Wat maakt sommige mannen zo onweerstaanbaar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:17

Zakelijke mannen...3 delig kostuu... Vingers aflikken
Mijn eigen vent dus.
En Craig uit AtWT

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:28

Ik denk dat dat die mannen zijn waarbij je je als vrouw gewoon vertrouwd voelt. Waarbij je gewoon voelt dat je als vrouw gewoon gewaardeerd en gerespecteerd word, deze mannen stralen deze instelling meestal uit vind ik...

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:51

suzanne schreef:
Zakelijke mannen...3 delig kostuu... Vingers aflikken
Mijn eigen vent dus.
En Craig uit AtWT

Ja, ik val ook op mannen in pak! Wel een goed pak, niet zo een fout, groen Ko de boswachters pak.
Hoe ziet die Craig eruit? Het huisgenootje van een collega van me is een goede vriendin van een lekker ding uit ATWT... Die gozer speelde ook in: Phileine zegt sorry. Is dat hem?

pmarena

Berichten: 48106
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:16

Pffrt..Ko-de-Boswachter-pak *LOL*

Wat Shiloh hierboven zegt , en vooral ook Jurga , daar kan ik me helemaal in vinden OK dan! .

Het heeft ook wel wat , zo'n op zich helemaal niet bijzondere man , zo'n pezig kippetje met zo'n lief koppie...tegelijk een onafhankelijke mannelijke man-onder-mannen , maar ook nog een lief onzeker jochie ergens Tong uitsteken

Lief , charmant , aandoenlijk , met stoere praatjes maar ondertussen ..aaaaahhh Lovers

Moet ook een bepaalde innerlijke rust uitstralen Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 00:23

Jennygirl"]
[quote="suzanne schreef:
Zakelijke mannen...3 delig kostuu... Vingers aflikken
Mijn eigen vent dus.
En Craig uit AtWT

Ja, ik val ook op mannen in pak! Wel een goed pak, niet zo een fout, groen Ko de boswachters pak.
Hoe ziet die Craig eruit? Het huisgenootje van een collega van me is een goede vriendin van een lekker ding uit ATWT... Die gozer speelde ook in: Phileine zegt sorry. Is dat hem?
[/quote]

Nee dat is Bryant, die woont nu in Nederland, speelt Craig z'n zoon. Ze zijn mij allebei toch te blond, dan liever Simon Haha!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 01:53

pmarena schreef:
Pffrt..Ko-de-Boswachter-pak *LOL*

Wat Shiloh hierboven zegt , en vooral ook Jurga , daar kan ik me helemaal in vinden OK dan! .

Het heeft ook wel wat , zo'n op zich helemaal niet bijzondere man , zo'n pezig kippetje met zo'n lief koppie...tegelijk een onafhankelijke mannelijke man-onder-mannen , maar ook nog een lief onzeker jochie ergens Tong uitsteken

Lief , charmant , aandoenlijk , met stoere praatjes maar ondertussen ..aaaaahhh Lovers

Moet ook een bepaalde innerlijke rust uitstralen Lachen


Precies zo'n jongen heb ik nou gevonden... *zucht* hij is echt zo leuk! Het voelt gewoon vertrouwd bij hem.. ik ben 17 hij NET 20, dat moet kunnen vind ik... maar nu komt het.. hij is bezet Boos!:(:(

pmarena

Berichten: 48106
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 14:46

Dat heb ik nou ook altijd Boos!

Misschien stralen mannen die al bezet zijn gewoon wel alles uit wat wij zoeken Verward

Een man die al bezet is zal bvb. erder die rust enzo uitstralen dan een haantje die nog wat zoekt Haha!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:52

Dat was Bryant...die is mij wat te jong...ik val echt op wat oudere mannen. Craig is zijn vader.
Niet bijzonder knap, maar o zo aantrekkelijk.
En mijn eigen vent dus (maar die heeft donker haar en groene ogen..), superzakelijk, 3 delig kostuum...mjammie Vingers aflikken

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:29

Blond en arrogant..die zijn t leukste

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:37

Donkere ogen, zo donker mogelijk! Dier-vriendelijk natuurlijk, liefst een beetje mollig, en verder ben ik niet echt kieskeurig.. Al moet ik zeggen dat ik toch wel de perfecte man heb gevonden. Knap EN handig! Hij heeft dit weekend voor mij een bed gebouwt, nou, waar vind je er tegenwoordig nog eentje die DAT kan!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:41

