Hoe heet deze film nou ook al weer???

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Margon

Hoe heet deze film nou ook al weer???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 23:16

Ik heb dus een keer een film gezien (al een hele oude) maar ik wou hem laatst gaan huren bij de videotheek maar ik wist echt niet meer hoe ie heette gewoon!!
Het was in ieder geval een film vanaf 16 jaar en dat ging over 5 vrienden of zo die gingen naar een 3e wereld land of zo en toen werden ze gevangen genomen en toen in zoon kooi in het water met allemaal ratten enzo en toen ze er werden uitgehaald moesten ze mee doen met zoon soort van spel dat je 1 voor 1 zoon pistool bij je hoofd moet houden en er zit in totaal maar 1 kogel in en die de kogel heeft heeft dan verloren (duhhhh dood dus) die vrienden werden dus verplicht om mee te doen!! Er konden er uiteindelijk 3 ontsnappen en die andere 2 hadden zeg maar "verloren" 2 van de vrienden gingen naar huis maar 1 vriend bleef daar en toen zagen die 2 vrienden weer thuis dat die ene vriend wereld beroemd in Amerika nog steeds die soort van spellen met dat pistool enzo deed!!!! Toen is 1 zoon vriend naar Amerika gereisd om hem op te halen maar toen hij binnen kwam nam die vriend het pistool bij zijn hoofd en daar zat die kogel in en toen was die film afgelopen!!

Ik jank echt nooit bij fims maar bij die film hield ik het echt niet meer droog Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Maar wie weet hoe deze film heet???

ALvast bedankt!!

Groetjes Margon

Live,LOve,'ndLaugh

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 23:40

Bedoel je misschien de "Deer Hunter" ?
Succes met je zoektocht.
Gr. Britt.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 23:41

Deer Hunter

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 23:52

staat al even in de kast bij mij, moet hem nog steeds een keer zien.

Amor Vincit Omnia

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 09:38

Die zal het dan wel geweest zijn!!!!
Bedankt!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie