Ik krijg hem maar niet uit me hoofd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sentigo

Berichten: 518
Geregistreerd: 24-10-09

Ik krijg hem maar niet uit me hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 12:38

Hoi,

Hebben jullie dat ook wel is? Een jongen ontmoet en maar niet uit je hoofd krijgen..
Ik weet even niet wat ik er mee moet.

Ik heb hem tijdens uitgaan ontmoet. Hij vroeg meteen mijn nummer en na die avond whatsappte we ook elke dag. Hij vroeg of ik wat wilde drinken maar dat is er nooit van gekomen omdat hij ondertussen al is bij me was langs geweest op een zaterdag. Daarna weer alleen laten we zeggen dat we niet veel gepraat hebben. Vanaf dat moment dacht ja we whatsappe wel vaak maar echt een date hebben we nog nooit gehad.. Misschien is hij alleen uit op sex en niet verder. Toen hoorde ik ook nog dat hij met een ander bezig zou zijn. Nu is het zo dat ik hem wel leuk vind anders blijf ik niet bij hem hangen maar nog niet dat ik persee een relatie wil, ik wil het gewoon leuk hebben maar als ie ondertussen met een ander zit vind ik gewoon ranzig! Toen ik het zei werd ie behoorlijk pissig dat ik dat geloofde. Nu ben ik te koppig om hem te gaan whatsappe en hij waarschijnlijk mij. Maar ik krijg hem maar niet uit me hoofd maar ik twijfel gewoon of ik een pleziertje was en nu er 'gezeik' bij komt hij het niet meer hoeft.

Wat moet ik er van denken, of denk ik weer veeel te moeilijk ?

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Ik krijg hem maar niet uit me hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:42

Als ik jou was zou ik hem lekker op laten rotten. Beetje moeite mag wel hoor.. Dat hij nu al zo gaat doen, nou dat moet je niet willen.

Als je iemand als echt relatiemateriaal ziet is het misschien wat slimmer om pas een pleziertje met hem te maken als je zeker weet dat jij niet alleen een pleziertje voor hem bent. Lijkt me niet fijn om je gebruikt te voelen door een jongen die jij echt leuk vind :(:)

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:44

Geryon schreef:
Als ik jou was zou ik hem lekker op laten rotten. Beetje moeite mag wel hoor.. Dat hij nu al zo gaat doen, nou dat moet je niet willen.

Als je iemand als echt relatiemateriaal ziet is het misschien wat slimmer om pas een pleziertje met hem te maken als je zeker weet dat jij niet alleen een pleziertje voor hem bent. Lijkt me niet fijn om je gebruikt te voelen door een jongen die jij echt leuk vind :(:)



+1

Kan niet anders zeggen als totaal gelijk, je hebt jezelf er al in laten lopen voor je wist of het wat was.

Ragdollcat
Berichten: 14665
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:44

Laten gaan die kerel! Lekker voor hem om ook met anderen te rommelen.

Als het puur vriendschappelijk is is er niets aan de hand toch? Dan moet hij toch zelf weten of hij sex heeft met een ander ofzo.

Maar als het bij jou ook zo is een soort van flirten/ uitnodiging enz. dan is het wegwezen en vergeten.

Zo iemand wil je echt niet als je "vriendje".

Doubtless

Berichten: 8465
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Ik krijg hem maar niet uit me hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:48

Als je op de eerste 'date' al niet 'veel gepraat' hebt dan geef ik het weinig kans.
Kleine kans dat hij jou als date materiaal ziet. Vind het ook niet zo vreemd dat hij misschien met een ander bezig is, jullie hebben geen verplichtingen naar elkaar en daar gedraagt hij zich naar. Door er naar te vragen zou het zomaar kunnen dat je bezitterig overkomt en dat hij daar niet zo blij mee is & dus boos wordt.

Mary1971

Berichten: 356
Geregistreerd: 01-12-12
Woonplaats: Langedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:49

Geryon schreef:
Als ik jou was zou ik hem lekker op laten rotten. Beetje moeite mag wel hoor.. Dat hij nu al zo gaat doen, nou dat moet je niet willen.

Als je iemand als echt relatiemateriaal ziet is het misschien wat slimmer om pas een pleziertje met hem te maken als je zeker weet dat jij niet alleen een pleziertje voor hem bent. Lijkt me niet fijn om je gebruikt te voelen door een jongen die jij echt leuk vind :(:)

:')

Geef hem het voordeel van de twijfel en Je kan natuurlijk ook even nagaan of hij echt met iemand anders ook bezig is.
Misschien is het wel niet waar :Y)

Ragdollcat
Berichten: 14665
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:51

Doubtless schreef:
Als je op de eerste 'date' al niet 'veel gepraat' hebt dan geef ik het weinig kans.
Kleine kans dat hij jou als date materiaal ziet. Vind het ook niet zo vreemd dat hij misschien met een ander bezig is, jullie hebben geen verplichtingen naar elkaar en daar gedraagt hij zich naar. Door er naar te vragen zou het zomaar kunnen dat je bezitterig overkomt en dat hij daar niet zo blij mee is & dus boos wordt.



Laat lekker boos worden en oprotten!!! dan is hij niet echt verliefd op je toch.

Door al met een ander bezig te zijn als hij niet gelijk sex heeft met je.

Kom op zeg.

Saskiaatje

Berichten: 11435
Geregistreerd: 28-03-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:09

Sentigo schreef:
Hoi,

Hebben jullie dat ook wel is? Een jongen ontmoet en maar niet uit je hoofd krijgen..
Ik weet even niet wat ik er mee moet.

Ik heb hem tijdens uitgaan ontmoet. Hij vroeg meteen mijn nummer en na die avond whatsappte we ook elke dag. Hij vroeg of ik wat wilde drinken maar dat is er nooit van gekomen omdat hij ondertussen al is bij me was langs geweest op een zaterdag. Daarna weer alleen laten we zeggen dat we niet veel gepraat hebben. Vanaf dat moment dacht ja we whatsappe wel vaak maar echt een date hebben we nog nooit gehad.. Misschien is hij alleen uit op sex en niet verder. Toen hoorde ik ook nog dat hij met een ander bezig zou zijn. Nu is het zo dat ik hem wel leuk vind anders blijf ik niet bij hem hangen maar nog niet dat ik persee een relatie wil, ik wil het gewoon leuk hebben maar als ie ondertussen met een ander zit vind ik gewoon ranzig! Toen ik het zei werd ie behoorlijk pissig dat ik dat geloofde. Nu ben ik te koppig om hem te gaan whatsappe en hij waarschijnlijk mij. Maar ik krijg hem maar niet uit me hoofd maar ik twijfel gewoon of ik een pleziertje was en nu er 'gezeik' bij komt hij het niet meer hoeft.

Wat moet ik er van denken, of denk ik weer veeel te moeilijk ?


Goeiemorgen, wat een reacties hier. Krijgt die kerel geen voordeel van de twijfel meer?

Afbeelding

Praat gewoon met hem?

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:11

Sentigo schreef:
Nu is het zo dat ik hem wel leuk vind anders blijf ik niet bij hem hangen maar nog niet dat ik persee een relatie wil, ik wil het gewoon leuk hebben maar als ie ondertussen met een ander zit vind ik gewoon ranzig!


Dus je wil geen relatie, maar je verwacht wel van hem dat hij monogaam is? Zo werkt het niet hoor.

Doubtless

Berichten: 8465
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:12

Ragdollcat schreef:
Laat lekker boos worden en oprotten!!! dan is hij niet echt verliefd op je toch.


Ik zag in de hele post het woord verliefd niet voorkomen, vraag me af of TS wel verliefd is?
Verder werkt het twee kanten op; waarom moet hij oprotten? Als hij en TS niet aan het daten zijn en geen stelletje zijn, waarom mag hij dan niet met andere meisjes omgaan?

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:12

TS deed juist aan communication, ze praatte met hem over hetgeen dat ze gehoord had. Met als gevolg dat hij haar niet meer whatsappt. En dat wil jij het voordeel van de twijfel geven? :=

Saskiaatje

Berichten: 11435
Geregistreerd: 28-03-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:17

Geryon schreef:
TS deed juist aan communication, ze praatte met hem over hetgeen dat ze gehoord had. Met als gevolg dat hij haar niet meer whatsappt. En dat wil jij het voordeel van de twijfel geven? :=


Tsja, ik heb zo'n gevoel over hoe dat is gegaan. Zij krijgt te horen dat hij met een ander rotzooit, 'spreekt hem daarop aan' via WA waarop hij boos wordt. Ik ga er derhalve maar even vanuit dat zij de roddel als waar heeft aangenomen en hem dat voor z'n voeten heeft gegooid. Ik zou ook boos worden. Waarom niet eerst vragen? En waarom communiceren via WA?

Daarnaast werd hij boos en nu wil zij hem ook niet meer appen. Hij appt haar niet, omdat hij het rot vindt dat zij anderen direct gelooft, dus nu ligt de communicatie stil. Ik zie niet in hoe dat zijn schuld is?

Kijk, natuurlijk kan nu gezegd worden 'zo'n roddel/verhaal ontstaat niet voor niets', maar ja, als je zo dol bent op iemand dat je diegene echt niet uit je hoofd krijgt, je hebt op de eerste date al seks gehad (dan zal ze hem wel leuk vinden), zou ik hem inderdaad het voordeel van de twijfel geven. Voordat je hem voor de voeten gooit dat hij met anderen rotzooit.

Sentigo

Berichten: 518
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 14:25

Nee het was niet waar
En ik vroeg hem heel normaal of hij met anderen meiden bezig was. Toen hij vroeg waarom legde ik dat uit en dat viel denk ik verkeerd.
Ik heb geen seks nog met hem gehad alleen wat flikflooien om het zo mar te noemen. Ik noem het ook geen date als je na het uitgaan langs komt, dat bedole.ik met we hebben nog nooit echt war samen gedaan, wat gedronken ofzo.
Ik bedoel met geen relatie dat ik hem op dit moment nog niet goed ken. Ik vind hem.wel leuk en wil hem wel beter leren kennen maar daar ga ik niet aan beginnen als ik zijn pleziertje ben meer om mezelf te beschermen. En ja ik vind dat hij wat van zichzelf moet laten horen maarja als hij ook zo denkt over mij dan zal het niet opschieten

Ludique96

Berichten: 13662
Geregistreerd: 23-10-10
Woonplaats: 5 km. van m'n paardje af <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:28

Geryon schreef:
Als ik jou was zou ik hem lekker op laten rotten. Beetje moeite mag wel hoor.. Dat hij nu al zo gaat doen, nou dat moet je niet willen.

Als je iemand als echt relatiemateriaal ziet is het misschien wat slimmer om pas een pleziertje met hem te maken als je zeker weet dat jij niet alleen een pleziertje voor hem bent. Lijkt me niet fijn om je gebruikt te voelen door een jongen die jij echt leuk vind :(:)

Mee eens!

Doubtless

Berichten: 8465
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:35

Sentigo schreef:
Ik heb geen seks nog met hem gehad alleen wat flikflooien om het zo mar te noemen.

*knip*

maar daar ga ik niet aan beginnen als ik zijn pleziertje ben meer om mezelf te beschermen.


Niet banketstaaf bedoeld verder, maar wat denk je te bereiken als je begint met flikflooien met iemand die je niet goed kent :+ Dan presenteer je jezelf in mijn ogen wel als een pleziertje...

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:41

Hahah ohhh is het toevallig dezelfde jongen die ik vorige week heb ontmoet met uitgaan? :') Alleen die van mij was wel erg duidelijk, dat hij voorlopig alleen 'fun' zoekt en geen echt vaste relatie.

Je moet echt voor jezelf beslissen of je dat wilt met hem. Wie weet komen er van jullie beide kanten wel gevoelens, dan is dat mooi meegenomen. Maar als dat alleen van jouw kant komt, kan dat heel erg pijnlijk zijn..

