Kom jij vaak bij de dokter?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:17

Zelden, meestal heb ik zoiets van 'het gaat wel weer over'
Als ik er echt een tijdje mee loop ga ik wel, of als me iets echt zeer doet.
Maar dan nog zie ik mijn huisarts nog zelden, elke keer als ik naar de dokter moet is hij op vakantie. Komt omdat mijn arts een hernia heeft...
Ach, zijn vrouw is ook een harstikke toffe dokter Lachen

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:22

Ik zal nog eens vragen, leraar liet me namelijk niet uitpraten. Ik wilde hem vragen hoe je nou thuiszorg kan krijgen met ME terwijl het geen medisch erkende ziekte is. (gokje dat het dat niet is)

28-09-2007
Nothing compares too you...

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:47

Kom bijna nooit bij de huisarts....heeft meer een abonnement op het ziekenhuis (reumatoloog, oogarts en gyn)
Voor mijn 16e jaar ben ik geloof ik nog nooit bij een arts geweest...daarna kwamen de ongemakjes.

flair> thuiszorg krijgen is niet zo makkelijk tegenwoordig..het is zo dat als je mensen in je omgeving hebt die je kunnen helpen dat je daar een beroep op moet doen....(of dat wordt nog ingevoerd weet t ff niet meer precies)

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:50

ik kom veel te vaak bij de huisarts en andere doktoren... Scheve mond
ik schijn altijd medische raadsels te hebben Verward had ook zo'n beetje een abonnement op de gyn en uroloog...
het was zelfs zo erg dat ik van mijn vriend op sinterklaas vorige jaar een 'dokter Brand spaarkaart' (mijn dokter heette dr. Brand) had gekregen als surprise! daar kon ik dan wel weer om lachen *LOL* Haha! *LOL*
maar het laatste half jaar gaat het gelukkig weer stukken beter Haha!
'afkloppen'....
Laatst bijgewerkt door Alet op 11-11-03 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Faber quisque fortunae suae

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:52

Gelukkig maar zelden, het is al best lang geleden dat ik bij de dokter ben geweest. Lachen

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:57

2-3x per jaar om me pil te halen.
Zo een 4x per jaar voor een antibiotica kuur voor bronchitis.

Toevallig ben ik verleden week nog geweest, want ik heb blaasontsteking

22 Januari verwachten we ons kleintje

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 17:56

Erg weinig gelukkig.
Als ik ga is het voor mijn allergieën, maar meestal komt er ook niets zinnigs uit de mond van die man (hij weet meestal ook niet wat het is). Dus wacht ik weer met nog een keer gaan tot ik er weer erg veel last van krijg....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:01

2 a 3 keer in het jaar, het ligt eraan en kan nogal verschillen.
En ik spaar idd ook op.

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:08

Bijna nooit.
Ben dit jaar geloof ik twee keer geweest, één keer voor de pil en één keer na een val van een paard (erge rugpijn).

Ik kan toch al voorspellen wat er gezegd wordt: "Gaat vanzelf wel over."

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:21

in mn hele leven ik denk 4 keer. Ach mijn vader is huisarts dus als kind lette hij op mijn pijntjes enzo. Ben niet zo gek op mn dokter, beetje zweverig kom er dus ook niet vaak.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:22

De dokter? Wie is dat? Knipoog
Een half jaar geleden 1x geweest, na een excursie naar Italië nog al ziek en 2 witte stippen in m'n keel Verward
Verder werd ik altijd 1x per jaar ziek(nu ook al 5 jaar niet meer) en m'n moeder wou er een dokter bij hebben, maar het is altijd weer vanzelf over gegaan en zal het ook wel meestal.... Schijnheilig
Vond m'n neef ook, dat het vanzelf over ging, toen was dus wel na een paar dagen bijna z'n luchtpijp dicht, dikke ontsteking incl operatie....

Dr. Robert Romano (ER): ...And if wishes were horses, we'd be knee-deep in crap.

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:21

Romkabouter schreef:
Ik weet niet eens hoe mijn dokter eruit ziet, zijn naam kan ik me amper herinneren.

Ik ben jaloers.

Ik kom te vaak in het ziekenhuis en de laatste tijd ook te vaak bij mijn huisarts. Ziekenhuis is minimaal 12 ker per jaar.

Maar gelukkig overtreft mijn vriend me. Die ziet elke werkdag artsen. Haha!

Fiesta, freiberger, what else?

