Dating/contact sites je moet er met sommige mee oppassen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zildjian

Dating/contact sites je moet er met sommige mee oppassen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 14:08

Hallo allemaal,

Tja ik wil er toch even een topicje aan wagen.. Al voel ik me wel n beetje een domme zak nu haha.. ik ben sinds n paar weken een beetje op datingsites rond aan het struinen, tja je moet wat :D
Ik ben er nu ook weer niet helemaal zo in thuis, zo kwam ik op advies van iemand op Badoo terecht.
Ik ken de site niet goed maar kwam er al vrij snel achter dat het een apparte site is, kwam er wel een aantal vreemde portretten tegen,ik ben ook wel benieuwd of hier mensen zijn die daar ervaringen mee hebben
Zo kreeg ik een reactie van iemand en die wou wel in contact komen, naja prima.. het profiel stond me op zich wel aan dus ik stuurde een berichtje.
Kreeg ik terug of ik naar de website samen chatten .nl wou gaan, was gratis... naja ook prima.
Daar vond ik haar dus ook, en stuurde een berichtje, kreeg ook reactie.
Na 2 berichten kreeg ik de mededeling dat ik om verder te chatten moest betalen, nou toen gingen de alarmbellen af bij me.. maar omdat ik het een beetje onbeleefd vond niets meer van me te laten horen ben ik me met mn 2e email adres wederom aan gaan melden en heb ik haar verzocht via de mail contact met me op te nemen.
Intussen was haar badoo account opgelost in de atmosfeer.
Dus kon haar daar niet meer benaderen.
Ik intussen weer naar die chatsite, kreeg ik een melding dat mn berichtjes niet verzonden waren omdat ik mn mail adres had vermeld en dat mocht dus niet, maar wel weer mn 2 credits kwijt... ik begon al een beetje de P er in te krijgen dus heb ik me met mn 3e email adres weer aangemeld.
weer twee berichtjes gestuurd en vervolgens stelde ze me een vraag waar ik niet meer op kon antwoorden en kreeg inmiddels een melding dat de site door had dat ik vanaf de zelfde locatie met 3 email adressen aan het rotzooien was :P :D
Naja goed ik kon het uiteraard niet laten en heb eenmalig 11 berichtjes gekocht en heb haar heel subtiel informatie gegeven hoe ik te vinden ben op een hele simpele manier via google.
Ze had echt intresse in contact te komen dus lijkt me dat je dat gelijk doet!!
Kreeg ik als antwoord dat ze al die credits had gekocht om met mij te kunnen berichten, dus ik zeg met een gekke bek, dan betaal ik je die wel terug in vorm van een etentje :Y) :D :=
Want ze wou me liever gelijk ontmoeten, dan eerst mailen, ook al zo raar..
Kortom ik met mijn onervarenheid wat dat voor soort sites betreft ben ik volgens mij gruwlijk in de zeik genomen, en was het volgens mij een maniertje om mensen naar die site te lokken en geld te verdienen.
Ik heb in een laatste berichtje laten weten dat als ze me echt zo intressant vind dat ze me wel gaat googlen.
Ja... ik voel me behoorlijk stom nu 8)7 8)7

Geryon

Re: Dating/contact sites je moet er met sommige mee oppassen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 14:12

Wauw wat lief van je dat je zo een moeite deed :D

Volgende keer ietsje minder doen dan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 14:13

Bas, je bent 32, single, hebt een leuke kop, en zit op Bokt.
Waar heb je in vredesnaam een datingsite voor nodig?
:D

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 14:14

Sonja schreef:

_/-\o_ _/-\o_

En zo te horen ben je nog best lief ook!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 14:14

Die site staat er om bekend dat er veel fakers en troep op zit.
Jij had ook te maken met een faker maar dan met een bedrijf dat zo probeert mannen in de val te lokken met betaalde chats etc.
Enige wat ik je kan vertellen; Als het online to good to be true lijkt, is het dat ook! ;)

LoessM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 14:16

Sonja schreef:

:')

