Dank u.
Iemand enig idee waarom het licht in pashokjes vaak zo verafschuwend is?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sani schreef:He, ik zie dubbel.
Ik vind het licht vaak te koel, waardoor kleuren ook net iets anders zijn.
En je ziet inderdaad ALLES. Bah.
Daarom bestel ik altijd online en pas ik thuis wel.
Behalve als ik hempjes nodig heb, die wil ik nog wel eens zonder te passen meenemen.
Joolien schreef:Lieve H&M, jullie zijn geweldig echt, ik ga graag naar jullie toe en slaag geregeld. Maar er is 1 ding. Ik vind goed licht in de paskamers belangrijk begrijp me niet verkeerd, maar wat jullie doen is echt te erg. Zelfs ik, iemand die niet klaagt over haar uiterlijk en voorkomen ziet ineens allemaal dingen die er in normaal daglicht niet zijn! Als jullie die verlichting in paskamers veranderen zou ik me een stuk seksier voelen in mijn net nieuwe jurkje.
Dank u.
Steentje schreef:Bij mij is het dus andersom.
Ik kocht in het verleden de mooiste jurkjes juist omdat het licht van de pashokjes mijn melkflessen zoveel tinten bruiner maakte en mijn lichtgevende benen prachtig zacht en zonder putjes en pukkeltjes deed lijken. Ik heb een heel aantal jurkjes en rokjes waar het prijskaartje nog aan vast hangt en die nog nooit een zonnestraaltje hebben gevangen.. Wat een mentale 'slap in the face' was het toen ik het mooie jurkje voor mijn eigen spiegel aan had.. Ik was prompt een illusie rijker, dat kun je je vast voorstellen. En ik ben voorgoed genezen van het jurkjes en rokjes kopen.
Kuggur schreef:Joolien schreef:Lieve H&M, jullie zijn geweldig echt, ik ga graag naar jullie toe en slaag geregeld. Maar er is 1 ding. Ik vind goed licht in de paskamers belangrijk begrijp me niet verkeerd, maar wat jullie doen is echt te erg. Zelfs ik, iemand die niet klaagt over haar uiterlijk en voorkomen ziet ineens allemaal dingen die er in normaal daglicht niet zijn! Als jullie die verlichting in paskamers veranderen zou ik me een stuk seksier voelen in mijn net nieuwe jurkje.
Dank u.
Oh, je hebt niets tegen het feit dat ze het moderne equivalent van slavenarbeiders gebruiken om die kleertjes waar jij zo leuk mee slaagt goedkoop te produceren?
Toen ik je topictitel las dacht ik dat het dáár over ging. Maar ik zie dat jullie ernstiger bezwaren hebben...
Astaloca schreef:@Kuggur: Oh alsjeblieft.. Jij bent dus de wereldredder?
Kuggur schreef:Astaloca schreef:@Kuggur: Oh alsjeblieft.. Jij bent dus de wereldredder?
Haha, nee natuurlijk niet, en mijn vrouw is het met jullie eens![]()
Het is dat ik net een documentaire heb gezien over de productie methoden van H&M heb gezien, en écht dacht dat het topic daar over zou gaan, kon het toen niet laten jullie een beetje te plagen.
Natasja91 schreef:Kuggur schreef:
Haha, nee natuurlijk niet, en mijn vrouw is het met jullie eens![]()
Het is dat ik net een documentaire heb gezien over de productie methoden van H&M heb gezien, en écht dacht dat het topic daar over zou gaan, kon het toen niet laten jullie een beetje te plagen.
*komt weer van de kast af*
![]()
![]()
![]()
![]()