetro, je kunt iemand van je eigen geslacht toch nog mooi vinden. (al vind ik dit vaker voorkomen bij vrouwen als bij mannen)

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 15:33

Idd, een vrouw zegt eerder over een vrouw dat ze mooi is, dan dat een man dat over een man zegt. (bij hetero-sexuele dan hè Knipoog )
Ik ben zelf hetero en heb er echt geen probleem mee als mensen voor het zelfde geslacht kiezen. Maar eerlijk gezegd zie ik wel liever een man+vrouw "kleffen" dan 2 mannen of 2 vrouwen..

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 16:31

Ik ben ook hetero.
Maar heb er totaal geen problemen mee als mensen Homo of Bi zijn, als je maar gelukkig bent toch?

-

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 16:37

Ik ben ook hetero.
Ik heb er geen probleem mee als iemand ander homo, bi, of wat dan ook is. Hij/zij is toch een mens en dat vind ik veel belangrijker. En zolang we elkaar gewoon respecteren is er niets aan de hand.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 16:38

Hetero

'Paint' it 'Black'

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 16:54

Hetero
Ik denk dat geen 1 hetero man graag met een man zoent trouwens. Wellicht wel andersom, dus een vrouw bij een vrouw.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 16:59

Hetero, maar ik heb echt helemaal niets tegen mensen die lesbisch, homo of bi zijn. Is toch niets mis mee Lachen

    Dance to express, not to impress.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 17:12

Hetero...maar ik heb echt niks tegen al die anderen!
Het zijn gewoon mensen hoor!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 17:14

Hetero.
Ik heb niets tegen mensen die bi, homo of lesbisch zijn.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 18:07

ben hetero maar ben niet vies van een vrouw ofzo Tong uitsteken
ik kan best met een meisje zoenen, heb er alleen geen gevoelens bij, is dus meer voor de gein.
ik heb absoluut niks tegen homo's of lesbische mensen. hebben laatst nog 2 vrienden aan me bekent dat ze bi zijn Lachen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 18:41

De mensen zijn al zo geconditioneerd dat er altijd "maar ik heb niets tegen een andere geaardheid" achteraan komt zie ik.
Gek, als je hetero bent impliceerd namelijk helemaal niet dat je een hekel aan iets anders hebt Knipoog

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 19:13

Inderdaad Romkabouter, zoiets wou ik ook al zeggen.. (je was me voor Tong uitsteken )

Iig ben ik nog nooit voor een vrouw gevallen, maar ik zeg niet dat dat nooit gebeurd, er zijn zat mensen die pas op latere leeeftijd erachter komen dat ze bi of homo/lesbisch zijn..

Anouk01

Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 19:13

Hetero.
Maar ik heb helemaal nix tegen homo's en lesbische mensen.
Ik liep vorig jaar stage bij een homo..super aardige man! OK dan!


fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 19:14

hetero, maar heb er absoluut geen problemen mee met al de andere opties. Zelfs als ze zoenen voor je neus: kvind het al genoeg om liefde te zien tussen mensen! Je ziet al genoeg erge dingen in de wereld!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

pmarena

Berichten: 48040
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 19:18

Hetero gelukkig

Het lijkt me helemaal niks om lesbisch te zijn , bah ...

Heb er ook absoluut geen problemen mee hoor als andere mensen vallen op iemand van dezelfde sexe , zoals gezegd : je valt op de PERSOON OK dan! .

En echte liefde is ALTIJD mooi Lovers .

Maar voor mezelf vind ik het een beetje een *ieuw* idee om met een vrouw... *ieuw* Tong uitsteken

Bi lijkt me wel leuk , maar helaas ben ik het dus niet Haha!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 19:41

Ik ben ook gewoon hetero! Jammer sommige mensen respecteren homo's of lesbie's niet! Ik liep laatst in de stad en werd een stelletje (2 mannen) uitgescholden voor vieze homo! Ik was zo woest op die K U T kindjes! die kids wou ik slaan. Echt en ik wou naar dat stelletje gaan en zeggen hoe leuk ik het voor ze vond! Haha! Hahaha! Laat die mensen in hun waarde denk ik dan! Hartstikke leuk dat mensen ook op zo'n manier gelukkig kunnen zijn in de liefde! Kussjes BounceBabe

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 19:47

Wie is die ene homo Lachen Ben erg nieuwschierig toch wel.
Ik vind je moet zijn waar je je lekker bij voelt ongeacht van welk geslacht je bent en welk geslacht je houd.
Je verschuilen om dat dit afwijkt en bang zijn omdat andere raar over je gaan denken vind ik niet gezond. Ben wie je ben en leef!!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank