Installatie digi lukt niet

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sting

Installatie digi lukt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 13:05

Mn vader heeft dus net een digi voor zn verjaardag gekregen, en die doet het goed, maar nu moet het allemaal nog geinstalleerd worden, en dat lukt niet Verdrietig .
We hebben een Kodak digi.
Hij geeft dan een foutmelding dat er een programmatje niet bestaat, en waar je het kan downloaden enzo, dus ik hem downloaden. zegt de computer dat dat programma al bestaat!!!
Heel vreemd!!
Weet iemand wat ik nou moet?

ArwenLune

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 13:16

Waarom moet je software installeren dan? Mijn camera maakt gewoon .jpg gestanden op de geheugenkaart, die koppel ik aan (met kabel of kaartlezer) en de geheugenkaart verschijnt als extra partitie. Dan kan ik gewoon bestanden heen - en - weer kopieren...

"They say the snow on the roof is too heavy; they say the ceiling will cave in. His brains are in terrible danger!"

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 14:46

geen id, in de handleiding stond dat dat moest,en als je het niet deed dat er dan vanalles misging!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 15:20

Ik heb ook een Kodak, maar in mijn handleiding stond dat niet hoor! Gewoon programma'tje geïnstalleerd om de bestanden van m'n cam te halen en verder niks. En sindsdien kan ik gewoon het verbindingskabeltje tussen m'n digi en de computer inpluggen, m'n computer "leest" dan de foto's en vraagt of ik ze wil overzetten, dat doe ik en ze staan op m'n computer...

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 16:34

jah, maar dat programmaatje kan ik dus niet installeeren!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 16:57

Bij Kodak krijg je er toch zo'n cd bij die je moet instaleren?
En dat werkt niet?

Anders moet je kodak eens raadplegen of terug gaan naar de winkel waar je hem gehaald hebt.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie