postbank/orange aktie, wie heeft besteld?????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

postbank/orange aktie, wie heeft besteld?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 10:46

Een tijdje geleden stond hier een topic over de actie van de postbank in samenwerking met Orange.

[AM] nokia 6100 & orange...

Wie heeft toen allemaal die telefoon besteld?

Ik wel dus, donderdag werd ik gebeld door Orange dat de telefoons vanaf vrijdag (vandaag dus) konden worden geleverd. Wanneer ik 'm graag wilde hebben. Nou zo snel mogelijk, vandaag dus. *LOL* .
Ik kreeg te horen dat de koerier dan tussen 9.00 uur en 17.00 uur langs zou komen. Ik had me al op het ergste voorbereid, dus me lekker achter de computer genesteld om een dagje te bokken. Weggaan doe ik dan niet, want stel je eens voor dat ze dan net in die 10 minuten zouden komen. Ik heb net mijn computertje opgestart, gaat de bel.
"Hallo, ik kom uw telefoontje brengen" (en hij was nog knap ook). Nou dat maakt mijn dag dus echt goed. Nu ga ik eens lekker mijn pakje openmaken, ben echt benieuwd.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 11:40

Nou veel plezier ermee dan maar!

Je bent alleen niet door orange zelf gebeld maar door ampkoeriers waarschijnlijk.

Maar fijn dat ze zo vroeg kwamen want het is erg vervelend als je de hele dag moet wachten!

Nogmaals veel plezier ermee hoor!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 11:42

Dankje, Heb net een half uur met Orange aan de telefoon gehangen. Er klopte iets niet met de sim-code, maar nu is het allemaal in orde.
En dat ik niet door Orange ben gebeld boeit niet, het gaf wel een positief tintje aan het geheel. (het was sowieso al positief)

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:14

Gelukkig maar dat alles is goed gekomen!
Simkaarten activeren is echt een standaard klusje maar als het eens niet lukt dan ben je vaak wel een paar uur verder voor het in orde is.

Enne schrik niet als je toevallig deze week nog gebeld wordt door orange!
De zgn welcome call!
Ik weet niet of ze momenteel worden gedaan (kan als het erg druk is er weleens bij inschieten omdat je gewoon niet iedereen kan bereiken)