Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:21

Als het echt zo is, is het absoluut banketstaaf voor haar!!
Heb je misschien al gegoogled op haar naam/rekeningnummer??

NoTrouble

Berichten: 1546
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Groningen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:23

Ja daar kan ik niets op vinden verder. Vind het heel erg vervelend dit.

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:25

Kan ik me voorstellen hoor!
Maar het is een voorgevoel van mij dat zij misschien niet helemaal eerlijk bezig is :o
Ik heb natuurlijk geen idee hoeveel zij laat versturen per jaar, maar anders zou ik denken dat het aanhouden van een postbus duurder is dan om af en toe een pakketje in belgie te laten bezorgen :P

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:28

Dat zou wel heel erg zijn, NoTrouble :o

Maar dat is ook wel de reden dat ik pakjes altijd verzekerd of aangetekend verstuur ... dan heb je een handtekening voor ontvangst en kan er niet beweerd worden dat het pakje niet is afgeleverd !

Hopelijk is er gewoon vertraging en een foutje in het systeem en komt het nog goed :(:)

kiki1976

Berichten: 16881
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:28

Ik zou haar de track and trace code geven en dat ze het zelf kan zien op de site van post.nl En dat daar staat vermeld dat het is afgeleverd.
Verder zou ik er niet zo heel veel moeite voor doen

NoTrouble

Berichten: 1546
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:32

Shirley; Ja dat zou inderdaad erg zijn :P Maar ik laat dus niet alles aangetekend versturen. Ik heb met Track and Trace en een verzendbewijs lijkt mij genoeg bewijs dat IK het verzonden heb. Dus het in principe niet mijn probleem is als er beweerd wordt niets te hebben ontvangen. Alleen, als dat wel beweerd wordt dan is het toch iets minder zwart-wit en ga je je dat toch aantrekken omdat je het l*llig vind voor zo iemand.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:41

Kan ik me helemaal voorstellen, hoor, ik ben ook zo :o

freespirit
Berichten: 1913
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: tussen Assen en Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:42

Ik heb ook een hilarische ervaring naar aanleiding van een advertentie op MP die ik graag met jullie wil delen:
Ik reageerde op een handpers om ringen e.d. in leer te kunnen slaan tbv de leren armbandjes die ik maak. Helemaal blij was ik toen ik op MP een 2ehands pers zag staan waar een zeer redelijke prijs voor gevraagd werd. Nou, gemaild, prijs overeen gekomen en mocht 'm op komen halen, ergens in het Noorden van het land.

Het was ongeveer een uurtje rijden toen ik samen met mijn man in het gehuchtje terecht kwam waar de verkoopster woonde. We stopten voor een heel klein dijkhuisje en ik vroeg mijn man of hij ook mee kwam, maar hij bleef liever in de auto zitten.
Ik bel aan en er doet een heel lief klein ouder vrouwtje open, tiepje Vrouwtje Theelepel, met zo'n grijs knotje op 't hoofd. Ik mocht binnen komen en ze liet me de pers zien.

Ik was echter erg benieuwd wat zij nou precies met die pers gemaakt had. 'Hobby' zei ze. 'O, mag ik dat eens zien ?' vroeg ik.
"Uhm, ja hoor, kom maar mee" zei ze en ik liep achter haar aan naar een deur. "Niet schrikken, hóór" zei ze. Ik ging er van uit dat er een paar honden achter de deur zouden zitten en ik zei nog tegen haar dat ik niet zo snel schrok van honden.

Ze deed de deur open, knipte het licht aan en....ik stond midden in een onvervalste hardcore SM-martelkamer !!!! Dat lieve oude vrouwtje was een keiharde meesteres !! Ik wist niet hoe ik 't had !!! In een roes heb ik met een stalen kop, zeer geïnteresseerd - maar niet heus - een flink aantal attributen bekeken die ze gemaakt had, maar waarvan ik nog steeds niet weet waarvoor ze dienen !

