dit is toch ook en bokker??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 23:26

ik zat ff op zo'n site te kijken..ben ik knap geloof ik ofzo..zag ik ff een foto die me bekend voor kwam:[img]../upload/377/benikknap_43.jpg[/img]
dits toch iemand van bokt?
ik vind het iig wel sneu voor diegene want met een gemiddelde van 4.2 staat ze nu als lelijkste meisje..maar ik vind haar dus helemaal nie lelijk!!!vergelijken met mij is ze fotomodel!!


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:10

ja klopt..
die foto hek n x gezien bij in the picture...

ik vind het zeker geen lelijk meisje hoor!!

..... leeg .....

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:11

Dit is inderdaad een bokker! Ik heb de foto hier ook al eens zien staan, maar ik zou eerlijk gezegd niet meer weten wie het is...
Die score is inderdaad wel sneu, maar als je geen slechte score wilt, moet je gewoon niet mee doen aan zulke dingen.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:13

Ik ken haar niet? Schijnheilig Klinkt misschien ook hard.. De foto komt me wel ver weg een beetje bekend voor...

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:36

ja ik weet het wel zeker dat zij er ook een van bokt is.
ze zat volgens mij erg met haar handen in het haar over haar uiterlijk en dat ze hier eindelijk in bikini durfde te lopen ofzo, dat ernaast was haar broer Verward

ik weet niet meer hoe zij heet of waar de foto geplaatst is, misschien bij bokt-diet Verward
ik weet het niet meer hoor.

maar wat sneu, zo iemand afkraken, dan ben je wel erg laag bij de grond bezig.
is ook niet goed voor je zelfvertrouwen.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:45

als je in de eigenschappen van de foto kijkt (rechts klikken op het plaatje) zie je dat de foto afkomstig is van bokt en van user nr 377 afkomt. Als je die opzoekt met http://www.bokt.nl/forums/bb_profile.ph ... w&user=377 kom ik uit bij ............ Pluutje! Ik snap dus of bokt niet of dit bericht niet.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:48

pluutje heeft deze foto van benikknap.nl (ofzo) gehaald en toen upgeload naar haar eigen upload gedeelte.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:49

aah volgens mij snap ik het.

Frusty Lips are sealed

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:56

ik heb haar gevonden, nouja, de foto dan.
stond wel bij boktdiet.
*
tja het is zo ja, ik ben 13, en ben best wel stevig (1.78m, ±69 kg), en wel al uitgegroeid volgens de ggd en huisarts. tegenwoordig ben ik bezig met gewoon eten, maar tussendoor gewoon niet al te veel snoepen. ik heb denk ik zelf al erg snel dat ik het ga overdrijven. een tijdje geleden had ik mezelf beloofd niet meer te snoepen, en dan komen steeds de gedachtes van "laat ik het avondeten ook maar zitten, alleen maar beter". dat ging zich uitbreiden naar niet meer ontbijten en middageten.
toen ging ik me realiseren dat ik het overdreef, en dat ik echt moet gaan oppassen want nog 1 stap verder is anorexia. nu kijk ik daarvoor uit, en op dit moment is het gewoon allemaal wel goed.
hier nog een foto van mij op het strand 2 weken geleden met bikini aan, voor extra duidelijkheid hoe ik eruit zie op dit moment. ik moet eerlijk toegeven dat ik hier voor het eerst een bikini aanhad in nederland, omdat ik dat nooit durfde. (wat een zelfvertrouwen!) hier loop ik met mijn broer, die mij heeft overtuigd dat ik het gewoon moest doen.
het is ook allemaal zo overdreven omdat ik absoluut geen zelfvertrouwen heb, (erg gepest paar jaar geleden) en een tijd hiervoor iemand had gezegd dat ik te dik was (gymleraar). dit nam ik weer 's te erg op, en begon daarom te "lijnen".
*

dit had zij geschreven en die foto stond er dus bij,
ze komt hier best vaak, want ze heeft al een boel berichten geschreven, ik weet niet of ik haar naam moet noemen hier, ik zelf weet het wel na een beetje speurwerk.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 11:20

Ik heb het ook gevonden, dankzij het berichtje van Chrystel.. Ik weet nu wie het is.. Ik zet haar naam hier ook maar niet neer?

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 13:25

ik wist meteen wie het was...vind het wel banketstaaf voor haar, zo lelijk vind ik dr niet

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 13:35

Ik vind het ook wel een beetje hard maar jah.
BTW ik weet het ook wie het is.

I love to love!

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 13:38

ze ziet er egt niet lelijk uit hoor...
Maar ja sommige mensen oordelen gewoon heel hard..
En voor diegene die het is..
Laat je hierdoor niet je zelfvertrouwen afnemen hoor!

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 17:02

maar zij is toch nie dik....??als zij dik is ben ik ook dik...(en over mij zeggen ze iig nooit dat ik dik ben!!vraag maar aan niki/shetlandertje..)maar ja, aan de andere kant het hoogte gemiddelde daar was maar iets van 6.4 ofzo...dus zooo laag is het nie..de laagste bij jongens van 2,4!!!das pas zielig!
maar dit meisje vink dus echt nie dik of lelijk...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 17:09

ch ik scoor ook maar een 4.4. ik trek me daar niets van aan hoor. Veel mensen vullen toch zomaar wat in. Ik ook dusse....

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 17:11

haha ik geef nooit hoger dan een 3 *LOL*)
vind dat soort dingen een beetje onzin hoe mooi kan iemand zijn van 1 foto???

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 17:28

de meeste 1 alleen al sik iemand ken krijgt die een 1o. enja de rest moet het toch doen met een 1. ook als ik iemand niet mag is t een 1. meestal gaat die link net zo snel weer weg

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie