Zijn jullie na al die jaren nog zoooo verliefd?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Zijn jullie na al die jaren nog zoooo verliefd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 15:05

Dit jaar zijn mijn man en ik 12.5 jaar getrouwd,en eigenlijk ben ik nog steeds zo verliefd als toen ik hem pas kon. Lovers
Natuurlijk naarmate je ouder word veranderd je liefdesleven,maar toch
zijn we nog steeds gek op elkaar. Haha!
Hoe lang zijn jullie getrouwd?En zijn jullie ook nog steeds dol elkaar?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 15:06

Hmm ik ben nog lang niet getrouwd. Knipoog En pas 8 maanden samen met mn vriend. (Tja, voor ons is t best lang, maar als je dan kijkt dat jij 12,5 jaar getrouwd bent.... Knipoog ) Maar ik ben wel nog heeeel erg verliefd. Knipoog

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 15:14

Wij zijn alweer bijna 12 jaar samen, waarvan bijna 8 getrouwd.
Het klinkt al als een eeuwigheid, ik weet nog dat mijn ouders 12,5 jaar getrouwd waren; dat vond ik echt LANG!!! (inmiddels bijna 30 jaar!)

Ik ben nog steeds heel gek op hem, maar verliefd zoals 'vlinders'..nee...
Het gaat gelukkig erg goed tussen ons, maar zoals het het eerste jaar was is het niet meer geweest, zeker niet sinds we kinderen hebben.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 16:30

ik ga nu bijna 1 jaar en 2 maanden met mijn vriend, en ben nog steeds super verliefd op hem! nou ja verliefd, ik ben gewoon helemaal gek van hem! En wil hem ook niet meer kwijt. Tuurlijk is het ook houden van. Maar ik ben nog steeds gek op hem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 17:50

Wij zijn inmiddels 10 jaar bij elkaar (in december) en die vlinders die zijn inmiddels wel uitgefladderd hoor. Gelukkig wel, stuk rustiger nu Haha! Er komt iets anders voor in de plaats, iets rustigers, stabielers.... Leek me vroeger altijd erg eng en vooral ook saai, maar dat blijkt dus wel mee te vallen Tong uitsteken
Maar ik heb nog steeds wel eens een stuiptrekkend vlindertje als ik hem zie hoor, of als hij weer eens iets geks/stoms doet ofzo... Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 17:54

ja ik kom nog niet aan de 12,5 jaar, maar na 5 jaar kan ik toch nog wel erg verliefd zijn hoor als ik hem aankijk.
maar zo erg verliefd als in het begin zou ik nog geen eens meer willen zijn, wat sonja zegt, is heelmaal niet rustig Haha!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 18:15

Gister begon ze weer hevig te vliegen. We zaten gezellig met ze tweetjes naar Nothing Hill te kijken. Toen hadden we het er over hoe we elkaar hebben leren kennen etc.

We zijn nu bijna 2 jaar samen, maar trouwen nee nu nog niet.
2005 pas (al hoewel de tijd vliegt)

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 18:25

Mijn vriend en ik zijn 1 jaar en 10 maanden bij elkaar. Echt heel lang voor mij! Haha!
Soms komen de vlinders even terug, als hij mij op een speciale manier aankijkt of iets heel liefs doet. Maar wat ik nu fijner vind is dat we precies van elkaar weten wat de ander van iets vind of denkt.

Sall

Berichten: 6708
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 18:36

Ben 14 jaar samen met mijn vriend, twee kinderen en niet getrouwd.
Idd die ADHD-vlinders zijn ondertussen wat tot rust gekomen (gelukkig wel).
Maar af en toe, idd met een bepaalde blik, moment of streling dan voel ik weer dat de vlinders actief worden.

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 18:39

Uhm echt verliefd....telkens vlinders....neej maar wel heel gek op m en houd van m! nu 2 jaar samen...

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 19:31

Sonja schreef:
Maar ik heb nog steeds wel eens een stuiptrekkend vlindertje als ik hem zie hoor, of als hij weer eens iets geks/stoms doet ofzo... Haha!


Precies dit is wat ik ook bedoel! Nee ook mijn buik doet niet meer raar als ik de auto hoor aankomen[ohoh daar had ik vroeger toch last van!]
Maar soms als ik hem zie staan denk ik toch:tjee die is maar mooi van mij en fladderen de vlinders weer van hot naar her .

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 20:40

Inmiddels 2 maanden getrouwd en 4 jaar samen maar de vlinders zijn wel uitgefladdert..
*ze houden winterslaap*... We houden heel veel van elkaar.. Ik denk dat dat toch wel t belangerijkste is in een relatie.. Op vlinders alleen kun je toch niet bouwen.
Je moet elkaars fouten gaan inzien en accepteren, en die zie je niet wanneer je nog fladders hebt.

Wel ben ik nog steeds even gek op mijn man, en vind hem nog steeds even mooi, zelfs nog wel mooier....

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 20:51

Wij zijn nu 8 jaar bijelkaar en wonen 5 jaar samen... en ik ben het met de meeste eens dat die vlinders wel uitgefladdert zijn maar dat daar wel een ander gevoel voor in de plaats is gekomen.
Een veel dieper gevoel van maatjes zijn, genegenheid hebben voor elkaar, elkaar in elkaars waarde laten in goede en slechte tijden.
Ik ben altijd weer blij als hij thuis komt en als ik hem zie en af en toe met idd iets geks dan fladdert er nog wel een vlindertje.

Gewoon tekens van genegenheid, aai over je bol, ff elkaars hand vastpakken, troosten als ik verdrietig ben, een glimlach en een knipoog.... ja ik hou nog steeds heel veel van mijn kanjer, ook na 8 jaar.

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:57

Wij zijn pas 2 jaar samen, dus die vlinders fladderen nog steeds! Haha! Misschien dat het in de loop der jaren wel minder wordt, maar nu geniet ik er nog van.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:25

Wij zijn nu bijna 8 jaar samen, waarvan we een klein jaartje samen wonen. Ik ben niet meer echt verliefd. En daar ben ik blij om eigelijk.
Ik kan nu gewoon rustig zijn, genieten als hij er is en soms genieten als ik lekker alleen ben.
We weten precies wat we aan elkaar hebben, wat we leuk vinden en soms hebben we aan een half woord genoeg om te weten wat de ander denkt.
Ik heb het geloof ik best getroffen met mijn vriendje *LOL*

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:36

Ik ben nu 6,5 jaar samen met Marco, waarvan we er 3 samenwonen. Ik hou heel veel van hem, maar ik denk dat verliefdheid overgaat in "houden van". Tuurlijk is hij mijn schat en mijn grote liefde, maar vlinders hebben een beetje plaats gemaakt voor vertrouwen en liefde.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:57

Ik ben 4 jaar met mijn vriend, maar helaas loopt het op zijn eind. Allebei niet meer verliefd en er is sleur. En dat is mij al eerder overkomen na een relatie van 4 jaar.....het zal wel aan mij liggen ofzo. Of gewoon de 'ware'nog niet ontmoet.....als die al bestaat...

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 09:52

Alles wat ik wilde zeggen zie ik al staan Lachen Al scheelt het dat Eelke en ik elkaar door de afstand alleen in het weekend kunnen zien dus dan maakt mijn hart altijd weer een sprongetje als ik hem weer in mijn armen sluit Lovers

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 10:20

Mijn vriend en ik zijn nu twee jaar samen, en ik ben nog steeds hartstikke gek op hem. Niet meer zo van dat ik alleen nog maar aan hem denk, gelukkig niet, maar ik mis hem al heel erg als hij voor zijn werk een dagje naar Londen moet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 10:20

Wij zijn nu 21 jaar samen en in september 12,5 jaar getrouwd. Die vlinders zijn ook wat ouder en rustiger geworden. Maar we zijn nog steeds stapel op elkaar Lovers

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 11:17

Ik heb nu 1 jaar en 1 maand met mijn vriendje en ik ben nog steeds stapelgek op hem! Vlinders zijn ook echt nog wel aanwezig, vooral als hij op een bepaalde manier kijkt of als hij op een snowboard staat, dan vind ik hem helemáál onweerstaanbaar! Vingers aflikken

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 11:25

Sander en ik zijn nu bijna 3 jaar bij elkaar en we wonen bijna 2 jaar samen. De vlinders en hevige verliefdheid zijn wel weg, maar dat vind ik niet erg. Het geeft een hoop onzekerheid.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 11:42

Na 7 jaar relatie, waarin ik in het begin echt heel erg verliefd was en wat daarna overging in een echt houden van, is plotseling een einde gekomen..... Met een hele grote hamer is het aan diggelen geslagen, zomaar alles weg gegooid wat er was....

Ik kan dus niet echt zeggen dat de verliefdheid er nog is


Maar ik weet wel dat verliefd zijn een heerlijk gevoel is en heel langzaam aan zal ik mezelf ervan overtuigen dat ook ik wel weer verliefd ga worden (in de toekomst, moet nu echt niet aan een vent denken Frusty )

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 12:22

5 jaar samen, 1 jaar getrouwd en nog steeds hordedol verliefd... Haha!
Nee, onzin... ook hier fladderen ze niet elke dag als kleurstoffen-vlinders rond... maar vaak zat springen ze nog even op.... Lovers