Tja ik wil er toch even een topicje aan wagen.. Al voel ik me wel n beetje een domme zak nu haha.. ik ben sinds n paar weken een beetje op datingsites rond aan het struinen, tja je moet wat

Ik ben er nu ook weer niet helemaal zo in thuis, zo kwam ik op advies van iemand op Badoo terecht.
Ik ken de site niet goed maar kwam er al vrij snel achter dat het een apparte site is, kwam er wel een aantal vreemde portretten tegen,ik ben ook wel benieuwd of hier mensen zijn die daar ervaringen mee hebben
Zo kreeg ik een reactie van iemand en die wou wel in contact komen, naja prima.. het profiel stond me op zich wel aan dus ik stuurde een berichtje.
Kreeg ik terug of ik naar de website samen chatten .nl wou gaan, was gratis... naja ook prima.
Daar vond ik haar dus ook, en stuurde een berichtje, kreeg ook reactie.
Na 2 berichten kreeg ik de mededeling dat ik om verder te chatten moest betalen, nou toen gingen de alarmbellen af bij me.. maar omdat ik het een beetje onbeleefd vond niets meer van me te laten horen ben ik me met mn 2e email adres wederom aan gaan melden en heb ik haar verzocht via de mail contact met me op te nemen.
Intussen was haar badoo account opgelost in de atmosfeer.
Dus kon haar daar niet meer benaderen.
Ik intussen weer naar die chatsite, kreeg ik een melding dat mn berichtjes niet verzonden waren omdat ik mn mail adres had vermeld en dat mocht dus niet, maar wel weer mn 2 credits kwijt... ik begon al een beetje de P er in te krijgen dus heb ik me met mn 3e email adres weer aangemeld.
weer twee berichtjes gestuurd en vervolgens stelde ze me een vraag waar ik niet meer op kon antwoorden en kreeg inmiddels een melding dat de site door had dat ik vanaf de zelfde locatie met 3 email adressen aan het rotzooien was

Naja goed ik kon het uiteraard niet laten en heb eenmalig 11 berichtjes gekocht en heb haar heel subtiel informatie gegeven hoe ik te vinden ben op een hele simpele manier via google.
Ze had echt intresse in contact te komen dus lijkt me dat je dat gelijk doet!!
Kreeg ik als antwoord dat ze al die credits had gekocht om met mij te kunnen berichten, dus ik zeg met een gekke bek, dan betaal ik je die wel terug in vorm van een etentje

Want ze wou me liever gelijk ontmoeten, dan eerst mailen, ook al zo raar..
Kortom ik met mijn onervarenheid wat dat voor soort sites betreft ben ik volgens mij gruwlijk in de zeik genomen, en was het volgens mij een maniertje om mensen naar die site te lokken en geld te verdienen.
Ik heb in een laatste berichtje laten weten dat als ze me echt zo intressant vind dat ze me wel gaat googlen.
Ja... ik voel me behoorlijk stom nu