Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Tara_ schreef:Ja maar deze die ik gekocht heb, vind ik wel heel erg gaaf. Dus als het mogelijk is, zou ik 'm wel willen laten verzilveren.
Ik denk echter wel dat dit een tijdelijke oplossing is en dat het, vergeleken met de prijs van een nieuwe ring, een relatief dure oplossing is.
Al ben ik bang dat 't na 1 dag weer groen uitslaat op m'n vinger. Ik heb 'm nu ook als nieuw gekocht, en toch meteen die groene verkleuring. Die nagellak wil ik sowieso doen idd als verzilveren niet lukt!
met je nepring, heb het met een hangertje gehad, had ik wat paardenhaar in gemaakt, aan een ketting hangen en hele tijd hangertje heen en weer bewegen aan de ketting totdat ik hem plots in de hand had, toen zag ik dat ie van plastic was helaas....
_Tara_ schreef:925 is dat nummer. Dat ken ik inderdaad, dat dat er in hoort te staan. Een vriendin van me had echter een ring met 925 en die verkleurde ook... Was wel in India waar we die gekocht hebben. Dus daar zal nogal mee gefraudeerd worden.
_Tara_ schreef:958? Ik heb hier 2 echt zilveren ringen die niet verkleuren en ook geen kleur afgeven op m'n huid en daar staat echt 925 in. In alle zilveren ringen die ik ooit gehad heb, stond 925. Precies wat jij zegt inderdaad met die procenten, 92,5% zilver.
In de ring waar het om gaat kan ik geen keurmerkje ontdekken.