dit werkt pas echt tegen paardenhaar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 20:48

Ik ben nooit zuinig op mijn kleren. Als ik mijn goede kleding aan heb en de kat kijkt me lief aan dan kan ik het echt niet laten om hem eventjes op schoot te zetten en te knuffelen. Zo gaat dat dus ook met mijn hond en paard. Ik loop rustig met mijn kantoor kleren de stal in. Nadeel is dat ik snel onder het haar zit. Mijn kleren hangen ook vaak aan de lijn buiten en ik ben ook altijd ijverig in de weer met een rol van dat breede plakband.
Maar sinds een week heb ik een droogtrommel *LOL* Nu gooi ik dus standaard alle was er in en het is niet te geloven hoeveel haar er blijft hangen in het filter!! Mijn zwarte broeken zijn weer netjes zwart en ik hoef 's ochtends niet meer in de weer met de rol plakband. Wat een uitvinding, dat had ik eerder moeten weten!

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 21:34

En anders hebben ze heel handige plakrolborsteltjes te koop bij oa Blokker..voor een paar piek. Je rolt even over je kleren heen en klaar!
Maar een droogtrommel is zeker ideaal. Ik was helemaal van slag toen de mijne laatst kapot was: daar zat ik met kleding van 4 personen!!!!! Meteen dezelfde dag een nieuwe gekocht dus..

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 22:07

Is het wel goed voor je droogtrommel???

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 22:12

Citaat:
Op 2001-09-01 21:34, schreef suzanne:
En anders hebben ze heel handige plakrolborsteltjes te koop bij oa Blokker..voor een paar piek. Je rolt even over je kleren heen en klaar!


Nou, ik vind die dingen niet echt geweldig helpen. Iig niet tegen honden- en kattenhaar van kleding halen *LOL*

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 22:58

Dat van die droger had ik ook al uitgevonden. laat mijn vriend het niet horen want die wordt gek. Het is namelijk niet echt goed voor je droger omdat die haartjes vrij dun zijn en door je filter heen kunnen.

Maar ik doe het ook gewoon: zelfs dekjes komen er haarvrij uit!