Salsa dansen/les

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zivazoef

Berichten: 434
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: best/ sint-oedenrode

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 17:27

Ja dat klopt ook wel. Maar ik merk dat veel mannen eerst kijken welke vrouwen goed kunnen dansen en welke niet aan daar hun keus op baseren. Dat is ook een rede dat ik mijn vriend de vrijheid geef om ook met anderen te dansen. Hij is een heel stuk verder dan ik dus het is dan ook leuker om met iemand te dansen op hetzelfde niveau.
Ik heb nooit les gehad maar wat ik heb geleerd is indd door op feestjes zo veel mogelijk te dansen.

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 20:21

el corazon heb ik goeie verhalen gehoord was jammer dat neit kon iemand van mijn les ging er ook heen.

Ben wel aan overwegen bachata mania te gaan vrijdag maar twijfel nog best stukkie rijden en moet zaterdag werken.

LEuk te horen dat iedereen zich zo goed vermaakt.

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 12:23

El Corazon vind ik elke keer weer een leuk feest, altijd geslaagd. Ik dans elke week in Eindhoven, gelukkig zijn er altijd veel bekenden die erheen gaan.

Ik moet zaterdagochtend ook werken, dus dat wordt een gevalletje slaaptekort denk ik. Al kan ik het niet te gek maken, dat kan ik mijn cliënten niet aandoen :+

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 13:10

El Corazon is zeker een aanrader! Volgende keer is 28 februari, "helaas", dan zit ik in Oostenrijk, dus die ga ik missen.

Kaartje voor vrijdag al gekocht, carpoolen met zijn 5e dus hoef niet te rijden (heen vind ik nooit erg, maar terug :+ ) gezellige bende en zaterdag lekker uitslapen :D
Ik heb er zin in *\o/*

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 13:26

Mijn danspartner had de vorige editie al kaartjes gekocht, dus die van mij is ook al binnen :D

Wat heerlijk dat je zaterdag kan uitslapen, wil ik oook :P

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:01

Het was een gezellige bende, met 6 meiden, hoop lol :D maar die vloer :\
Voor salsa was het ploeteren om rond te draaien, maar 5 dansjes gedaan, rest in de bachata zaal geweest en daar was op het eind de hele vloer nat en hoop glas op de vloer :x
Allemaal glassplinters in mijn suede zolen, hoop het er uit te borstelen als ze goed gedroogd zijn.
Hoop leuke dansjes, maar baal wel onwijs van mijn schoenen.
Als ik nog eens ga, trek ik geen dansschoenen aan

En niemand herkent :+

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 15:38

En dan wel op de foto's terug zien, tenminste, volgens mij ben jij dat Sjouks vol in beeld bij de foto's van Debbie, nr 17 :P

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-14 23:27

dat is helaas vaak in de pandoer neem altijd em oude dans schoenen mee. Als die kapot gaan vind niet erg hahaha.

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:37

Ja klopt, die vloer was echt weer balen. Evengoed de hele avond in de salsa zaal geweest, kon het niet laten. Even een kizomba dansje gedaan, maar toen weer heel vlug terug naar salsa :p . Mijn schoenen hebben nu inderdaad ook een borstelbeurt nodig, kunnen ze donderdag weer mee naar Eindhoven dansen.
En ik heb jou ook niet herkend/gezien Ethelate!

Had ik nog zo mijn best gedaan om die fotograven te ontwijken, zette die kerel me recht voor de camera. Nr. 17 ben ik inderdaad haha.

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 18:03

Knap hoor, als je daar de hele avond kan dansen!
Ik sta in dezelfde fotomap op nr. 120 in het rijtje, met een kanten jurkje aan.

Morgen en zaterdag weer dansen! Dinsdag helaas laatste lessen van het seizoen gehad.

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 19:43

Leuke foto zo met vriendinnen!
Ik mag vanavond weer dansen, heb er off course weer zin in.

Ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig, wat doet iedereen hier eigenlijk voor werk/studie? :D

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:35

Ik lees braaf met jullie mee, maar de laatste tijd hebben we helemaal niet meer gedanst. Echt super jammer... Waarschijnlijk komt het wel weer als m'n vriend straks de zomer in z'n bol krijgt ;)

Om even in te haken op de werk/studie vraag: ik ben best wel druk met mijn webshop, maar dat brengt nog niet zo heel veel op (ik investeer mijn winst vaak gelijk weer in verbeteringen aan de shop). Dus ik zoek er nog wel een parttime baan bij voor 3 dagen in de week ofzo. Dat had ik eerst ook, maar die baan kwijtgeraakt, dus ik heb nu een uitkering en heb volgende week donderdag een sollicitatiegesprek bij een bruidsmode zaak. En ik werk ongeveer 2 a 3 dagen per maand voor Stichting De Paardenkamp, als oproepkracht op locatie Het Gagelgat. Lekker veelzijdig dus! Maar helaas geen denderend inkomen ;)

zivazoef

Berichten: 434
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: best/ sint-oedenrode

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:47

dat is wel veelzijdig ja. leuk!

ik werk voor een marketing en sales bedrijf als adviseur/verkoper van energie. Dus ja ik ben zn irritant persoon die aan de deur probeerd te verkopen. Niet mijn droombaan maar wel een leuke uitdaging

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:31

Gaaf zeg, wat voor webshop heb je? Alvast heel veel succes met je sollicitatiegesprek volgende week. Ik duim voor je!
En tijd voor de zomer dus, meer dansen voor jou! Kan me voorstellen dat je dat jammer vindt.

@zizazoef; lijkt me inderdaad een hele uitdaging, wel leuk allemaal verschillende mensen.

Ikzelf werk trouwens als logopediste. Helaas nog niet heel veel uren, maar ben ondertussen wel zes dagen aan het werk. Bevalt prima :D

Tuttebel

Berichten: 636
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Zutphen

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:33

Ik ga zondag na maanden (dankzij gebroken tenen) weer dansen heb er echt zin in!

Ik studeer nog, zit in mijn laatste jaar van de opleiding doktersassistente en daarnaast heb ik een bijbaantje in de schoonmaak.

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:41

@Sjouks: Thanks! Dit is mijn webshop: www.fuzzylicious.nl

Wat een verschillende banen/studies komen er voorbij, leuk zeg!

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 23:06

Veel plezier tuttebel!

Leuke webshop zeg, allemaal gave dingen :D

Inderdaad leuk om te zien dat er zoveel verschil in zit, was gewoon even benieuwd :)

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-14 20:21

Ik ben manager van een schoenen zaak in een outlet winkel.
Werk al 6 jaar bij bedrijf van weekend medewerker naar waar nu ben.

tis beetje balen zijn veel leuke feestje dit weekend maar ik vier me verjaardag.

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 15:46

Leuk, iedereen doet wat anders :) Ik ben bouwtechnisch ingenieur.

Vrijdag heerlijk wezen dansen in Utrecht. Was samen met 2 vrienden, beide leuke kerels op intermediate niveau, en die zijn beide meerdere keren geweigerd door meiden, die dan wel met iemand anders gingen dansen :x
Zaterdag feest van eigen dansschool wat super gezellig was.
Komend weekend geen tijd om te dansen, wordt afkicken ;)

Haffylover, volgende keer je feestje beter plannen of gewoon op een salsa feestje vieren :D

Hoe ging het Tuttebel? Je tenen weer helemaal in orde?

Tuttebel

Berichten: 636
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 16:04

Het dansen ging wonderbaarlijk goed! Het is net als fietsen opstappen, beetje slingeren, maar snel weer vertrouwd! Kreeg ook complimenten dat het zo goed ging! Dansen was nog wel pijnlijk maar minder als verwacht.. Maar die spierpijn nu damnn.. :x

zivazoef

Berichten: 434
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: best/ sint-oedenrode

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 00:26

nog gedanst dames?

Komt er iemand van jullie ook ooit bij T kwadraat in Tilburg?

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 00:06

Fijn dat het zo goed ging Tuttebel. En je weet wat helpt tegen spierpijn hé.. meer dansen!

Ik ben eigenlijk nog nooit in T Kwadraat geweest, al hoor ik er wel veel mensen over praten. Jij wel?

Morgen Salsa Fort in Geertruidenberg. Tis een eind rijden, maar ik heb er zin in! Zaterdag dan weer Bachata Mania in Asten.

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 18:07

Ja ik ga wel eens op zondag naar T-Kwadraat. En misschien naar het eindgala.

Afgelopen zaterdag, avond stappen in Eindhoven in de Santiago beland; laat maar eens zien wat jij kan dansen.
We kwamen binnen, was er net een mooie bachata van Romeo Santos, maar moesten jassen ophangen, boven werd salsa gedraaid maar was er niemand. En daarna beneden, heel veel dancehall/reageaton, en maar een paar x salsa tussendoor. Het was heel gezellig, maar qua dansen viel het heel erg tegen.

zivazoef

Berichten: 434
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: best/ sint-oedenrode

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 18:31

Ik ga 1a2 keer per maand op zondagavond naar Tkwadraad

Dat hoor ik vaker dat het in het weekend niet echt dansen is in santiago. Jammer anders kwam ik daar ook vaker.

zaterdag wil ik eigenlijk ook naar Bachata mania maar er gaat niemand mee helaas

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 11:31

Had ik dat optijd geweten, had je mee kunnen gaan! Heb niet optijd gelezen sorry!

In het weekend op zaterdag is er nauwelijks dansen. Zondagavond wel, maar dan is het wel rustig, veel plek om te oefenen. Vrijdags is meestal voornamelijk bachata kizomba geloof ik.