Salsa dansen/les

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasmijn_

Berichten: 1577
Geregistreerd: 05-12-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 08:19

Jessy90 schreef:
Leuk topic! Ik dans ondertussen al weer 2.5 jaar salsa..super verslavend! Ik heb eerst bijna een jaar gelest in Arnhem, maar nu dans ik alleen nog op feestjes in de buurt :)

En het danswereldje is best klein en super gezellig! Jasmijn_ herken ik van de musisfeestjes, en Sebas ken ik ook omdat hij regelmatig in Arnhem heeft gedraaid.


Leuk! Toevallig zeg, danswereldje is inderdaad klein :) Haha was ook benieuwd wie jij nou was, maar dat kon ik helaas niet zien :+
Dit weekend hier ook weer een feest in de witte villa in Arnhem, maar ga meestal toch liever naar de feesten in Amsterdam, Breda en Utrecht dus even kijken of die er ook nog zijn.

Hihi nieuwe schoenen zijn altijd leuk ja, jammer dat ik geen zouk op hakken kan dansen maar dat gaat m'n uitdaging worden voor dit jaar :D

Illusjuhh
Berichten: 227
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 08:23

Hoi Dames!!!!

Ik dans ook salsa, maar de laatste tijd voornamelijk Zouk en bachata.
Kizomba staat op mijn lijstje om nog te leren...

Ik ken de site lightinabox. Ik heb er een hoop schoenen vandaan. Het is voordelig als je er meerdere koopt, maar wat je wel moet rekenen is dat je erg veel importkosten hebt die er nog bij komen!! Ik heb er toen iets van 6 tegelijk gekocht, dan is het zeker goedkoper dan in Nederland!

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 11:26

Illusjuhh schreef:
Hoi Dames!!!!

Ik dans ook salsa, maar de laatste tijd voornamelijk Zouk en bachata.
Kizomba staat op mijn lijstje om nog te leren...

Ik ken de site lightinabox. Ik heb er een hoop schoenen vandaan. Het is voordelig als je er meerdere koopt, maar wat je wel moet rekenen is dat je erg veel importkosten hebt die er nog bij komen!! Ik heb er toen iets van 6 tegelijk gekocht, dan is het zeker goedkoper dan in Nederland!



ik heb nog niks betaald maar goed hoorde dat je onde3r de 150 euro moet blijven

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:18

In Weert is het op 1 augustus, met een houten vloer op de markt bij de kerk, lekker dus!

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 21:39

cooliee

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:59

Haffylover, heb jij trouwens al kaartjes besteld voor zondag? Of koop je ze aan de deur?
Ik twijfel nog of ik ze via facebook moet bestellen :P

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:20

Ik heb ze net maar besteld, ik ga toch zondag, dus net zo handig om ze alvast te hebben :D

Wendy15

Berichten: 11104
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:33

Wat leuk een salsa topic! Ik dans nu een jaar, elke week les. Salsa, bachata en merengue. En doe nu ook een cursus van 10 weken lady styling nog erbij. Heb ook 2x kizomba bootcamp gedaan maar dat vind ik nog niet heel makkelijk, de passen op zich wel maar het volgen vind ik moeilijker. Wil ook nog graag zouk leren. Vind het ook superleuk om naar salsa feestjes te gaan maar ben nog niet echt op grote feesten geweest is toch allemaal wat uit de buurt helaas.

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:43

Leuk steeds meer mensen die zich aanmelden!
Zouk ziet er altijd heel mooi uit, ik weet niet of ik het zelf zou kunnen, misschien eerst mijn haar heel lang laten groeien :D

Wendy15

Berichten: 11104
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 00:12

Dat lange haar heb ik al :)) Nou de passen nog leren :P Laatst met dansfeestje een beetje basis geleerd van iemand, wel heel leuk dus wil graag les volgen of een bootcamp doen

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 00:45

http://www.salsaschoen.nl/w1/dames

Ik dans verder niet, maar ik was nieuwsgierig naar lessen bij mij in de buurt en toen zag ik dat die dansschool een aparte webshop had voor salsaschoenen :D

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 00:54

sjouks schreef:
Haffylover, heb jij trouwens al kaartjes besteld voor zondag? Of koop je ze aan de deur?
Ik twijfel nog of ik ze via facebook moet bestellen :P

Ik had de kaarten via mijn dans lerares zij moet dan draaien als dj dus die had een paar kaarten gekregen voor eigen les klanten

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:36

phormicola schreef:
http://www.salsaschoen.nl/w1/dames

Ik dans verder niet, maar ik was nieuwsgierig naar lessen bij mij in de buurt en toen zag ik dat die dansschool een aparte webshop had voor salsaschoenen :D


Hier heb ik mijn dansschoenen besteld, zeer tevreden over :D

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 20:21

iki ben er klaar voro vanaf

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 15:08

Ik heb een hele leuke avond gehad, meegedaan met de workshop, mooie locatie overigens!
Alleen jammer dat je halverwege de avond niet meer op de salsavloer kon dansen, dat was echt een tegenvaller, zo stroef. Maar veel kizomba en ook bachata gedanst, dus nu pijn aan de voetjes :P
Hoe was jou avond?

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 15:12

Hahaha mijn avond leuk afgezien dat mijn danspartner niet erg gemotiveerd was. En de ervaren dansen soms iets te fanatiek met me rond swierden. Wellicht heb je me gezien. Had een rode jurk aan losjes hangend. Bij de salsa stond ik meestal bij de dj

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:10

Oh dat is wel minder, ik heb een erg enthousiaste danspartner, die zoekt veel salsafeestjes uit waar ik mee heen ga. Heel gezellig altijd. Ik stond aan de andere kant van de salsa ruimte, bij die tafeltjes en ruit. Heb je niet gezien, heb wel de DJ gezien waar je het over had. Ik zag trouwens ook overal folders van je dansschool in Reuver :P Had jij geen last van de vloer?

Jessy90

Berichten: 168
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: thuis

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:12

Gaan er de 24e bokkers naar arnhem? Er is een salsa feest in de Witte villa in Sonsbeek.

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 20:10

Hahah valt wel mee eigelijk hahha

Ik ga niet na Arnhem geen vervoer helaas

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:17

Meeting! Ik kan ook wel naar Arnhem maar heb geen partner meer..

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 20:23

Meetel is leuk ik ga binnekort eens in Ehv kijke.

Jasmijn_

Berichten: 1577
Geregistreerd: 05-12-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:26

Ja de witte villa is vrijdag weer hier in Arnhem. Ik ben er de 24e sowieso..is 2 minuutjes lopen vanaf m'n huis dus dat mag ik niet missen :D
En ik zag dat er goede zoukdj's komen, dus dan ben ik er zeker!
Ben benieuwd of er nog meer bokkers gaan komen vrijdag.. is een leuk feest! Je hebt trouwens geen partner nodig hoor Willeke_ Ik ken eigenlijk heel weinig mensen met een vaste partner, ga zelf ook altijd overal alleen heen en maak overal vrienden :)

Gister ook heel gaaf feest gehad in Amsterdam, Latin circus. Was drukkk haha! Vooral bij bachata erg heet, maar wel heerlijk gedanst :D Was half 7 thuis vanochtend dus nu weer even herstellen en op naar het volgende feest!

Jessy90

Berichten: 168
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:27

Je hoeft natuurlijk niet met een partner te komen hoor :) Ik ga eigenlijk altijd met een paar vriendinnen en ik zie wel wie ik tegen kom

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:36

Nee maar als je partnerloos zit voel ik me vaak zo'n asielhondje die wacht tot ie wordt uitgekozen haha :')

Meeting topic openen? Anders bevuilen we dit topic.

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 20:39

Beter wel dat idee had ik ook maar waar willen we die gaan houden ?