de ware..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anke84
Berichten: 187
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 11:40

Zeker weten dat ik de ware heb gevonden, *LOL* jammer dat zijn ouders daar anders over denken en wij na 14 maanden verkering nog steeds niet bij elkaar mogen slapen. Huilen

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 11:55

vikki schreef:
Als het goed voelt dan voelt het gewoon goed imo... ik zie niet in waarom er perse veel tijd voorbij zou moeten gaan voor je weet dat je van iemand houdt.

Ben het helemaal met je eens. Mijn vriend en ik trokken naar 6 maanden al bij elkaar in, en het ging super vanaf de eerste dag. We wilden niet langer wachten, het voelde gewoon goed.

Mijn vriend wilde al na 2 maanden gaan samenwonen, maar aangezien ik net de sleutel van mijn nieuwe huisje had, hebben we nog een maandje of 4 gewacht.

Jullie verhaal ik ook zoooo romantisch Vikki, snotter, snotter Lovers

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 15:01

geloof dat ik de ware ook gevonden heb Lachen

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 18:37

Kayla schreef:
Dat is Neo toch? Verward


Damn, en ik dacht de ware gevonden te hebben... zat ik er ff langs Haha!

Zal ik dan nu maar met een heel grote bak popcorn voor de televisie gaan zitten en naar The Matrix 1 en 2 gaan kijken? Hopend een glimps van hem op te vangen Haha!

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:31

Denk het wel......woon er al 14 jaar mee samen Haha!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:43

Ik woon ook al weer 4 jaar samen met mijn vriend en tot nu toe is het ware liefde Haha! ...

Maar is het ook echt de ware?? Volgens mij weet je dat pas achteraf Knipoog Haha! dus kom inderdaad over 60 jaar nog eens terug om dezelfde vraag te stellen...

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:18

Volgens mij herken je de ware aan het feit dat je echt je diepstegevoelens en emoties aan hem kwijt kan en hij aan jou.
Echt alles samen delen dus.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:30

binky schreef:
Volgens mij herken je de ware aan het feit dat je echt je diepstegevoelens en emoties aan hem kwijt kan en hij aan jou.
Echt alles samen delen dus.


Idd . En aan het feit dat je je bij deze persoon volkomen op je gemak voelt... en dat je je met deze persoon nergens voor schaamt of last hebt van plaatsvervangende schaamte... Ik heb in het verleden wel gehad dat ik me schaamde voor het gedrag van een ander maar dat is met Simon absoluut niet zo... ik houd van hem om wie hij is en als hij eens lekker maf wil doen (al wil hij bv. naakt over straat gaan rennen ofzo) dan moet hij dat gewoon lekker doen en zie ik geen reden om te miepen... Als hij gelukkig is dan ben ik dat ook. Zo simpel is het. Bij je ware liefde kan je ook gewoon je hele 'ik' laten zien... en hoef je je niet anders voor te doen dan je bent, want ook hij/zij houdt van je om wie je zelf bent.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:46

Ik dacht 4 jaar geleden echt de ware te hebben gevonden in mijn huidige vriend......alles was perfect en dat bleef zo 2 jaar lang...toen begonnen er dingen te veranderen....wij begonnen te veranderen. En nu....nu is het praktisch uit Boos!....ik baal enorm en snap niet hoe het weer mogelijk is (ik heb het eerder op dezelfde manier meegemaakt na 4 jaar).......

Wat ik geleerd heb; mensen ontwikkelen zich continue.....als die 2 processen niet een beetje gelijk oplopen dan gaat het echt mis. Helaas. Nieuwe ronde, nieuwe kansen...

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 11:45

Ik ben er nu van overtuigd, na alle ellende van de afgelopen maaden, dat ik absoluut niet de ware had gevonden.................. (en dat ik misschien maar blij moet zijn dat ik nu nog de kans krijg een echte "ware" te vinden )

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 11:49

Ik heb hem wel gevonden, maar hij mij niet.. Scheve mond
Ik weet eigelijk niet zeker of ik in zoiets als 'De Ware' geloof.
Volgens mij zijn er meerdere personen waarmee je het leuk kan hebben, en is er niet speciaal eentje bestemd voor jou..

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:36

De ware, is de ware, voor een periode, hoelang of hoe kort die periode duurt ligt geheel aan het groeiproces van beiden en wat je van elkaar te leren hebt.

Ik denk dat een levenspartner iemand is waarmee je samen dezelfde kant op kunt groeien zonder te veel concessies aan jezelf te doen.
Zodra je jezelf niet kunt zijn, stagneer je.

Ik heb wel graag mijn eigen ware... delen doe ik niet aan Tong uitsteken