wat als je je werk absoluut niet leuk vindt...?

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Bergje75

wat als je je werk absoluut niet leuk vindt...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 09:57

Hoihoi,

Wat moet je nu doen als je je werk absoluut niet leuk vind, maar wel MOET omdat de hypotheek, de kinderopvang en het paard betaald moet?? Het is ontzettend moeilijk een nieuwe baan te vinden, dus da's geen optie.

WAt moet ik daar nu mee???

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:28

Je MOET niet. Ik deed mijn vorige job ook absoluut niet graag, maandenlang ging ik tegen mijn zin naar het werk, waar ik de hele dag zat af te tellen... Zonder ook maar enig uitzicht op een andere job en in volle recessie heb ik uiteindelijk toch maar mijn ontslag gegeven. Ben enkele maanden werkloos geweest maar nu heb ik een superjob Lachen Financieel is het enkele maanden wat moeilijker geweest, heb heel wat ontspaard, maarja, ik zou je toch aanraden om op zoek te gaan naar iets anders...

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:28

Als je echt ongelukkig bent met je huidige baan (ik weet er alles van), dan kun je maar een ding doen: actie ondernemen.
Dat kun je doen door uit te vinden wat je nou precies niet leuk vindt aan je huidige baan. Is het het werk zelf, de collega's, management stijl? En daar actie op te ondernemen.
Ik zit in hetzelfde schuitje en ben dus maar weer aan het solliciteren geslagen. Ik ben erachter gekomen dat ik mijn werk gewoon niet leuk vind. Daarbovenop heb ik waardeloze collega's, die je graag een mes in de rug steken en ik hoor nooit wat van mijn manager.
Ik ben dus echt op zoek naar iets totaal anders. Het is een grote stap, met veel risico's, maar het feit alleen al dat ik actie onderneem, maakt dat ik me beter voel.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Natalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:30

Je job blijven doen die je nu doet, maar ondertussen wel op zoek gaan naar andere aanbiedingen... Dan heb je het vooruitzicht dat je maar werkt tot je iets beters vind... Ok, de markt is misschien nu niet zo super, maar er zit wel verbetering in... En zoeken kan nooit kwaad, toch?

Sommigen maken het leven mooier, gewoon door er te zijn...
30-05-2007 Annelies
20-02-2009 Daan

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:53

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten