wat zal ik doen?? (auto)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 23:28

Ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat dat geld niet teveel is voor een volkswagen, je hebt auto's en auto's. Ja een mercedes kost toch ook meer als een toyota? Het is maar net wat je wil en wat je uit kan geven toch?

Ik heb een Polo gehad uit '99, wat een heerlijke auto !
Ik heb best veel auto's gehad, Renault, Lancia, Daihatsu en Volkswagen. ik heb nu een golf en ik zweer bij die auto en dus bij Volkswagen.

Meis ik hoop dat je heel veel plezier van de auto hebt !

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 10:56

Billy schreef:
ik vind hem wel erg duur.
Ik heb mijn Citroen Berlingo diesel van 4 jaar oud voor minder gekocht.
Er stond wel 158.000 op de teller, maar een Diesel kan dat makkelijk hebben. die kan wel 3x over de kop


Dat kan...maar Citroen is een andere prijsklasse. Misschien ook grijs kenteken (is ie helemaal niet te vergelijken). En zoveel km's voor 4 jaar oud....hmmmja, dat zegt dan genoeg.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 11:23

Goddess"]
Tja, ik ben nu toch de trotse bezitter van een knalrode VW Polo. De colt had toch meer gebreken, de radiator (of radiateur of hoe je het dan ook schrijft) was ook nog kapot. De versnellingsbak was ook aan revisie toe.
De VW was tiptop in orde, hij is ook nog uitgerust met een sportset, tis echt een super autootje. VOlgende week woensdag kan ik m ophalen, want hij moet nog ingevoerd worden, komt uit duitsland. En met die kilometers wat wij ermee rijden, kan ie weer tien jaar mee.
[/quote]

Oh meisje... Pas aub op met wat je koopt. Een auto uit DL is meestal een schadeauto!!!
Ben wel benieuwd wat je er nu voor betaald hebt. En of je hem Dekra hebt laten keuren, omdat ie uit DL komt!!!

[quote="kojack schreef:
Ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat dat geld niet teveel is voor een volkswagen, je hebt auto's en auto's. Ja een mercedes kost toch ook meer als een toyota? Het is maar net wat je wil en wat je uit kan geven toch.


Klopt, maar voor een VW is het gewoon duur. Ik (als autokenner toch wel) weet dat je voor een mercedes niet hetzelfde betaald als een Toyota, maar voor een VW betaal je lang niet zoveel als bijv. een Japanner... Lees mijn bericht over die Honda van mijn vriend! Hij is en blijft gewoon te duur.

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 18:37

Citaat:
Oh meisje... Pas aub op met wat je koopt. Een auto uit DL is meestal een schadeauto!!!
Ben wel benieuwd wat je er nu voor betaald hebt. En of je hem Dekra hebt laten keuren, omdat ie uit DL komt!!!


Nee dit was geen schadeauto, ik moet erbij zeggen dat diegene waar ik hem van gekocht heb een goede kennis is, waar wij ook een aantal old-timers in onderhoud hebben, het zou dus niet slim zijn om me dan iets te verkopen wat werkelijk slecht is.
Hij voert veel sportwagens, oldtimers e.d in omdat ze in duitsland over het algemeen goedkoper zijn. heel af en toe ook wel eens een autootje als deze, vandaar.
En ja hij is DEKRA gekeurd. Ik heb ook iets minder betaalt Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 19:02

Ok dan... Go girl!!! Heb je er veel afgekregen?

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 19:25

griebels"]
[quote="Goddess"]Tja, ik ben nu toch de trotse bezitter van een knalrode VW Polo. De colt had toch meer gebreken, de radiator (of radiateur of hoe je het dan ook schrijft) was ook nog kapot. De versnellingsbak was ook aan revisie toe.
De VW was tiptop in orde, hij is ook nog uitgerust met een sportset, tis echt een super autootje. VOlgende week woensdag kan ik m ophalen, want hij moet nog ingevoerd worden, komt uit duitsland. En met die kilometers wat wij ermee rijden, kan ie weer tien jaar mee.
[/quote]

Oh meisje... Pas aub op met wat je koopt. Een auto uit DL is meestal een schadeauto!!!
Ben wel benieuwd wat je er nu voor betaald hebt. En of je hem Dekra hebt laten keuren, omdat ie uit DL komt!!!

[quote="kojack schreef:
Ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat dat geld niet teveel is voor een volkswagen, je hebt auto's en auto's. Ja een mercedes kost toch ook meer als een toyota? Het is maar net wat je wil en wat je uit kan geven toch.


Klopt, maar voor een VW is het gewoon duur. Ik (als autokenner toch wel) weet dat je voor een mercedes niet hetzelfde betaald als een Toyota, maar voor een VW betaal je lang niet zoveel als bijv. een Japanner... Lees mijn bericht over die Honda van mijn vriend! Hij is en blijft gewoon te duur.
[/quote]


Nou kijk dan maar eens om je heen voor een polo betaal je echt niet veel minder hoor !

Dees

Berichten: 18915
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 23:43

Hee, ik las dat je hem toch al gekocht hebt? Nou veel plezier ermee!
Een Polo is een prima auto. Duur in aanschaf, maar je krijgt er wel die 'kloink' van het deur dicht doen gratis bij en dat is ook wat waard.
Veel leuke kilometers toegewensd!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 23:58

Branca"]
[quote="Billy schreef:
ik vind hem wel erg duur.
Ik heb mijn Citroen Berlingo diesel van 4 jaar oud voor minder gekocht.
Er stond wel 158.000 op de teller, maar een Diesel kan dat makkelijk hebben. die kan wel 3x over de kop


Dat kan...maar Citroen is een andere prijsklasse. Misschien ook grijs kenteken (is ie helemaal niet te vergelijken). En zoveel km's voor 4 jaar oud....hmmmja, dat zegt dan genoeg.
[/quote]

Deze wagens staan normaal voor 2000 meer op het internet.
De kilometers geven aan dat er vnl lange afstanden mee gereden zijn, wat weer erg gunstig is voor je motor, versnellingsbak etc.
Verder kan en Diesel wel 3x over de kop, dus dan is 158 000 een stuk minder dan 107000 voor een benzinewagen die met mazzel 150.000 km kan halen.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 00:15

Verward Onze (ex) peugeot 106 (benzine) had 220.000 op de teller staan. Liep nog als een zonnetje (en zou dat nog steeds doen als mijn vriend wat beter uit had gekeken Blond ).

Ben het wel met je eens dat een Diesel niet te vergelijken is met een benzine auto. Toch vind ik deze prijs niet duur voor een VW Polo. Het zijn leuke degelijke auto's. Duitse auto's zijn imo toch de beste auto's

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:04

Gefeliciteerd hoor Lachen
Veel veilige kilometers, en het zijn zeer zeker goede auto's hoor. Ik vind dat je een goede aankoop hebt gedaan!
Ik had het er ook nog over met mijn vriend en die betaalde voor zijn opel van een jaar jonger ook zoiets!!! Dus het is echt niet duur voor VW, je betaald meer omdat het goede auto's zijn!!
Veel plezier ermee!!!
Kusjes Marrie

Liesje89

Berichten: 9927
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:07

Veel plezier ermee, ookal vond ik 'm wat prijzig Knipoog