groepsverkrachting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:55

tis toch niet zo gek dat ik me ZEER REGELMATIG afvraag waar het naartoe gaat met de wereld, en in wat voor wereld ik eventuele kinderen neer ga zetten ......................om te kotsen zo erg dit!!!!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:58

Ja en nu maar afwachten wat voor straf ze krijgen Boos!

Ik had een poosje geleden al een topic hier geplaatst over dat toen ik 13 was 2 jongens me 'te grazen' hadden genomen in het zwembad en ik was niet de enige meid in die periode waarbij dat gebeurde.

Onlangs bleek dus dat 1 van de jongens (overigens toen al 18=volwassen) gewoon op vrije voeten rondloopt, wel voor kleine vergrijpen heeft vastgezeten maar gewoon nu zich bezig houdt met loverboy praktijken?
Hoe kunnen ze zo'n iemand los laten lopen?
Iemand die zoveel levens van jonge meiden gewoon vernaggeld?

Het stomme is, zoiets begint vaak uit stoerigheid in een groep en weet ik veel wat.
Dan ontbreekt er toch heel wat in de opvoeding of het geweten! (of gewoon simpel gezond verstand).

Echt afschuwelijk, ik hoop dat dat meisje er goed boven op komt naar omstandigheid!

miekie

Berichten: 723
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Axel, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:58

de straf is trouwens maximaal 12 jaar in nederland voor verkrachting. maar dit wordt dus alleen maar gegeven als iemand meerdere keren mensen heeft verkracht en ook van de manier waarop.
verder is het in nederland zo dat maar 2 derde van de straf daadwerkelijk wordt uitgezeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:59

Voor mij de reden om er geen kinderen in te zetten.
Wil ze de ellende die wij nu maken door dit alles te accepteren niet aan doen.
Want ze zullen wel een zielige jeugd of zulke onzin hebben en lopen zo weer vrij rond.
Maar de jeugd voor dat meisje is ook weg, maar daar hoor je dadelijk niemand meer over. Huilen

Yuk!!, soms baal ik echt van NL, wetende dat dit soort dingen alleen maar erger word.
Kijk maar eens hoeveel erger het is de laatste jaren, om bang van te worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:02

Het lijkt wel of er steeds jongere criminelen rondlopen. Gauw de leeftijdsgrens omlaag brengen en ze als volwassenen straffen. Ze plegen toch ook een "volwassen" misdrijf?
Vandaag nog gehoord van een 13-jarige die een jonge vrouw doodgestoken heeft. En nu, ws tot z'n 18e in een instelling en daarna is voor hem alles voorbij. Haar kinderen hebben, net als het verkrachte meisje, levenslang!!
Bah, ik kan hier toch zo kwaad om worden!

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:21

Dit is toch gewoon niet meer normaal! Kinderen van 14 t/m 16 die zoiets doen! KOm op zeg! Maar je hoort dit sooirt dingen ook steeds vaker, echt erg.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 00:10

Gatver Misselijk
Ik zag het net bij Hart voor Nederland.
Niet te geloven dit.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 00:20

Minderjarige daders zijn niet nieuw... Voor mij tenminste niet... (details per pb eventueel)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 10:31

Llewella schreef:
Hoe kunnen ze zo'n iemand los laten lopen?
Iemand die zoveel levens van jonge meiden gewoon vernaggeld?

Sja, dat is kennelijk niet zo erg als zo iemand die andermans leven vernaggeld vast zetten. Dat is erger in dit land. Hoe crimineler je bent, hoe beter je behandeld wordt, lijkt wel.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:31

Wat word ik hier letterlijk ziek van! En wat zo erg is dat ze ook niet bij die vrienden meer terecht kan, want die moesten toekijken! Erger kan je het toch gewoon niet maken!

Was er ergens een topic over de doodstraf? Ik zou bijna ineens voor zijn . Wát een sadisten!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:39

Volwassen daad = Volwassen straf. Vind ik!!!
Nederland wordt steeds erger om te wonen vind ik, en dan heb ik het niet alleen over zulke dingen...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 13:00

Ze hebben wel alle verdachten te pakken. Ben benieuwd hoe ze er vanaf gaan komen....

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:17

Weet je wat ze met die daders moeten doen. Ze moeten ze in een vrouwengevangenis stoppen, helemaal naakt, moet je kijken hoe gauw ze geleerd hebben !
Ach tegenwoordig krijg je helemaal geen straf meer in Nederland ! Het is te gek voor woorden. Als je iemand vermoord krijg je mischien 5 jaar, maar wel 5 jaar lang een uitkering en kost en inwoning !

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 13:25

kojack schreef:
Weet je wat ze met die daders moeten doen. Ze moeten ze in een vrouwengevangenis stoppen, helemaal naakt, moet je kijken hoe gauw ze geleerd hebben !

en daarna castreren!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:26

Idd, ik vind ook dat we met z'n allen veel te tolerant zijn, en als jij iemand op z'n kop slaat omdat die bij jou inbreekt ben jij de banketstaaf.

Dankzij die video hebben ze de verdachten, rotzakken, ik zou wel zonder verdoving willen castreren!

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 14:22

Ik vind dit echt walgelijk! Gelukkig dat ze de verdachten wel hebben, want vaak word zo'n meiske niet eens geloofd (aandacht nodig ofzo wordt er dan gedacht en geen bewijs blablabla) Ik hoop echt dat ze deze keer een strengere straf krijgen! dit kan toch niet!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 14:47

oh mijn god.. ja dit is echt heel erg ziek!! niet normaal...dat meisje, echt zoooo erg en haar vrienden moesten gewoon toekijken... dan ben je gestoord, voor t meisje is het natuurlijk heeel erg maar die vrienden hebben ook n aardige klap gehad kan je op rekenen.. ach over n maand ofzow lopen ze weer vrolijk rond!!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 15:29

Verschrikkelijk ik hoorde het vanmorgen op de radio
En dat ze het nog gefilmt hebben en de rest laten toe kijken, wat zal eigenlijk de beste straf zijn voor dit soort rot jongens? toch maar castreren. Scheve mond