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:43

Doubtless schreef:
Sentigo schreef:
Ik heb geen seks nog met hem gehad alleen wat flikflooien om het zo mar te noemen.

*knip*

maar daar ga ik niet aan beginnen als ik zijn pleziertje ben meer om mezelf te beschermen.


Niet banketstaaf bedoeld verder, maar wat denk je te bereiken als je begint met flikflooien met iemand die je niet goed kent :+ Dan presenteer je jezelf in mijn ogen wel als een pleziertje...


Mee eens. En dat hoeft helemaal niet negatief te zijn. Maar niet handig als je zelf uitbent op méér dan een pleziertje..

Sentigo

Berichten: 518
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 14:55

Doubtless schreef:
Sentigo schreef:
Ik heb geen seks nog met hem gehad alleen wat flikflooien om het zo mar te noemen.

*knip*

maar daar ga ik niet aan beginnen als ik zijn pleziertje ben meer om mezelf te beschermen.


Niet banketstaaf bedoeld verder, maar wat denk je te bereiken als je begint met flikflooien met iemand die je niet goed kent :+ Dan presenteer je jezelf in mijn ogen wel als een pleziertje...


Ja ik.snap wat je bedoelt en daarom ook stom, daarnaast over de andere reacties als je gewoon tegen elkaar hebt gezegt gewoon fun / leuk maar geen relatie is in mijn ogen niet iets fout maar me laten gebruiken wil ik niet wanneer hij zin heeft even komen

Het gaat er mij om dat ik hem niet uit me.hoofd krijgt maar mezelf.geen pijn wil doen en niet zo goed weet wat ik met de situatie.moet. Is het stom.als.ik.hem.hierdoor laat lopen of ga ik mezelf pijn doen als ik weer aan hem.begin

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:57

Sentigo schreef:
Doubtless schreef:

Niet banketstaaf bedoeld verder, maar wat denk je te bereiken als je begint met flikflooien met iemand die je niet goed kent :+ Dan presenteer je jezelf in mijn ogen wel als een pleziertje...


Ja ik.snap wat je bedoelt en daarom ook stom, daarnaast over de andere reacties als je gewoon tegen elkaar hebt gezegt gewoon fun / leuk maar geen relatie is in mijn ogen niet iets fout maar me laten gebruiken wil ik niet wanneer hij zin heeft even komen

Het gaat er mij om dat ik hem niet uit me.hoofd krijgt maar mezelf.geen pijn wil doen en niet zo goed weet wat ik met de situatie.moet. Is het stom.als.ik.hem.hierdoor laat lopen of ga ik mezelf pijn doen als ik weer aan hem.begin


Maar wat wil je? Zie je hem als relatiemateriaal, gewoon een vriend of misschien als flikflooivriend?

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Ik krijg hem maar niet uit me hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 15:00

Lastig. Misschien nog eens aan hem vragen wat hij nou echt wil, en als hij dan nog steeds gewoon wat avontuur zoekt, kun je beslissen dat je niet verder gaat met hem en dan zeg je dat ook tegen hem. Want als jij wel meer wilt, en hij niet, dan gaat deze jongen je hart breken.

Ik zit echt in dezelfde situatie als jou trouwens...

Doubtless

Berichten: 8465
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Ik krijg hem maar niet uit me hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 15:02

Jelleee: Ik gok dat dat niet veel zin heeft, jongens weten daar vaak geen concreet antwoord voor zichzelf op te geven & hebben vaker een houding 'we zien wel'.

@Sentigo: ik zou hier verder niets meer mee doen. Het lijkt mij lastig om jezelf nu als het ware nog goed te positioneren & het klinkt niet alsof hij zo geïnteresseerd in je is dat hij achter je aan komt (wederom niet banketstaaf bedoeld).

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Ik krijg hem maar niet uit me hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 15:08

Ja maar dan gaat hij TS dus waarschijnlijk valse hoop geven... ook niet echt fijn.