Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Merel__

Berichten: 644
Geregistreerd: 28-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 22:52

Ik kwam dit topic tegen en ben totaal niet actief op bokt maar af en toe meepraten zou ik wel fijn vinden. Ik ben net 21 geworden en mijn tweede verjaardag 'alweer' zonder mijn lieve vader. Hij overleed op 4 sept vorig jaar.. op een woensdag (18 aug) ging hij met hoofdpijn naar de dokter, direct doorverwezen naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis een ct-scan gemaakt en de volgende dag een mri scan.. die avond raakte hij al in coma en is hij er nooit meer uitgekomen (19 aug tot 4 sept heeft hij op de IC gelegen).

Het bleek een Abes te zijn en er was niks tegen te doen. Hersencellen waren beschadigd door dat die Abes. Komt zelden voor en we weten hoe hij dit gekregen heeft.. een verkeerde batercie. Niemand heeft dit aan zien komen en afscheid nomen. Wat bizar is de wereld..

♥ Elvis, Ampere x Scandic



Shani_1984

Berichten: 5436
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: In het mooie Deventer♥

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 17:07

Vandaag zou mijn lieve mams 56 jaar geworden zijn.....

R.I.P Lieve Pluutel. Geniet maar heerlijk op de eeuwige pijnvrije en groene weide

Murloc
Berichten: 334
Geregistreerd: 28-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 23:40

Mijn vader is maandag plotseling overleden aan een hartstilstand, gisteren was de uitvaart. En wat is dit ongelofelijk onwerkelijk zeg.. Er word hem wel een enorme lijdensweg bespaard gelukkig, hij had namelijk longkanker.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110618
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 00:06

Heel veel sterkte Murloc... Wat een klap.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Barron

Berichten: 373
Geregistreerd: 22-07-07

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 12:01

Sterkte Murloc. Vreselijk om je vader zo in eens te moeten missen. Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.

De jaarwisseling blijft hier een pijnlijk moment. Ik blijft altijd bij mij paarden met oud en nieuw om ze een beetje te steunen tijdens het vuurwerk. Voorheen kwam mijn vader me gezelschap houden. Nu stond ik er voor het tweede jaar weer zonder hem. Op zulke momenten is het verlies weer heel pijnlijk aanwezig. Nu de kop er weer voor en gaan we weer iets moois maken van 2017.

Cartouschka: What the heart has once owned and had, it shall never lose.

Murloc
Berichten: 334
Geregistreerd: 28-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 16:33

Y;( Bedankt.

Dat soort dagen blijven natuurlijk moeilijk, maar ik hoop dat iedereen hier met een lach en een traan kunt terug kijken op alle mooie herinneringen die we gemaakt hebben. Ook jullie allemaal ontzettend veel sterkte gewenst.

eroslover

Berichten: 3638
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 17:33

Murloc gecondoleerd, aan de ene kant wel fijn dat die lijdensweg hem bespaard is gebleven maar wel heel moeilijk en onwerkelijk.

Ik heb de feestdag voor het eerst zonder mijn moeder gehad, was wel erg moeilijk.

Live love laugh!
L. 18-12-18 S. 25-6-16 wat een rijkdom!
mam ik hou van je, je bent altijd in ons hart. Zo oneerlijk en opeens *11-11-1954 - 9-5-16

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 01:36

Sterkte murloc! Heel dubbel zo iets inderdaad..

Hier heb ik gisteravond gewoon gewerkt. Dan zie je al die mensen elkaar kussen en omhelzen om 12 uur en dan besef je weer even dat je daar helemaal alleen staat.. best een rot gevoel. Met kerst had ik er nog minder moeite mee terwijl ik nooit veel met nieuwjaar heb gehad.

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.

Caitlin_K
Berichten: 3753
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:14

Ook hier de eerste oud en nieuw zonder mam, en de eerste kerstdagen zonder mam. Het was erg pijnlijk.
De laatste dagen is het gemis zo vreselijk erg. Misschien ook omdat ik vorig jaar nog zo optimistisch was wb. het jaar 2016, en dat wij zoveel leuke dingen zouden gaan doen. Onwetend dat ze twee maanden later er niet meer zou zijn.

Never make eye contact with anyone while eating a banana

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 23:08

Gecondoleerd Murloc! heel veel sterkte :(:)

Hier was Oud en nieuw anders, voor het eerst bij mn vriend. MAar ik wou alleen als het zeker was dat mama niet alleen was. Twas wel makkelijker ofzo, omdat je ergens anders was

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 23:14

Caitlin_K schreef:
Ook hier de eerste oud en nieuw zonder mam, en de eerste kerstdagen zonder mam. Het was erg pijnlijk.
De laatste dagen is het gemis zo vreselijk erg. Misschien ook omdat ik vorig jaar nog zo optimistisch was wb. het jaar 2016, en dat wij zoveel leuke dingen zouden gaan doen. Onwetend dat ze twee maanden later er niet meer zou zijn.


Hier hetzelfde. Het voelt nu na de feestdagen nog leger. Tijdens de feestdagen ben je toch nog een beetje afgeleid, maar nu volgen maanden die vorig jaar vlak voor mn moeders dood waren. Er was minder tijd dan we hoopten.