Een lieve lach Haha!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:19

Stoer, macho....daar val ik op!!!
Maar helaas zijn dat vaak de verkeerde mannen, ik heb nu weer zo'n jongen ontmoet maar je hebt er meestal niks aan.Ik heb ook wel eens andere vriendjes gehad maar val absoluut niet op onzekere mannen en mannen die alleen maar voor geld gaan.Ik heb mijn droomman nog niet ontmoet iig, dat denk ik op dat moment maar dan is het toch niet zo, ach het komt vast weer.Vandaag op rijvereniging wel een erg leuke jongen gezien...mmm.

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:36

uitstraling! daar ga ik 100% voor!
Jongens die je in ene keer opvallen, terwijl ze aan de andere kant van de kroeg staan! gewoon de uitsraling, dat is wel wat het hem in 1e instantie doet. Maar als ik dan met zo'n vent sta te praten, en hij heeft werkelijk niks te vertellen, kan ik er ook zo weer op afknappen!

pmarena

Berichten: 48106
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:07

Moet idd wel een karakter-typje zijn , geen l-ulletje of patser ....

Iemand die gewoon heel eerlijk zichzelf durft te zijn ,
een beetje vent heeft natuurlijk wel praatjes tegen zijn maten Haha! maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel denk ik.

Ook durven op te komen voor zijn eigen ideeën en inzichten ,
durven ingrijpen bij onrecht of wat dan ook ,
ipv achteraf erover te lopen zeuren Lachen .

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:44

Grappig, charmant, sexy en intelligent..
En wanneer ze gebonden zijn, zijn ze nog leuker Bloos!

Op één of andere manier kom ik wel altijd met de verkeerde thuis Scheve mond

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 09:57

Wat jullie vrouwen zoeken is een man die zekerheid uitstraalt en op die manier een stuk bescherming kan bieden. Die man die al een relatie heeft zit gewoon een stuk zekerder in zijn vel en straalt dat ook gewoon uit. Hoogst waarschijnlijk is dat hetgeen wat hem zo ‘woest’ (*proest* *LOL* ) aantrekkelijk maakt. Hij kan geintjes maken of flirten met andere vrouwen zonder het mogelijke onzekere gevoel te hebben dat hij afgaat omdat hij weet dat hij een vrouw ‘heeft’ die niet op hem is afgeknapt en verder heeft gekeken naar hem als persoon. Snappen jullie hem nog? Haha!

pmarena

Berichten: 48106
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:02

Paarse vriend , je hebt helemaal gelijk Lachen .

Zo is het ook gewoon , een vent die al min of meer gesetteld is heeft gewoon een veel prettigere uitstraling dan 1 die nog op jacht is en alleen....

Maar het rare is dat de relatie waar ze in zitten niet een echt gelukkige hoeft te zijn daarvoor. Ik ken zat mannen die een duidelijk tijdelijke relatie hebben en die ook die rsut en warmte uitstralen .....

Dan hoef je niet persé direct hoteldebotel van iemand te worden hoor ,
maar het valt me toch op dat een man die een relatie heeft gewoon veel prettiger is Lachen .

Gemiddeld genomen Haha!

Maar dat is met vrouwen misschien ook zo.

Net als dat je verliefd bent en dan trek je ineens mannen aan....

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:04

Maarten schreef:
Wat jullie vrouwen zoeken is een man die zekerheid uitstraalt en op die manier een stuk bescherming kan bieden. Die man die al een relatie heeft zit gewoon een stuk zekerder in zijn vel en straalt dat ook gewoon uit.


Tjonge je hebt je wel in ons verdiept he *LOL*
Maar er zit wel een kern van waarheid in denk ik .

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 23:11

Kayla schreef:
Tjonge je hebt je wel in ons verdiept he *LOL*
Maar er zit wel een kern van waarheid in denk ik .


nee hoor, gewoon een beetje logisch nadenken Haha!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 10:34

Een gozer met donkere make-up vind ik wel lekker en wat onzekerheid is ook wel leuk Haha!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 10:37

_inge_ schreef:
Blond en arrogant..die zijn t leukste


Ik heb je een pb gestuurd Haha!