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:26

Niet zo heel erg vaak. Ben tot nu toe denk ik 4 keer bij de dokter geweest voor iets. Maar ga niet zo heel snel heen en ben ook zeker geen vaste klant bij de dokter

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:49

de dokter, hoe ziet ie er ook al weer uit?? Ik kom er dus nooit. Ben heel gezond Haha!

[o]

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:20

ieks dokters, bah. ik heb sinds 2000 crohn en MOET!!! sindsdien heel vaak naar t ziekenhuis, en ik moet naar t amc, maar woon in leusden. BAH, Maar ik zeg alles altijd pas veel te laat, ik houd er gewoon niet van, maar dat krijg je vanzelf als je 8 maanden in een ziekenhuis hebt gelegen. Dan kweek je vanzelf afkeer tegen t ziekenhuis (witte jassen, iel)

maar bij de huisarts kom ik nooit, tenminste bijna nooit, zo min mogelijk

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 08:35

Ik ga vrijwel nooit.
Ik ben in ruim 5 jaar ofzow 3 a 4 keer geweest.En dan niet voor kleine dingen,maar om bijv me duim te hechten,me stuitje die gekneusd is,me schouders en dat was eht al weer.
Bij het ziekenhuis ben ik vaker te vinden....Knipoog

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 08:39

Ik ga iets te vaak, en tis een prutser.
Dan krijg ik medicijnen mee, die echt nul komma niks helpen, kom ik terug voor nieuwe, en dan krijg ik opeens zware koorts van die kuur die die me mee heeft gegeven, fijn ik kon m ook nog afmaken.Pfff wat een beroerde kop had ik toen.
Ik heb vrij vaak bijholte'/voorhoofdsholte ontsteking, echt geen pretje, vooral niet als ie eerst nog uitgebreid op je holtes staat te rammen.

jacky11
Berichten: 223
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Almere stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:01

nee nooit ik ben geen dokters loper

http://www.nvbh.nl

[image]http://www.nbg-hondensport.nl/pics/nbg%20logo%20ovaal.gif[image]

Finduilas
Berichten: 3116
Geregistreerd: 25-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:37

ooh vorige week kwam ik voor het eerst bij de dokter...
ik kwam daar hij zo van: en wie ben jij? ik dacht al van fam bijen....dat zal vast wel de dochter zijn van anita!
ik zo ja idd.. ik hier nog nooit geweest.
toen deed hij de pc aan en klikte op mijn naam....de stond helemaal niks van mij in de pc
maar nu wel... moet straks nog bloedprikken Scheve mond Scheve mond BAH!

[EA-TK-PP] Gelderse merrie.
Evt inruil haf mogelijk!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 12:00

Vanmorgen ben ik dus geweest voor mijn waslijst Haha! .

Nou, mijn voet is doorgezakt en daarvoor moet ik naar de podotherapeut (eens kijken wat die ervan zegt).
Mijn rugpijn komt dus gewoon door mijn voet, omdat ik door de voetpijn verkeerd ga lopen en staan.

Mijn vermoeidheid kon hij zo niet plaatsen, hij heeft naar hart, longen en bloeddruk gekeken, mijn klieren nagevoeld en wat bleek: klieren wat opgezet, bloeddruk wat aan de lage kant. Dus: bloed tappen. 6!!!! grote buizen... Ik moest tot de uitslag komt, rustig aan doen en maar mooi thuis blijven. Vrijdagmiddag kan ik bellen voor de uitslag.

Ik ben benieuwd.

Toos paardloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 12:06

Twee keer per jaar verplicht voor mijn Astma, en soms voor mijnn Voedselallergie. En tussendoor om te kijken of mijn mediceinen nog goed werken en of ik andere mediceinen moet.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 12:08

ik kom haast nooit bij de dokter.. ik ben nog maar 1 x geweest volgens mij en dat was omdat mn paard op mn teen was gaan staan en me nagel er vervolgens voor de helft naast lag Schijnheilig en ik ga binnenkort ook voor de pil Bloos! dus...ik ben gelukkig niej zo vaak ziek

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amable, Amazonbot, Animal, ComscoreBot, ellen05, Evito_06, gigil, Googlebot, haffiefreak, Herfstblad, IndianSu, karlli, Ketly, Maanon_, Mar_X, Marloes_92, MayoNeighs, Pytje, Saskiaa_, Sastaic, stijntilla, topsylover, Unit, xAlice, Yellowbird en 154 bezoekers