af en toe wordt ik moe van bokt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 16:20

mensen waar maken jullie je druk over!!!
Als je je ergens aan ergert lees dan niet verder. (is mijn mening)

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 16:40

runningkawa schreef:
Ik ben er nu al zolang als bokt bestaat.
En zie steeds opnieuw dezelfde vragen.
Zoals aan de teugel lopen, of hoe hoog is B springen en dat soort dingen.
Heel soms lukt het me om niet te reageren, maar toch doe ik het maar weer, in de hoop dat er 1 iemand wat van opsteekt.


Ja en daar gaat het uiteindelijk toch om? Heb je toch weer iemand wat geleerd Haha!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 16:45

idd dezelfde vragen
pennymeisjes zwaar irritant "ik heb een versorgpony'
die msn-taal aaaaarrrrhhhh daar word ik gek van dat doet mijn zusje
nl ook in emails naar mij en dan zeg stop nou eens met die msn-taal
en dan weet ze niet eens waar ik over praat!!

echt bizar ja ik word soms ook moe van Bokt, mensen kunenn ook niet lezen ik zelf doet het ook hoor lezen effe snel door en reageren dan en dan slaat het echt nergens op!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:08

mango schreef:
echt bizar ja ik word soms ook moe van Bokt, mensen kunenn ook niet lezen ik zelf doet het ook hoor lezen effe snel door en reageren dan en dan slaat het echt nergens op!!!


Deze zin snap ik even niet. Wil je ergens komma's en punten neerzetten dan gaat wellicht bij mij ook een lampje branden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:48

weet je waar ik ook een hekel aan heb, die meelopers die geen eigen mening hebben, kom ze nu ook weer tegen in deze topic....Ach die horen er helaas ok bij, vallen alleen weer zo snel af want boeiend???

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:56

Dimple"]
[quote="mango schreef:
echt bizar ja ik word soms ook moe van Bokt, mensen kunenn ook niet lezen ik zelf doet het ook hoor lezen effe snel door en reageren dan en dan slaat het echt nergens op!!!


Deze zin snap ik even niet. Wil je ergens komma's en punten neerzetten dan gaat wellicht bij mij ook een lampje branden
[/quote]

ja ik had idd punten/komma's neer moeten zetten zal ik het effe doen?!

echt bizar ja, ik word soms ook moe van Bokt, mensen kunnen ook niet goed lezen, ik zelf doet het ook hoor, effe snel lezen en dan reageren en dan slaat het helemaal nergens op!!

sorry heel die zinsopbouw klopt van geen meter *LOL* ik denk te snel dan dat ik lees hihiihihihh sorry hoor !!!

meelopers...?? ja die heb je ook maar ik ga er altijd lekker tegen in als ik ergens er niet mee eens ben.

Ook zei ik in het begin als ik het paard lelijk vond gewoon echt dat ik hem niet leuk vond kreeg ik heel Bokt over me heen dus dat doe ik niet meer!
Ik schrijf dan helemaal niets!

ook erger ik me aan, als je rijfoto's neerzet dat commentaar waar je niet eens om vraagt ; doe je hakken laag, waarom heb je cap op jeetje bemoei je er niet mee dat maak ik zelf uit!
als ik nou vraag aub tips geven over mijn rijstijl oke maar geen nodeloos
stom commentaar neerzetten!

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:37

oke, ik zal dan ook maar nog es reageren
chiqa iq dtit topic geatart, en het is haar goed recht, en iedereen heeft goed recht om antwoord te geven.( je moet nui niet zeggen dat ik gezegd heb da je niet mag antwoorden he! Haha!)
MAAR er zijn hier mensen die de anderen rechtstreeks aanvallen, ik heb in dit topic inderdaad geroddeld, maar ik zeg niet bv van: die persoon heeft een topic geopend, en gevraagd of haar paard goed loopt, maar dat hij dit en dat...
dus ik vind dat een groot verschil tussen roddelen en aanvallen
ten tweede, de taal dat ik gebruik is geen msn, maar west vlaams, en ik kan daar ook niks aan doen want men algemeen nederlands is barslecht, ook in het typen, en als ik vlug wil reageren dan typ ik veel fouten ja, maar daar werk ik aan, en ik wil bokt verbeteren (nou ja) en ik begin inderdaad ook bij mezelf, maar kan dat nu kwaad dat we een topic openen daarover? iedereen kan reageren, en de mensen die dit lezen kunnen zeggen van bv: ja dat doe ik ook verkeerd, en ze kunnen er dan ook iets aan doen.
in plaats van alles tegen jezelf te zeggen!
mango, je hebt wel gelijk van de foto's als ze iets vragen of vertellen dat iedereen begint te banketstaaflen over de houding en cap enzo, dat is inderdaad hun zaak, maja wa doe je dertegen?

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:44

Dimple"]
[quote="dutske"]ik ben 15 en chiqa is 31 Haha!
[/quote]

En dat ik nou goed het verschil merk..............
[/quote]
enne? wat wil je hiermee zeggen?
(dat bedoel ik dus met persoonlijk aanvallen )

[quote=" maartjuh schreef:
Dutske je zegd dat MSN-taal vervelend is, maar zelf doe je het ook een beetje hoor. ( k, euh, kweetniewah, dinges, da, tis) En ook niet met hoofdletters en leestekend. Jouw meningen zijn ook niet goed te lezen, en dat komt echt niet alleen door de vele typ-fouten die je maakt.
Dus als je bokt beter wilt maken, begin dan eerst bij jezelf!


de meeste woorden die ik typ dat jullie denken dat msn taal is is voor mij gewoon dialect, en ik denk daar niet echt op, en meestal weet ik niet wat het juiste nederlandse woord is daarvoor(erg he? Scheve mond )
us als je nog es zon woorden ziet staan van mij, verbeter me dan aub Lachen

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:49

Chiqa schreef:
weet je waar ik ook een hekel aan heb, die meelopers die geen eigen mening hebben, kom ze nu ook weer tegen in deze topic....Ach die horen er helaas ok bij, vallen alleen weer zo snel af want boeiend???


Hoe kan je nou aan een getypt stukje tekst zien dat het niet de eigen mening van die persoon is maar dat diegene een meeloper is? Mag je me eens vertellen? En dan zou ik ook graag iets positiefs van je willen horen over Bokt, Chiqa, want de rest van je berichtjes in dit topic zijn negatief Lachen

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:24

dutske"]
[quote="Dimple"][quote="dutske schreef:
ik ben 15 en chiqa is 31 Haha!


En dat ik nou goed het verschil merk..............
[/quote]
enne? wat wil je hiermee zeggen?
(dat bedoel ik dus met persoonlijk aanvallen )
aub Lachen
[/quote]

Hoezo persoonlijk aanvallen? Ik ken Chiqa niet, dus waarom zou ik haar persoonlijk aanvallen?
Het feit ligt hier dat Chiqu de starter is en daar reageer ik op.
Er vroeg iemand naar jullie leeftijden en ik merk alleen maar op dat ik weinig tot geen verschil merk in jullie reacties. That´s all. Zeg maar´constateren van een feit´

En euh.........ik vroeg me af. Wanneer houdt men op met Penny meisje zijn? Is daar een speciale leeftijd voor?

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:41

ahzo, nee ik dacht dat je daarmee bedoelde dat ik veel euh dwazere gaan we het maar noemen antwoorden geef
weer een foutje van mij
sorry

en van dat penny meisje, nee ik denk ghet niet, ik was vroeger ook een pennymeisje, alle pony's in de wei waren verwaarloost,etc.
maar ik denk, dat als je een leeftijd van 13 jaar ofzo, daar rond ergens, toch wel al wat volwassener komt, of niet?

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:49

dutske schreef:
ahzo, nee ik dacht dat je daarmee bedoelde dat ik veel euh dwazere gaan we het maar noemen antwoorden geef


Haha! Je kan het ook anders bekijken......jij geeft gewoon hele slimme antwoorden en daardoor lijk je ouder. OF Chiqa geeft minder slimme antwoorden en lijkt daardoor jonger Haha!

GEINTJE! Tong uitsteken

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:56

Pling

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:07

Dimple"]
[quote="dutske schreef:
ahzo, nee ik dacht dat je daarmee bedoelde dat ik veel euh dwazere gaan we het maar noemen antwoorden geef


Haha! Je kan het ook anders bekijken......jij geeft gewoon hele slimme antwoorden en daardoor lijk je ouder. OF Chiqa geeft minder slimme antwoorden en lijkt daardoor jonger Haha!

GEINTJE! Tong uitsteken
[/quote]


was dit echt een geintje?? Haha!

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:15

zo grof barb Tong uitsteken

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:04

Ik heb gister dit Topic door gelezen......
Ik zit nog niet echt lang op "Bokt" maar ben er al lichtelijk aan verslaafd

Topics met "I LUV PAARDJES",100000 x dezelfde vraag,heel foute manieren van aan de teugel rijden,het zoveelste hulpteugel verhaal enz. maakt me niets uit....zoveel mensen zoveel meningen.
Ben dol op een lekkere discussie door mensen die weten waar ze over praten,daarvoor zit ik op ''Bokt"

MAAR waar ik echt het schijt van krijg is...een foto plaatsen met een heel verhaal,maar wee degene die (voorzichtig)ook maar iets ten nadele van de combinatie/rijstijl durft te zeggen......
Als je een foto plaatst en je geeft je paard de eeuwige glimlach,en je krijgt een (terechte,netjes omschreven)opmerking......wat is daar dan mis mee..zet jezelf dan niet op internet.

Ik zie de foto ..schrik me rot Lips are sealed ......en zie alleen maar oneliners als"Oh wat een lief koppie"(ik lig in n deuk want die mensen denken vast hetzelfde als ik.....alleen ik zeg maar niets en ben snel verder Doei, doei )

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:08

CarS, een vraagje, je geeft je paard de eeuwige glimlach, wat is dat voor spelletje?

verder heb je wel 100 % gelijk hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:47

CarS schreef:
Ik zie de foto ..schrik me rot Lips are sealed ......en zie alleen maar oneliners als"Oh wat een lief koppie"(ik lig in n deuk want die mensen denken vast hetzelfde als ik.....alleen ik zeg maar niets en ben snel verder Doei, doei )


Kijk en dat bedoel ik nu met meelopers Barb Schijnheilig schijnheilig meelullen met iets waar je helemaal niet achter staat!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:30

waarom zou ik schijnheilig meelullen, ga jij nou maar lekker met je schaduwaccount spelen

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:35

Aangezien dit topic niet verder bijdraagt aan een positieve sfeer, sluit ik het af.