Vreemdgaan, zou jij dit zeggen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 12:53

Tja moeilijk, je hebt het gehoord en dan kan het weleens een roddel zijn i.p.v. de waarheid. Straks maak je zo een realtie kapot terwijl dat niet had gehoeven omdat het bijv niet waar is.
Kijk als ik zoiets zo horen over de vriend van mijn beste vriendin zou ik naar die jongen gaan en het hem vragen. je ziet zo of iemand liegt. Zoja zou ik zeggen, of jij zget het nu of ik doe het.
Maar dit si iemand die je al zolang niet meer hebt gezien...ik zou me er niet in mengen.
En wie weet is het uit? dat weet je ook niet natuurlijk.
ik zou het laten voor wat het is. succes! OK dan!

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:29

Het banketstaaf vindt ik ook dat als jij er pas later achterkomt dat je vriend is vreemdgegaan iedereen het vaak al weet (tenzij er iemand tussenzit die het jouw al eerder heeft verteld natuurlijk).
Ach dat hele vreemdgaan vindt ik gewoon nergens op slaan, kinderachtig en slap!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 14:05

Nooit zeggen. Dat moeten ze samen uitzoeken. En soms kan iemand het maar beter niet weten.....het kan iemands zelfvertrouwen enorm schaden....dat is haast nog erger dan de 'daad' zelf. Dus gewoon aan hun samen overlaten....

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 16:06

ik zou het er over hebben met die man en tegen hem zeggen dat als hij het niet zegt, dat jij het gaat zeggen....