Nou ja, na een uitgebreide rondleiding stond ik weer buiten, mét handpers maar totaal in verwarring; zo'n lief oud Theelepel vrouwtje..... ~~}> Mijn man heeft zo'n spijt gehad dat ie niet mee naar binnen is gegaan _O-

Eydis

Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:52

hahahahhaha freespirit wat grappig :D

foxy80

Berichten: 7910
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:57

freespirit schreef:
Ik heb ook een hilarische ervaring naar aanleiding van een advertentie op MP die ik graag met jullie wil delen:
Ik reageerde op een handpers om ringen e.d. in leer te kunnen slaan tbv de leren armbandjes die ik maak. Helemaal blij was ik toen ik op MP een 2ehands pers zag staan waar een zeer redelijke prijs voor gevraagd werd. Nou, gemaild, prijs overeen gekomen en mocht 'm op komen halen, ergens in het Noorden van het land.

Het was ongeveer een uurtje rijden toen ik samen met mijn man in het gehuchtje terecht kwam waar de verkoopster woonde. We stopten voor een heel klein dijkhuisje en ik vroeg mijn man of hij ook mee kwam, maar hij bleef liever in de auto zitten.
Ik bel aan en er doet een heel lief klein ouder vrouwtje open, tiepje Vrouwtje Theelepel, met zo'n grijs knotje op 't hoofd. Ik mocht binnen komen en ze liet me de pers zien.

Ik was echter erg benieuwd wat zij nou precies met die pers gemaakt had. 'Hobby' zei ze. 'O, mag ik dat eens zien ?' vroeg ik.
"Uhm, ja hoor, kom maar mee" zei ze en ik liep achter haar aan naar een deur. "Niet schrikken, hóór" zei ze. Ik ging er van uit dat er een paar honden achter de deur zouden zitten en ik zei nog tegen haar dat ik niet zo snel schrok van honden.

Ze deed de deur open, knipte het licht aan en....ik stond midden in een onvervalste hardcore SM-martelkamer !!!! Dat lieve oude vrouwtje was een keiharde meesteres !! Ik wist niet hoe ik 't had !!! In een roes heb ik met een stalen kop, zeer geïnteresseerd - maar niet heus - een flink aantal attributen bekeken die ze gemaakt had, maar waarvan ik nog steeds niet weet waarvoor ze dienen !

Nou ja, na een uitgebreide rondleiding stond ik weer buiten, mét handpers maar totaal in verwarring; zo'n lief oud Theelepel vrouwtje..... ~~}> Mijn man heeft zo'n spijt gehad dat ie niet mee naar binnen is gegaan _O-


Als er een wedstrijd bestond voor mp anekdotes, dan won je hem. GE-NI-AAL :')

Elienee

Berichten: 804
Geregistreerd: 22-01-06
Woonplaats: Hamme, België

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:59

OMG die is geniaal!

Vjestagirl

Berichten: 26663
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:17

Briljant :P

Denise1984

Berichten: 2634
Geregistreerd: 09-03-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:32

Jeetje wat een verhaal lache!!!

kiki1976

Berichten: 16881
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:51

Geweldig!!!!

NoTrouble

Berichten: 1546
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:51

Hahaha waarom bezorg je me nou net nu ik op bed wil gaan nog even een slappe-lach-aanval! :P
Geweldig verhaal!

Denise1984

Berichten: 2634
Geregistreerd: 09-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:54

Val je blij in slaap ;).

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:58

De originele ziet er anders ook wel naar uit dat ze een aardige klap kan uitdelen :))Afbeelding

kiki1976

Berichten: 16881
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 01:06

Mijn dochtertje kijkt bijna dagelijks (ja is sindskort weer op tv) naar vrouwtje theelepel en denk dat ik vanaf nu er heel anders tegenaan ga kijken....

Denise1984

Berichten: 2634
Geregistreerd: 09-03-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 01:09

Haha ja ook vrouwtje theelepel heeft een duistere kant :p

xZiva_

Berichten: 3996
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 01:09

Hahahaha wat geniaal! Echt zo'n persoon waarvan je het nooit zou verwachten _O-

Ik heb me net ook doodgelachen om het 'dekje ruilen voor trouwjurk' moet je paard dan de jurk aan ofzo? :')

Denise1984

Berichten: 2634
Geregistreerd: 09-03-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 01:10

Nou ja je hebt tegenwoordig ook duikpakken voor paarden dus waarom geen trouwjurk ;)

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 01:21

Tegenwoordig kan alles :D Afbeelding

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 01:22

staroo schreef:
Die kat in de zak vind ik geweldig, alleen al die reactie: nee hé . . .