De ene dag denk je het gaat wel de andere dag kijk je in het zwarte gat van het gemis.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 23:17

Ik ben oprecht blij dat de feestdagen voorbij zijn. Ik ben mijn moeder zo'n drie weken voor kerst verloren.
Een jaar geleden werd ze ziek en vanaf afgelopen najaar ging het ineens in sneltreinvaart.
Deze maand zou ook nog eens haar verjaardag zijn..

fiets a fake smile

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 11:18

Ik ben ook blij dat alles weer geweest is

Wijslander

Berichten: 5776
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 12:52

Gecondoleerd en heel veel sterkte, Murloc. Ook voor jou Darah3, wat een heftige tijd.

Hier liepen de feestdagen verrassend goed, waardoor het gat nu extra diep is. Mensen om me heen hebben mooie plannen voor het nieuwe jaar en verwachten/hopen dat inmiddels toch ook wel een heel klein beetje van mij. Steeds vaker krijg ik de vraag wanneer ik weer aan het werk ga.

Het ergste op dit moment vind ik de extreme vermoeidheid en het gevoel dat mijn pony's zich van me af lijken te keren. Ik geef ze geen ongelijk gezien mijn labiele staat, maar het doet wel veel pijn.

Caitlin_K
Berichten: 3753
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 21:13

Pff..
Inmiddels is het alweer iets langer dan een jaar geleden dat mijn lieve moeder is overleden. Morgen gaan we haar uitstrooien. Ik voel mij er absoluut nog niet klaar voor. In tegendeels zelfs. Ik wil haar niet uitstrooien, maar mijn broertje en stiefvader willen het wel. Ik heb al een klein beetje as voor mijzelf eruit gehaald.
Desondanks ben ik er gewoon nog niet klaar voor. Het is zo definitief. Ze is dan echt weg. Letterlijk weg. :n
Ik weet gewoon niet hoe ik hier mee om moet gaan. Ik vind het verschrikkelijk. Ben vreselijk emotioneel ook.

Never make eye contact with anyone while eating a banana

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 23:17

Kunnen ze het niet uitstellen voor jou? Vind dat je er allemaal klaar voor moet zijn.. hier ga je vast last van krijgen.. is niet zomaar iets..

Mijn vader en oma hun as hebben we ook..ik wil ook zeker niet uitstrooien

Caitlin_K
Berichten: 3753
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 01:25

Vandaag toch weer een rotdag. Begint nu al met tranen hier. Man, al die commotie om Moederdag heen is vreselijk. Ze is vandaag in mijn gedachten dan ook extra aanwezig.


Sterkte aan iedereen die vandaag hun moeder vandaag extra zullen missen.. Dikke knuffel.

Never make eye contact with anyone while eating a banana

Naath86
Berichten: 3875
Geregistreerd: 27-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 09:51

Caitlin_K schreef:
Vandaag toch weer een rotdag. Begint nu al met tranen hier. Man, al die commotie om Moederdag heen is vreselijk. Ze is vandaag in mijn gedachten dan ook extra aanwezig.


Sterkte aan iedereen die vandaag hun moeder vandaag extra zullen missen.. Dikke knuffel.


Hier idd ook.. lijkt elk jaar erger te worden. Het is vandaag ook nog eens vijf jaar geleden dat mijn moeder overleed, dus dat is wel heel raar..

Shani_1984

Berichten: 5436
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: In het mooie Deventer♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 10:25

Vandaag inderdaad echt een rot dag :(

Afbeelding
Afbeelding

R.I.P Lieve Pluutel. Geniet maar heerlijk op de eeuwige pijnvrije en groene weide

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 10:45

sterkte, straks voor mij weer met vaderdag..

vind het allemaal ook heel overdreven worden zelfs de albert heijn stond vol.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 20:53

KNuffel voor iedereen die het nodig heeft vandaag <3

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:04

Sterkte aan iedereen die dat nodig heeft vandaag :(:) ik heb een ex-klasgenootje vandaag ook nog een berichtje gestuurd. Haar moeder is afgelopen najaar compleet plotseling overleden. Werd er helemaal naar en misselijk van toen ik dat toen hoorde :(

Vladimir: Als we eens berouw toonden? (...)
Estragon: Dat we geboren zijn?

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:07

Sterkte allemaal :(:)

Hier ook eerste Moederdag zonder moeder. Gewoon klote.
Vooral met die vrolijke poedersuiker reclames op tv, op FB, op Insta.

fiets a fake smile

Wijslander

Berichten: 5776
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:20

Nou pff. Blij dat deze dag bijna voorbij is...

Caitlin_K
Berichten: 3753
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:23

Sonja89 schreef:
Nou pff. Blij dat deze dag bijna voorbij is...

Ja, tis mij heel zwaar gevallen vandaag. Heel veel gehuild.

Never make eye contact with anyone while eating a banana


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Apacheshadow, Iloveiswan, juval, Letsdunit, Mand, Marcella, Mirranda, MuffinX, nicole_floor, ryukapple, Selina en 133 bezoekers