Waar zijn de bokkers allergisch voor?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 13:14

ik heb hooikoorts.
Geloof me, erg gezellig als je hartje zomer met pakken hooi aan het zeulen bent Haha! (gelukkig dat er nog pillen bestaan, in de zomer ben ik altijd verslaafd Schijnheilig )

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:25

Ik ben allergisch voor nat hooi, is erg vervelend. Krijg ik echt onwijze bulten en jeuk van.

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:34

bananen, krijg ik altijd een beetje uitslag van. Voor de rest ben ik nergens allergisch voor gelukkig.

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:41

Ben allergisch voor pleisters...men plakt 1 pleistertje op meys'arm/been of waar dan ook en voila na een paar minuutjes is het net of ik een mega brandwond heb.
Heb een keer mijn knie in laten tapen...toen wist ik nog niet dat ik allergisch was...deed best wel auw moet ik zeggen...knietje zwol op en zag er niet echt lekker uit Boos!

En kan niet tegen een bepaalde soort antibiotica.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:42

Zonnebloemen en vogels.
Verder een klein beetje last van hooikoorts, maar met pilletjes en oogdruppels/neusdruppels is dat aardig te beheersen.

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:53

Ik ben allergisch voor iets wat in 'n speciale tandpasta zit en nog een ander stofje wat je nooit gebruikt, behalve als je 'n bepaald medicijn slikt.
Nergens last van dus *gelukkig*

Tessebes"]
[quote="maudy"][quote="Angelique18 schreef:
Spinnenbeten (weet ik ben namelijk een tijdje terug gebeten door een spin)


OMG zeg alsjeblieft dat dit niet in Nederland was!
[/quote]

Ik ben ook wel eens gebeten door een kruisspin. Ik zat nog op de basisschool en toen had ik er een stuk of 5 in mijn handen en toen beet er eentje. Deed niet heel erg pijn, maar ik voelde het wel.
[/quote]
Ik ook, ben ook wel 'ns gebeten door zo'n kruisspin. En nu ben ik stiekem Spiderwoman *ssst* Knipoog
Deed niet echt pijn, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Maar er is nu vanuit Australië 'n wél giftige spin meegekomen naar deze regionen. Hij zit vooralsnog alleen nog in BelgiË, maarja, hoe lang gaat het duren voor ie ook hierheen komt...
Laatst bijgewerkt door assie op 11-11-03 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:54

Ik ben allergisch voor:

Haver, Dat krijgt mijn paard dus ook niet te eten.
Heel veel soorten zonnebrandcreme.
Verse ananas. Zwelt m'n tong op als een ballon. En ik vind het zo lekker, als ik het bij een paar stukje houd is het goed.
Ananas uit een blikje kan ik wel zoveel eten als ik wil. Waarschijnlijk zit daar veel te veel zooi in.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:18

hooikoorts en pleisters (ook sporttape e.d.). Zelfs een pleister bij een ander opplakken is al een garantie voor bultjes en jeuk.

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 15:34

zijn de mensen die allergisch zijn voor pleisters niet allergisch voor andere latex dingen?
dat heb ik nl. in pleisters zit latex en daar krijg ik littekens van (verdwijnen na een tijdje maar duurt soms jaren voor ze weg zijn Scheve mond ) ook gaat het jeuken enzo, dat heb ik ook met elastiek wat in ondergoed zit en in sokken enzo. Ik ben toen naar de dokter geweest en die zei dat het een latexallergie was Scheve mond

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:41

Ik ben allergisch voor Haha!
- huisstofmijt
- konijnen
-honden
-cavia's
-paarden
-katten
- koeien
- schapen
- geiten
- kippen
- stro
- hooi

En ik doe de opleiding paraveterinair dierenarts ass. Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:21

School! Haha!

Nee, ff serieus.