Citaat:
Ik heb een vraagje heeft iemand hier ervaring met 2ehands boeken verkopen via bol.com?
Ik zit er over te denken dat te doen, maar eigenlijk vind ik het maar gedoe op die site en je lijkt er haast niets aan over te houden!


Nog een reactie op een vraag uit deel IV, door de bank genomen houd je zo weinig over aan de verkoop van 2e hands boeken op Bol.com dat ik er niet eens de moeite voor doe, tijd is geld en de tijd die ik er in moet steken is meer dan de opbrengst, dat is kruimelen in de marge.


Was inderdaad mijn vraag en dat gevoel had ik ook al. Heb er drie boeken op staan maar waarschijnlijk al via facebook verkocht, dus ik haal ze er maar weer af..

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 01:35

shetties schreef:
Ja idd, jij kan er verder ook niks meer aan doen lijkt me...

Ik baalde inderdaad heel erg toen ik ze binnen kreeg, achteraf dom om niet een beter foto te vragen, maar omdat ze zei dat het een paar plekjes waren ging ik er van uit dat het goed was. Stom achteraf.
Ze wil me helaas niet tegemoedkomen, het ging om 'maar' 10 euro, maarja dat is toch wel weer 10 euro weggegooid waar ik voor moet werken. Ik ben bang dat het niks gaat worden, dus ik ga denk ik maar kijken of ik zelf er nieuw bont op kan zetten, maar het is een beetje lastig om bont te vinden.


Ik zou bemiddeling van bokt vragen hiervoor. Zij zit weldegelijk fout door gezegd te hebben dat het wel meeviel. Hiervoor hoef je echt geen beeldmateriaal gevraagd te hebben hoor!!!

Oh dat verhaal van freespirit vrouwtje theelepel met een SM kelder, geweldig!!! _/-\o_

Het dekje voor trouwjurk verhaal is ook weer lekker logisch, hoe verzinnen mensen het!

NoTrouble ik vind eigenlijk dat je aan je verplichting hebt voldaan door te versturen. Je hebt een T&T waarop staat dat je in ieder geval iets verstuurd hebt. Ze beweert niets gehad te hebben. Is dan toch beetje pech voor haar. Jij hebt bewijs in handen..

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 01:54

NoTrouble schreef:
Contact opgenomen met TNT maarja die zeggen natuurlijk op hun beurt; Ja mevrouw maar wij hebben het afgeleverd en als het systeem dat zegt dan is dat zo. Nog een keer het afleveradres gecontroleerd maar dat klopt dus gewoon. En mevrouw beweert nog steeds niets te hebben ontvangen.

Ik weet niet zo goed wat ik hier als verkoper mee moet.. Ik heb het netjes verzonden, daar ook bewijs van. TNT zegt het pakket te hebben afgeleverd en kunnen dus verder niets voor me doen. En mevrouw blijft erbij niets te hebben gehad..

Ik wil hier nog wel even op reageren, TNT dropt pakketjes soms ook bij de achterdeur, in de schuur of weetikwaar. En als ze zeggen aan de deur te zijn geweest is dat niet altijd perse waar.
Zo zaten wij eens de wachten op een onderdeel voor de auto, de hele dag thuis geweest, niets gezien. Keken we 's middags de track-trace code na, stond daar dat de postbode was geweest maar dat we niet thuis waren (er lag ook geen briefje in de bus).
Mijn man hels en meteen gebeld, dan krijg je natuurlijk een hoop gelul te horen maar goed, ze zouden er achteraan gaan. De volgende dag (na het weekend dan :roll: ) stond om half 9 de postbode aan de deur met een zeer schuldbewust gezicht, hij heeft er verder niets over gezegd maar ik denk dat hij flink op zijn flikker heeft gehad, en terecht.

Wat deze mevrouw even moet doen is het volgende: haar schuurtjes, achterdeur, tuinhuisje, hondehok ed even controleren. Dan even bellen naar het postkantoor in haar woonplaats (niet het TNT servicenummer!) en vragen of ze weten waar het pakket ligt, of het in opslag is, of de postbode is geweest enz. En even doorvragen dan, want ze willen dergelijke info niet zomaar kwijt, zeg dat je erop zit te wachten, geef de code enz. laat merken dat het echt jouw pakketje is en dat het je menens is.
Succes!