10 tot 17 pond in 1 week, het helpt echt!

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kimnor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 16:46

Ik ben zelf aan het dieeten, en het lukt wel aardig!
Ik sport wel, maar dan doen wel meer mensen neem ik aan, ik ga 2 x per week fitnessen, meestal 1,5 uur tot 2 uur. Ik ben naar de baas gegaan die je daar begeleiding bij kan geven en hij kwam met een soepdieet. Die heb ik 1 week gedaan en ik ben 4, 5 kg afgevallen. Het heeft effect, als je je maar precies aan de regels houdt. Als er mensen zijn die interesse hebben in dit dieet, dan kan ik het hier op bokt zetten en dan kun je zelf kijken of je het gebruikt. Het is even doorbijten maar dan heb je er ook een paar kilootjes af! Dus als mensen interesse hebben, laat het maar weten, dan zet ik het er op!
Groetjes Linda!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 16:48

Laat maar komen dat soepdieet! Ben benieuwd

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 14:26

pfoe! 4.5kilo in `1 week, was je niet verschrikkelijk draaierig?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 21:19

Ja zet maar neer dat dieet Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 10:18

Het probleem met zo snel afvallen is dat je het er vaak ook heel snel weer bij hebt waardoor het bekende jojo-effect ontstaat.
Je kunt beter geleidelijk een paar kilootjes kwijt raken dan in één keer een heleboel.
Maar goed, dat moet iedereen verder zelf weten.

Dé website voor de wedstrijdruiter: Startlijsten.nl

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 10:57

waarschijnlijk dit dieet:

Vetverbrandingssoep

dit recept komt van het ziekenhuis ‘Scare Coeur’ en wordt gebruikt voor patiènten die een overgewicht hebben en die meestal dringend dienen te worden geopereerd

Ingredienten

4 teentjes knoflook
6 grote uien
1 of 2 blikken gepelde tomaten
1 grote witte kool
3 liter water
6 wortelen
2 groene paprika’s
1 witte selderie
3 magere vlees bouillonblokjes
3 magere kip bouillonblokjes

Snij de groente in kleine stukjes en bedek ze met water. Op smaak brengen met peper, curry, zout en peterselie. Laat koken tot de groenten gaar zijn

Deze soep mag gegeten worden telkens wanneer u honger heeft. Eet zoveel u maar wilt en wanneer u maar wilt. Deze soep zal u geen calorie doen toenemen.
HOE MEER U ERVAN EET; HOE MEER U ERVAN AFVALT!!!
Als u enkel de soep zou eten, dan zal u aan ondervoeding lijden.

Daarom eet dagelijks dit erbij:

Dag 1:
Alle fruit uitgezonderd bananen en druiven. Eet enkel fruit en soep. Als drank ongesuikerde thee, fruitsap en water.

Dag 2:
Alle groenten, uitgezonderd mais, droge bonen en erwten. Eet de groenten vers of uit potten, maar beter groen en met bladeren. Tijdens het middagmaal mag u een aardappel in de oven met een beetje boter. EET GEEN FRUIT wel soep.

Dag 3:
Alle groenten en fruit naar wens en de soep. GEEN AARDAPPELEN.
Als u deze 3 dagen zonder foemelen hebt doorgebracht, dan moet u tussen de 2 en 3 kilo kwijt zijn.

Dag 4:
Eet tot 3 bananen met 1 liter magere melk. DRINK ZOVEEL MOGELIJK WATER EN SOEP.
Bananen bevatten veel calorieen en koolhydraten, zo ook de melk, maar uw lichaam heeft vandaag behoefte aan kalium en koolhydraten, vitaminen en calcium om uw behoefte aan suiker te verminderen.

Dag 5:
U kunt vandaag tussen de 300 en 550 gram beefsteak en 6 verse tomaten eten.
Probeer ook tussen de 6 en 8 glazen water te drinken, om de urique zuren uit het lichaam te drijven.
Drink tenminste eenmaal de soep.

Dag 6:
Rundvlees en groente zoveel u maar wilt. U mag zelfs 2 of 3 steaks hebben met groente, MAAR GEEN AARDAPPELEN zeker eenmaal de soep.

Dag 7:
Volle rijst, groente en ongesuikerde fruitsap zoveel u maar wilt. Drink tenminste eenmaal de soep.

Op het einde van de zevende dag, als u niet gefoemeld hebt, moet er tussen de 4 en 7 kilo zijn afgevallen. Als u meer dan 6 kilo bent afgevallen MOET u het regime gedurende 4 dagen verlaten, voordat u weer aan dag 1 begint.

Dit 7 daagse dieet mag u zoveel herhalen als u maar wilt. Tegelijk als het goed gevolgd is, zal het uw lichaam reinigen van onzuiverheden en zal het u een sensationeel gevoel geven dat u nog nooit in uw leven heeft gehad.

Dit regime is snel ververbrandend en het geheim zit hierin dat u meer calorieen verbrand dan u opeet.
Met dit regime mag u absoluut GEEN alcoholische dranken nuttigen, op geen enkel moment (omdat u vetten aan het uitroeien bent). Verlaat dit regime 24 uur voordat u alcohol inneemt.
Omdat ieder digestief systeem verschillend is, zal dit regime ook verschillend werken op ieder persoon.
Na 3 dagen moet u meer energie hebben dan in het begin. Als u na enkele dagen minder werking van uw ingewanden vaststelt, eet dan een beetje zemelen of vezels. U mag zwarte koffie hebben met dit regime, maar u zal merken dat uw behoefte aan cafeine zal ?????

HET IS TEN STRENGSTE VERBODEN OM BROOD, ALCOHOL EN LIGHTPRODUKTEN TE NUTTIGEN ( B.V. Cola Light)
U mag de steak ook vervangen door kip gegrild of gebakken in de oven, maar dan absoluut zonder vel.
Geen enkel medisch voorschrift is tegen deze wijze van regime.

VEEL SUCCES!!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie