Vrouwen die gek op bier zijn.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:09

xSwanHeart schreef:
Nee nee dames, het lekkerste rosébier is van Liefmans! En dan het liefst van de tap, yammmm! :9


Mooi daar wordt ik echt kotsmisselijk van na 3 drankjes al vindi k m idd lekker. En de volgende dag heb ik echt een rotte lollysmaak in mn mond :')

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Vrouwen die gek op bier zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 23:10

Die heb ik nog niet op, maar is wel een populair biertje heb ik het idee. Het schap is vaak leeg in de supermarkt waar ik werk.

xSwanHeart

Berichten: 4428
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:10

:') Daar heb ik nou echt nog nooit last van gehad, haha. Ik vind 'm echt heeerlijk!

Roosch

Berichten: 36699
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:12

Grote bierliefhebber hier. :D :D

Liefst Hertog Jan, maar ik lust veel bier. Alleen geen Grolsch, dat gaat er niet meer in.
Zaterdag Hertog Jan- kaas gekocht. :9

Ben verder ook wild van Palm en Westmalle. <3

irisss95

Berichten: 76
Geregistreerd: 16-03-10
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:16

Roosch schreef:
Liefst Hertog Jan, maar ik lust veel bier. Alleen geen Grolsch, dat gaat er niet meer in.



Haha, op de Jeugdvereniging waar ik vaak kom, hebben ze Hertog Jan en Grolsch. En als je bij de bar wil bestellen kan je kiezen tussen bier (Hertog Jan) en slootwater (Grolsch). Maar Hertog Jan moeten we toch wel een stuk vaker inkopen dan Grolsch!

Anoniem

Re: Vrouwen die gek op bier zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:17

Bij deze zeg ik proost op mijn 20000e post :D :')

Hertog Jan drink je ook veel sneller dan Grolsch. Tenminste dan spreek ik voor mezelf :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41777
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:17

Ik ben ook een bierliefhebber :). En dan met name speciaalbiertjes.

Qua Nederlandse brouwers is mijn favoriet De Molen, uit hun Hel & Verdoemenis en Flying Dog's Gonzo is mijn favoriete bier gebrouwen: Bat out of Hell, een heerlijke imperial stout :9.

Dirndl

Berichten: 2355
Geregistreerd: 15-06-06

Re: Vrouwen die gek op bier zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:19

Ja, zo af en toe heel graag! Drink normaal niet, maar àls, dan wel een Augustiner, Stiegl of Franziskaner.

Allerbeste radler is nog steeds het origineel: dat van Gösser! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:20

Joolien schreef:
Bij deze zeg ik proost op mijn 20000e post :D :')


*\o/*

mariekie
Berichten: 5159
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:22

+:)+ Al vele pogingen ondernomen om wijn te leren drinken.
Ik heb het opgegeven: Het is gewoon niet te haggelen :r

Geef mij maar een ijskoude Hertog Jan :9 :9
Rose bier gaat er bij mij ook goed in by the way...

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 23:22

Joolien schreef:
Bij deze zeg ik proost op mijn 20000e post :D :')

Hertog Jan drink je ook veel sneller dan Grolsch. Tenminste dan spreek ik voor mezelf :P
*\o/* *\o/* *\o/*

Een sfeerimpressie van gisteren

Afbeelding

irisss95

Berichten: 76
Geregistreerd: 16-03-10
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:24

Ik ben stiekem wel begonnen met Grolsch :+ Maar al gauw overgestapt op de Hertog Jan.
Maar op een terrasje lekker in de zon drink ik toch vaak rosé bier of kriek. Desperados gaat er trouwens ook wel in!

@Joolien gefeliciteerd met je 20000e post! *\o/*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41777
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:25

Joolien schreef:
Bij deze zeg ik proost op mijn 20000e post :D :')

Hertog Jan drink je ook veel sneller dan Grolsch. Tenminste dan spreek ik voor mezelf :P


Ik niet :=. Zevendronck gedaan, nou dat ging als een idioot.

Ik snap overigens wel waarom er mensen zijn die Grolsch niet lekker vinden, het is van alle reguliere pilsners in NL de bitterste :). Behalve Kanon dan :9, maar die vind je niet zo snel op de tap.

Rosébier vind ik ranzig, net als alle bijna alle andere bieren met een sterke fruitige smaak. Dat is niet echt mijn ding.

DaniellaF

Berichten: 562
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:28

Brand!

En dan het biermerk hoor, dat blust ook lekker ;) Ik geef de voorkeur aan het "bittere" bier, een Wittekercke lust ik ook wel en ik ben helemaal waus van Pauwel Kwak, maar die drink ik zelden omdat mijn knieën dan niet meer mee willen werken.
Ooit in een grijs verleden, toen ik nog niet zelf grijs was (zo'n 15 jaar geleden), de fout gemaakt om een paar Kanonnetjes van Grolsch te drinken. Wat waren die lekker! Dronk weg als limonade. Totdat ik op wilde staan. *boem* Dat sloeg in als een bom zeg :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41777
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:31

MamaJella schreef:
Brand!

En dan het biermerk hoor, dat blust ook lekker ;) Ik geef de voorkeur aan het "bittere" bier, een Wittekercke lust ik ook wel en ik ben helemaal waus van Pauwel Kwak, maar die drink ik zelden omdat mijn knieën dan niet meer mee willen werken.
Ooit in een grijs verleden, toen ik nog niet zelf grijs was (zo'n 15 jaar geleden), de fout gemaakt om een paar Kanonnetjes van Grolsch te drinken. Wat waren die lekker! Dronk weg als limonade. Totdat ik op wilde staan. *boem* Dat sloeg in als een bom zeg :D


Hence 'Kanon' _O-. Hoe vaak ik dat niet heb zien gebeuren, en ik waarschuw altijd, doe rustig aan, ze vallen zwaar... 'Nee, dat kan ik wel hebben joh!'. Oké dan, ik raap je niet op :D.

xSwanHeart

Berichten: 4428
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Vrouwen die gek op bier zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:32

:') Dat had ik nou met Duvel. Dat vond ik ook zo lekker, maar ineens knalde het er wel in, haha.

Depende

Berichten: 3514
Geregistreerd: 19-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:33

Beugels van Grolsch vind ik vaak wel lekker en bij 1 kroeg hier in het dorp is het ook prima te doen, maar de kroegbaas is dan ook heel precies met het doorspoelen van de leidingen etc. Terwijl als ik verder Grolsch krijg dan is het meestal op grote feesten (waar ze naar mijn idee minder precies zijn met schoon werken) in van die plastic bekertjes, dan smaakt het toch een stuk minder lekker.

Kitty1985
Berichten: 1788
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: Er gaat niets boven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:33

*\o/* *\o/* hier steekt nog een zijn hand op.

Ben gek op bier, op recreatieve basis uiteraard.

Maar dan wel echt bier, geen bier met een ander smaakje.

Heineken en Hertog jan zijn favoriet onder de standaard bieren.

Grolsch en oranje boom zijn de minst favouriet. Van oranje boom krijg ik koppijn en drink ik dus niet, Grolsch drink ik niet als beginbier zeg maar haha.

Heb vele soorten bier gehad. Maar Deens bier was niet te zuipen. Zwart zonder schuimlaag brrrr

Speltbier is ook heerlijk, maar dit is een gelegenheids-biertje en moet je niet teveel van drinken. Zakt meteen in je benen namelijk.
Speltbier gist namelijk na in de fles bij openen.

Een witbiertje gaat er zomers ook zeker in.
Maar ben over het algemeen liefhebber van de wat zwaardere bieren zoals het kanon.


Wijn drink ik niet, zo vies brrr....
.Ben echt van de bitter, lekker een berenburger op zijn tijd, of een juttertje of ander kruidenbittertje. Lekkere whiskey

CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:35

Ik! :)
Hoewel ik het volgens de wet nog niet mag vind ik het stiekem heel lekker. :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41777
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:35

Depende schreef:
Beugels van Grolsch vind ik vaak wel lekker en bij 1 kroeg hier in het dorp is het ook prima te doen, maar de kroegbaas is dan ook heel precies met het doorspoelen van de leidingen etc. Terwijl als ik verder Grolsch krijg dan is het meestal op grote feesten (waar ze naar mijn idee minder precies zijn met schoon werken) in van die plastic bekertjes, dan smaakt het toch een stuk minder lekker.


Dat is festivalbier, zit een aardig percentage water in, wat de smaak niet echt bevordert.

DaniellaF

Berichten: 562
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:35

Tja, had het nog nooit gehad. Was een hele leuke gast op de opleiding, uut Riessen, die die Limburgse meid wel ff ging leren zuipen. Dag vantevoren had hij het geprobeerd bij een meid uit Eindhoven. Toen is hij zelf omgekiept :D Maar bij mij lukte het deels wel. Heb mijn bed gehaald.... dag erna de les niet meer.

Overigens, mijn man komt uit Gelderland en die zweert bij Grolsch. Geeft nog wel eens discussie hier in huis.

Depende

Berichten: 3514
Geregistreerd: 19-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:39

_San87_ schreef:
Depende schreef:
Beugels van Grolsch vind ik vaak wel lekker en bij 1 kroeg hier in het dorp is het ook prima te doen, maar de kroegbaas is dan ook heel precies met het doorspoelen van de leidingen etc. Terwijl als ik verder Grolsch krijg dan is het meestal op grote feesten (waar ze naar mijn idee minder precies zijn met schoon werken) in van die plastic bekertjes, dan smaakt het toch een stuk minder lekker.


Dat is festivalbier, zit een aardig percentage water in, wat de smaak niet echt bevordert.

Ik had begrepen dat daar wel strengere eisen aan gesteld werden tegenwoordig en dat er niet echt meer water werd toegevoegd en je dus geen festivalbier meer tegen zou komen, maar het is idd precies wat ik bedoel festivalbier of koppijnbier :P

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:40

Hier ook wel iemand die een biertje lust :D

Enkel geen Jupiler :r

Liefst een Hertog Jan.
Grolsch gaat er ook nog wel in (fles met beugel bijv in pathé bios).

Die amstel radler wil ik graag nog uitproberen.
Rosébier vind ik niet alles, al moet ik zeggen dat ik het ook nog maar 1 keer geproefd heb en weet niet meer welk merk 't was..

Roosch

Berichten: 36699
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Vrouwen die gek op bier zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:41

Grolsch schaar ik ook niet onder het bier, het is een combinatie van azijn en pis.

Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:42

Ik drink heel graag een Palmpje! En het liefst nog uit de tap!
Ook vind ik de Grolsch beugelflesjes erg lekker! (Nouja, het bier dat er inzit dan..) :D

*Ziet zichzelf al het hele flesje wegwerken*

En als het heel erg warm is, lust ik ook heel graag een hoegaarden witbiertje met een schijfje citroen :j

Verder is festivalbier natuurlijk altijd heerlijk als het warm is of je staat te zweten tijdens optredens (veel mensen, dicht op elkaar) :')

Eigenlijk ben ik niet heel kieskeurig (ik drink het (behalve dan fruitbiertjes en nog een aantal vreemde bieren) eigenlijk allemaal wel) maar met bovenstaande biertjes kun je me echt héél blij maken :D