Kleuren jullie je haar? En.. hoe?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Kleuren jullie je haar? En.. hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 21:12

Ineens bedacht ik me.. Ik wil mn haar weer ns kleuren!! Wat gebruiken jullie om je haar te kleuren? Uitwasbare kleurspoeling of permanente verf?? Oftewel de komende haarwasbeurten de hele douchebak onder de kleurspoeling Scheve mond , of.. eigenlijk eindeloos bezig moeten blijven omdat het steeds maar uitgroeit.. En dan zelf doen of bij de kapper laten doen?? Wat voor kleur? Ben benieuwd!


Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:31

Ik gebruik meestal permanente verf en gooi er echt vanalles in.. maar meestal toch wel een wat donkerdere kleur. Ik doe het altijd zelf, (nou ja, mijn mammie) en die uitgroei, achjah, maak ik me niet zo heel druk over. Ik ga dat echt niet elke 3/4 weken bij werken hoor!! Op dit moment zit er een rood/zwartachtige kleur in mijn haar.

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:38

Ik blondeer mijn haar altijd Haha!
Het spul koop ik zelf bij de kappersgroothandel, dan ben je veel goedkoper uit als dat je naar de kapper gaat OK dan!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:43

Ik heb mijn haar in het verleden in alle kleuren van de regenboog gehad, maar dat bleek niet zo goed voor je haar te zijn Haha!

Nu kleur ik het alweer een jaar of drie met henna, waardoor ik dus een 'rooie' ben Lachen

Van mezelf ben ik donkerblond, maar die kleur is zo vaal en dan heb ik geen kleur meer in mijn gezicht dus da's niks

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:08

Ik verf mijn haar ook, 'k heb nl. nogal hardnekkige grijze haren (ja, oud vrouwtje Knipoog)
Een spoeling dekt de lading helaas niet meer *LOL* , vandaar dat ik permanente verf gebruik.
Meestal in een donkere kleur omdat ik van mezelf ook erg donker ben.

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:32

Ik verf het
Meestal zelf en eens in de zoveel tijd bij de kapper
Waarom omdat ik lelijk blond haar heb en donker beter bij mij pas

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:54

Haha *toeval*
Ik kom net naar beneden na het uitspoelen van mn haar met een nieuw verfje Tong uitsteken

Ja, ik kleur mn haar dus Lachen

Volgensmij al sinds mn 15e. Begonnen met een kleurspoelingkje in het oranje, rood, roze vanalles.

Op mn 16 had ik echt genoeg van mijn eigen haarkleur en heb ik het bij de kapper laten verven (kastanje rood). Ik was er helemaal weg van maar vond 50 gulden iets of wat prijzig...
Daarna ben ik het met doe-het-zelf-verf (permanent) verder gegaan en dat is me altijd heel goed bevallen. Ik heb een makkelijke kleur (donkerblond) en daar kan eigenlijk alles vrij makkelijk op en het blijft erg goed zitten (ook na heel wat wasbeurten.).
Meestal heb ik het rood. Soms ben ik (+vriendin) in een crea bui en dan komen en zwarte plukken door.
Kheb het ook wel eens kastanje bruin gehad maar rood is toch wel mijn kleurtje Knipoog

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Mondy en 58 bezoekers