Ik ben allergisch voor:
-Peperkoek (zware hoofdpijn + braken, soms ook uitslag)
-Zilver (in oorbellen, krijg ik super erge jeuk in m'n oren Verward)
-Plaktattoo's (uitslag en dus kei erge jeuk)

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:30

Ik ben zwaar allergisch voor schmink,ik krijg er dikke ogen van,uitslag,hoge koorts en vooral een heel rood hoofd.

Verder ben ik ook allergisch voor een of ander ''ontspannend'' massage olietje,wat als ik het aan raak voelt of ik in de fik sta. Haha!

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:40

Schmink ook wel, ja. En verder vis! Alle soorten vis en schaaldieren leiden tot overgeven... En dan zo erg dat je het gevoel hebt dat al je ingeanden naar buiten komen... Verder kan ik slecht tegen rook en eet ik eigenlijk geen melkproducten omdat ik daar heel misselijk van wordt...

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:53

Gelukkig ben ik voor bijna nix allergies
Een bepaald soort antibiotica en nikkel(soms erg soms helemaal niet).
Ik had dus ook ring oorbellen, een x gekocht in de zomer. Een paar dagen in gehad, daarna weer kleinere. Laatst zou ik ze naar school in doen, dus ff de dag van te voren ff in om 'het gevoel ff te krijgen, zodat ik er niet de hele dag aan zit', branden in m'n oren.... echt niet fijn. verder heb ik wel eens last van een knoop, maar dat is maar heel soms

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:58

Ben allergisch voor muggen , als ik wordt gestoken heb ik een heel ei ipv een bult ! Niet zo heel leuk vooral niet in de zomer.. maar ik heb medicijnen en die helpen redelijk goed !

Samantha Lovers Splash

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 17:02

Sommige soorten antibiotica; daar word ik echt heel erg ziek van!

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 17:38

Ik heb hooikoorts.. Echt heel erg, dus dat is niet zo geslaagd. Ik ben ook ongelofelijk allergisch voor coniferen, als ik daar in val zit ik 3 dagen thuis met overal jeuk >;)

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:20

Vervelende leraren, word ik namelijk nogal irritant van.. Schijnheilig

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:25

Ik ben ook allergisch voor verse ananas, ook voor kiwi trouwens.
Zeer gehemelte en een dikke tong.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:48

Ik heb alleen last van muggenbeten in de zomer, een muggenbult is bij mij net een harde schijf ter grootte van een ei, en verder, .........
zeurende klanten die bij me aan de kassa staan, daar ik krijg ik het heel benauwd van.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:49

Ik ben voor dingen allergisch waar ik geen weet van heb...soms heb ik ineens bultjes ergens die jeuken...geen idee waar dat dan vandaan komt.

Verder ben ik allergisch voor kakkerlakken, kou, arrogante mensen die alleen maar over zichzelf praten. En allergisch voor dierenhaters...

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:55

school, en wespen Scheve mond

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:11

Een bepaalde soort stof die een paar maanden geleden in m'n nieuwe sokken zat. Een stofje die in de elastische rand zat. Ik heb een hele tijd met donkerpaarse banden om m'n onderbenen gelopen (als ik ging douchen werd het zwart). En jeuken dat het deed! Na een hele tijd elke dag een dikke laag smeren is het weggegaan (zalfje van de dokter, en natuurlijk geen hoge sokken meer dragen), maar het is erg lang schraal gebleven. Nu is het zo goed als weg (maar nog steeds vaak rood) maar ik ben nu ook wat gevoelig voor andere sokken. Maar nu weet ik tenminste waardoor het komt en kan ze meteen weggooien als ik het merk.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:16

- zon
- antibiotica (kuur afmaken gaat zelden... )
- pleisters-tape
- sminck
- een nikkel kettinkje/hangertje

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:18

Ik ben allergisch voor:

-huisstofmijt
-pollen, hooikoorts dus
-dieren Verdrietig Huilen (behalve ratten en vissen). Ja, ook voor paarden, maar daar trek ik me niks van aan Tong uitsteken
-school Knipoog

dat was het volgens mij wel......