Salsa dansen/les

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wennii

Berichten: 2311
Geregistreerd: 29-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 08:28

Cool Wendy! Ik ga zondag ook echt ff kijken bij de kizomba/zouk area op SB.

Eventjes wat Kizombatjes doen :) Misschien gaan we binnenkort naar Rotterdam -> Kizombalounge weekend editie. Volgens mij is dat op 17 augustus als ik me niet vergis. Dan draaien Tinta en Jack (misschien wel bekend bij sommigen) daar samen, wordt volgens mij erg vet.

En idd jasmijn_, iedereen die ik ken die ermee in aanraking komt wil het ook gaan doen, of vindt het in ieder geval heel erg leuk.

Wendy15

Berichten: 11104
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 12:53

Ik had nog nooit zouk gedanst, maar vind t wel echt ontzettend leuk! Fijn ook 2 bootcamps in 1 weekend, zit meteen de basis er aardig in :) Hopelijk binnenkort nog eens een bootcamp om nog wat meer te leren.

Voor mij zijn de meeste feestjes erg ver. Woon op Texel dus moet altijd al overnachten, blijf dus meestal in Den Helder voor dansavonden bij dansschool en 1 keer in de maand ga ik naar Callantsoog, in strandpaviljoen de Toko is dan salsa avond

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:28

Ik ga zondag ook naar Salsa Breeze, al hang ik meestal het grootste deel van de avond bij de salsa uit ;)
En Wennii, ik dans ook bij de Santiago, in september start ik weer salsa 6 op donderdag. Al ben ik er zoiezo wel haast elke donderdag, blijft leuk :P

Jessy90

Berichten: 168
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: thuis

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 14:46

Zullen we bij sb meeten voor de bokkers onder ons die gaan?

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 00:24

Oeps.. ik lees nu pas het laatste berichtje, die had ik gemist. Hoe vonden jullie het?
Ik vond het echt ontzettend warm bij de salsa, al heb ik toch wel goed kunnen dansen daar. Kizomba area was een stuk beter te doen, daar heb ik dus ook veel gestaan :) (en gedanst natuurlijk!)

Wennii

Berichten: 2311
Geregistreerd: 29-04-09

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 07:36

Ik zie het nu pas! sorry!

Ik vond het ook echt heel erg warm bij de salsa. Wij hebben best veel buiten gestaan bij de buitendeur van de urban en een tijdje bij de bachata. Heb maar paar dansjes gedaan, want mn beste vriendin waarmee ik daar was, heeft heel veel gedanst met een jongen die ze heel erg leuk vindt, dus ik heb de helft van de tijd haar tas vastgehouden. Vond het niet erg trouwens, had niet zoveel zin in dansjes doen, maar meer mensen kijken haha. Vind ik altijd zo leuk daar!
En het is wel gelukt want heb Jethro Willems (voetballer van PSV) en John Williams gezien. Maar John is er iedere maand dus dat is niet meer zo bijzonder :)

:D:D Volgende keer kunnen we wat mij betreft wel meeten :)

Jessy90

Berichten: 168
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 14:37

Ik vond het echt een gaaf feest! Wel veeeel te warm..maar wat een mooie mensen!!
Ik heb heel veel bij urban gestaan. Verder heb ik bij kizomba wat dansjes gedaan omdat het daar goed te doen was. Ik zag John Williams ook staan..Hij valt in het echt een beetje tegen haha :D Volgende keer wil ik weer!

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 19:27

Die heb ik nog niet gezien daar, maar wat dat betreft ben ik wel een muts, ik zie zulke dingen nooit :P Ik kom trouwens ook niet echt heel vaak bij het urban gedeelte. Aanrader voor volgende keer?

Wennii

Berichten: 2311
Geregistreerd: 29-04-09

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 21:03

ja is wel een aanrader vind ik. de vriendinnen met wie ik was wilden graag yellowclaw zien dus we zijn daar van 10 tot 11 wel constant geweest... daarna alleen nog bij bachata want jack mocht zoals gewoonlijk afsluiten. altijd goed :D

labyrinth

Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:44

Oh Salsa! Ik heb een paar keer zo'n workshop gedaan en ben toen 1 keer naar een salsaparty geweest in Berlijn, ik had echt de avond van mijn leven! Je hebt zo snel het gevoel alsof je het goed kan als je iemand hebt die je goed leidt!
Weet iemand toevallig een leuke plek in de buurt van Leiden? Ik wil het namelijk eigenlijk wel oppakken!

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:07

Hoi! Ik woon echt ontzettend uit de buurt van Leiden, dus daar kan ik je niet mee helpen, wel leuk dat je weer wilt oppakken!
Ik heb afgelopen zondag een kizomba bootcamp gevolgd van 3 uur, was echt super tof!

Wennii

Berichten: 2311
Geregistreerd: 29-04-09

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 13:24

cool Sjouks! van wie?
Ik wil toch liefst wel weer gaan lessen in september, maar mijn danspartner is gestopt en er zijn niet zoveel heren te vinden die gelijk op dat niveau fatsoenlijk mee kunnen... dus dat is wel lastig... nu hard op zoek haha!

arosafreek

Berichten: 305
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: aan zee

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 13:32

In Leiden (en omgeving) kan ik je eigenlijk Dos Bailadores aanraden! Iedere dinsdag-, woensdag- en vrijdagavond vrij dansen, en ook eens paar maand (?) Brazilian avond met wat andere dansen erbij zoals Axé en samba! Je kunt nog inschrijven voor de start in september!

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 19:20

wiejj gisteren de kizomba basis geleerd en de cross step :D

__YSB__

Berichten: 1059
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Almelo it is.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 11:43

Ik meld me even.
Voor jaren terug heb ik 2 jaar les gehad en was het elk weekend feest. Door heel Nederland met mijn ma als linkerhand. _/-\o_
Nu ben ik gisteren weer mee geweest, met mijn ma en kleine zusje. We zijn naar Deventer geweest, was een feestje bij Eppink. Heb weer even gesnoven van de sfeer, ondanks dat er niks toe doen was. -O-
Dus vanaf aankomende week ga ik weer op les. Bij Rico latino in Enschede. Weer even lekker de enkels breken....:')

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 17:56

De bootcamp was van Kizomba sensual (marcio en didi). Succes met je zoektocht naar een danspartner, niet gemakkelijk!
En welkom YSB! :D

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 18:00

leuk leuk ik was gisteren na de pandoer was super leuk.

Ken inmiddels een beetje kizomba en ben nou al verslaafd.

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 19:29

Ik ben gister ook in Asten geweest! Vond het super, in de salsa zaal was de vloer een stuk prettiger dan vorige twee keren. De workshop heb ik gemist, maar het was top :)

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 19:34

ja klopt de salsa vloer was top.

Na je hebt niks gemist vond de workshop lichtelijk tegen vallen.
De basis van de kizomba was nog al .. apart.

Wel raar we zijn al meerdere keren op de zelfde feestjes geweest ma heb je nooit gezien

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 19:37

Wat leuk, een salsa topic! Ik heb op stijldansen gezeten tot topklasse 2 en toen zijn we verhuisd (+ de dansschool werd gesloopt, dus einde stijldansen).

Inmiddels willen we met wat vrienden, die ik nog ken van het stijldansen, aan Salsa gaan beginnen. Ik heb mijn vriend zo ver gekregen om ook mee te gaan, dus dan hebben we allemaal een partner. We zijn afgelopen zaterdag naar Plazas Latinas in Amersfoort geweest (en voorgaande jaren daar Dias Latinos) en gaan hopelijk volgende maand starten met een beginnerscursus salsa. Heb er zin in!

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 19:30

Nog meer mensen in het topic, gezellig! Welkom.
Leuk dat je met een groep mensen gaat beginnen, dat is altijd een stuk gezelliger!

En haffylover, dat klopt, we gaan vaker naar dezelfde feestjes, ik jou ook nog niet. (In hoeverre ik je herken van de foto's in je profiel ;) ) Ben wat dat betreft wel blond, mis snel mensen die mij dan bijvoorbeeld gezien hebben hihi!

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 21:34

hahaha sjouks:P

__YSB__

Berichten: 1059
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Almelo it is.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 14:08

Afgelopen weekend naar een feestje in Enschede geweest, bij Rico latino.
Heerlijk gedanst de hele .
Ik ben wel van de bachata, heerlijke dans.
Zelf heb ik al jaren geen les meer gehad, maar na 1 avond kan je al weer redelijk mee komen.
Mijn favo nummer op dit moment.. <3
http://www.youtube.com/watch?v=7jny21YoEhQ

haffylover

Berichten: 1426
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: reuver

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 15:40

Hahaha idd en goeie danspartners doen wondere

sjouks
Berichten: 879
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 08:34

Dat klopt Haffylovers, heren die goed kunnen dansen en goed aangeven zijn erg fijn om mee te dansen. Lijkt het net echt :P