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 14:17

dat je de moeite al nam vind ik bewonderingswaardig haha ik had het al niet gedaan.
maar die sites daar zitten veel fakers op. Let wel op gerenommeerde sites als lexa ook wel alleen zit daar een team achter die dit uitzoeken en mensen ook waarschuwen. Hoop dat je snel een leuke meid tegen mag komen. Wie weet zitten er leuke meiden op bokt voor je bij :)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 14:18

Bokt is toch een grote datingsite, kijk eens hoeveel vrouwen je hebt om uit te kiezen :D Ik kreeg ook weleens van die vage mails van Badoo, dat ik een bericht zou hebben en nog meer van die blabla. Alleen de manier waarop ze die mail alleen al schrijven stond me niet aan, dus ik heb de hele boel geblocked en nu heb ik er gelukkig geen last meer van. Ah joh, iedereen maakt fouten, dit weet je voor de volgende keer :D

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 14:33

Hahah wat n reacties allemaal super leuk :D
ja ik moest het ff van me afschrijven maar ik voel me zo dom, dat internet is 1 kermis, ben lang in relatie geweest dus ik heb de ballen verstand er van.
Tja je probeert gewoon wel es wat, maar ik heb er nu al tabak van van die dating sites. wat een gedoe is dat jemig!
In de tijd dat ik nog paard reed en een vriendin met paard had ben ik op bokt terecht gekomen, en op advies van haar heb ik mn profiel weer eens uit het stof gehaald, ik ben ook geen stapper meer namelijk omdat ik papa ben. en die tijd wel een beetje gehad heb dus leek het me wel weer leuk om hier een beetje te kletsen, ook al doe ik niks meer met paarden maar wat niet is kan nog komen haha.
Ik vond het altijd wel een leuk wereldje!

Hahaha bokt een dating site oke, naja dan heb ik hier ook nog mogenlijkheden dus hahahah.
gewedlig dit.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 14:36

Sonja schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _O- _O- _O- _O- :=

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 14:50

Geryon schreef:
Wauw wat lief van je dat je zo een moeite deed :D

Volgende keer ietsje minder doen dan :')

Ja heb mn lesje wel geleerd hahaha

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 14:51

Mwah, het is niet allemaal kermis hoor :D Ik heb via relatieplanet mijn vriend leren kennen en verder ook hele leuke reacties gehad! Er zit wel veel tussen dat je echt moet filteren, maar het kan dus wel :D

Waarom zit je eigenlijk op een paardenforum? Is dat nog een overblijfsel van de 1 april grap? :)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 01-06-13 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 14:52

Sonja schreef:

haha nou dank je! nou dan ga ik maar boven op mn mailbox zitten. :):) +:)+
whahaha

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 14:57

Cayenne schreef:
Mwah, het is niet allemaal kermis hoor :D Ik heb via relatieplanet mijn vriend leren kennen en verder ook hele leuke reacties gehad! Er zit wel veel tussen dat je echt moet filteren, maar het kan dus wel :D

Zal het voor vrouwen niet makkelijker zijn dan?
Nou dat heb ik idd ook ff door gekeken, maar er worden eisenpaketten gesteld waaraan een gemiddelde filmster geen eens voldoet, en als je een leuk berichtje stuurt krijg je 9 van de 10 keer geen eens wat terug, dus daar heb ik ook mn bedenkingen bij, maar ik ben het met je eens dat daar gerust ook wel leuke dingen kunnen ontstaan maar badoo is geen aanrader.

Er was er zelfs 1 die zei : ik zit hier omdat ik seks wil en daarvoor betaald wil worden %) nou ik zeg veel geluk dr mee.. wegwezen hier haha

En ik zit hier weer omdat ik in 2006 op ben gekomen dat ik nog bij n manege zat en elke week leste, en ik via via hier terecht ben gekomen, maar dat heb ik net n baap berichtjes terug vermeld haha :D
Laatst bijgewerkt door Zildjian op 01-06-13 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 14:58

Sonja schreef:

En je zal echt de eerste niet zijn hoor ;)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:01

countrybas80 schreef:
Cayenne schreef:

Zal het voor vrouwen niet makkelijker zijn dan?
Nou dat heb ik idd ook ff door gekeken, maar er worden eisenpaketten gesteld waaraan een gemiddelde filmster geen eens voldoet, en als je een leuk berichtje stuurt krijg je 9 van de 10 keer geen eens wat terug, dus daar heb ik ook mn bedenkingen bij, maar ik ben het met je eens dat daar gerust ook wel leuke dingen kunnen ontstaan maar badoo is geen aanrader.

Er was er zelfs 1 die zei : ik zit hier omdat ik seks wil en daarvoor betaald wil worden %) nou ik zeg veel geluk dr mee.. wegwezen hier haha

Ik weet niet of het voor vrouwen makkelijker is, maar ik had een profieltekst die de mannen die op zoek waren naar een 'tussendoortje' moest afschrikken en evengoed heel veel reacties gehad. Mijn vriend was een van de eerste die reageerden.
Tja, dat je geen reactie krijgt is op alle datingsites zo, de aanhouder wint ;)

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:07

Op badoo zitten heel veel rare mensen, natuurlijk zitten er ook wel eerlijke en leuke mensen maar dan moet je wel goed zoeken.

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 15:09

Ja dat is ook zo, ach ik zie het allemaal wel, t was wel weer ff een belevenis zo.... :(
Ben weer scherp! :D

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:12

Ik weet uit ervaring dat heel veel betaalde datingsites NEP zijn. Laten je credits kopen, willen je leren kennen en dan zo lang mogelijk uitrekken. Heb namelijk eens gezien hoe dat in zijn werk ging achter de schermen en hoe dat in elkaar zat. Wat een oplichterij zeg. :(

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:15

Bij Relatieplanet moet je betalen wanneer je echt met iemand wilt praten. Je kunt wel op iemand's profiel reageren maar dat is dan een standaard 'ik vind je leuk' berichtje.

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 15:17

StillAngel schreef:
Ik weet uit ervaring dat heel veel betaalde datingsites NEP zijn. Laten je credits kopen, willen je leren kennen en dan zo lang mogelijk uitrekken. Heb namelijk eens gezien hoe dat in zijn werk ging achter de schermen en hoe dat in elkaar zat. Wat een oplichterij zeg. :(

nou dan ben ik blij dat ik het optijd af heb gekapt, kan me best voorstellen dat als je echt wanhopig op zoek bent je er je hele maandsalaris doorheen jast, nou zo erg ist bij mij niet gelukkig

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:18

Hoe werkt het dan met credits? :o? Bij RP betaal je gewoon per maand.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:20

Ik denk dat overal wel vreemde mensen zitten.

Ik had mijn ex leren kennen via Badoo.. heb er anderhalf jaar een relatie mee gehad en het is nog steeds een super kerel, alleen niet voor mij. :) Dusss, er zitten ook wel normale types bij. ;)

Dat je serieus zo ver bent gegaan om voor een chatsite te betalen.. tja. Nu weet je dat ook weer. :D

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 15:22

nou je moet berichtjes kopen, als jij wilt chatten daar mag je per berichtje van 300 tekens bericht pakketten kopen via ideal ofzo... 11 berichtjes voor 10 euro en dat loopt op tot 80 euro ofzo.

Ik kon dat gedoe ook niet hoor, maar ik was er snel klaar mee wat n afzetterij!

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 15:24

Nagini schreef:
Ik denk dat overal wel vreemde mensen zitten.

Ik had mijn ex leren kennen via Badoo.. heb er anderhalf jaar een relatie mee gehad en het is nog steeds een super kerel, alleen niet voor mij. :) Dusss, er zitten ook wel normale types bij. ;)

Dat je serieus zo ver bent gegaan om voor een chatsite te betalen.. tja. Nu weet je dat ook weer. :D

Tja ik voel me ook lekker stom, hahaha maar ik heb een paar berichtjes gekocht 1 malig hoor... toen :)* en er viel een kwartje en er gingen alarmbellen af .