Zijn jullie er al uit: wat je wil "worden" ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:43

Ik doe de HBO-opleiding natuurlijke geneeswijzen voor dieren, en het meeste trekt me toch de Tteam en de paardenmassage. Daar zou ik wel verder in willen, en dan een gewone baan ernaast. Misschien daarna nog een andere opleiding doen, gebitverzorging bij paarden als dat ooit hier officieel in Nederland komt, zijn ze volgens mij wel mee bezig.

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:53

Ja ik weet het ook al heel lang niet....
Maar ik weet ongeveer welke richting..na mijn school mag ik soswieso van mijn ouders naar Amerika om daar te werken, of naar Spanje om daar op een stal te werken..daar twijfel ik dus ook over..maar het lijkt me leuk om psychologie te studeren met naast dat natuurlijk de paarden.. ach ja we zien wel hoe het loopt, die instelling heb ik altijd wel gehad..misschien sla ik in Amerika wel een leuke cowboy aan de haak..wie weet..

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:34

Ik ben nu 30 en weet het ook nog steeds niet. Ik ga toch voor de rijke vent Haha! . Ik werk nu al bijna 9 jaar in de IT. Nu voor halve dagen en dat bevalt me eigenlijk wel goed. De andere helft vul ik met paardrijden en tekenwerk in opdracht. Ook volg ik een opleiding natuurlijke dierengeneeskunde erbij. Ik ben nu ook alvast wat met mijn Reiki bezig en hoop dat te kunnen gaan combineren met wat ik op school leer maar dat zijn nog toekomstplannen. Maar als je me nu vraagt wat wil je worden? Dan zou ik het zelfs nu nog niet weten. Van alles wat een beetje denk ik. Haha!

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 15:06

ArwenLune"]
[quote="verootjoo schreef:
jep sure, ik ga fysiotherapeute worden. Ben al ingeschreven op mn nieuwe school.


Erm, niet om op je feestje te regenen, maar dat zegt niet zo veel hoor... Ik ben nu aan m'n derde (en laatste, hopelijk definitieve) studiepoging bezig. Je ergens inschrijven zet nog niets vast. Er kan nog zoveel veranderen...
[/quote]

hoezo niet, heb al een intakegesprek gehad, en ben al aangenomen. (moet alleen mn havodiploma nog halen)

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 16:11

Ik wil graag Juf worden. Ik heb nu net mijn eerste stage week achter de rug bij de kleuters (groep 2) en ik vond het geweldig.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:53

Ik word juffrouw op een basisschool Haha!
In mei studeer ik af dus ik weet al wat ik wil worden Tong uitsteken

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:57

Ik wil paardenarts worden

Doe nu Gymnasium het tweede jaar Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 19:03

Wat ik wil? Trouwen met mijn mannetje, paardje, veel geld, kast van een huis, twee grote auto's, een labrador en een zwembad in de tuin Schijnheilig

Wat het waarschijnlijk wordt? Een leuke baan als programmeur, leuk geld verdienen, trouwen, kids, en gelukkig worden.
Die hond komt misschien ook wel, die twee grote auto's blijft er waarschijnlijk 1 en dat zwembad zal nooit meer worden dan een voetenteiltje *LOL*

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 19:14

ik wil dierenarts worden met een eigen praktijk naast mijn huis...ik wil op een boerderijtje gaan wonen met natuurlijk een eigen pony en dan is een leuke vent erbij perfect.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 20:43

Ik word journalist

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 20:51

Ik doe nu SPW, hierna waarschijnlijk deeltijd hbo (maatschappelijk werk)
Ik zie tegen de tijd dat ik klaar ben wel waar ik beland Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 21:07

Ik word nu eens eindelijk mezelf!
Dat is het enige wat ik al járen roep en waar ik me nu eindelijk bij neergelegd heb (dat hoop ik tenminste). Ik pas niet in kadertjes, hokjes en functieomschrijvingen. Ik heb het vreselijk naar mijn zin in de catering op het moment, terwijl ik secretaresse was. 't Is niet alles en ik wil nog een heleboel meer, maar wat dan nog? Nu bedacht ik me gister dat ik alleen nog maar op baantjes mag solliciteren waar ik bij voorbaat niet aan wilde beginnen omdat ik er zo'n groot vooroordeel over had. Dat betekent dus dat ik binnenkort zou moeten beginnen als straatveger, zwerver of prutsmuts. Of zoals mijn vader zegt: als je niet weet wat je wilt moet je misschien eerst uitvinden wat je NIET wil. Dat gaat in mijn geval gewoon een leven lang duren, maar ik ben er klaar voor. Kommaarkommaarkommaar!