2e gaatje in je oren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 00:53

Lindy schreef:
(alleen bovenin je oor kan ik je afraden)


vanwaar dat afraden?? ik heb ze boven in mijn oor en heb dr niks geen last mee of wat dan ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 12:26

Ja, ik heb ook het 2e gaatje en ik ga binnenkort het 3e gaatje laten schieten Lachen Ook had ik er eentje bovenin mijn oor, maar die heb ik laten dichtgroeien want die ging de hele tijd onsteken. Pijn deed het niet, maar bovenin je oor doet helemaal geen pijn. Het 2e gaatje doet net zoveel pijn als de 1e bij mij, maar echt pijn kan ik het niet noemen, gewoon een steekje Lachen

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:21

waar bedoel je dan het tweede gaatje??? boven in?? of gewoon 2 onderin???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:25

xcynthiax schreef:
waar bedoel je dan het tweede gaatje??? boven in?? of gewoon 2 onderin???


De meeste mensen hebben toch gewoon 1 gaatje per oor? Het 2e gaatje is het gaatje naast het 1e gaatje. Snappie? Tong uitsteken Knipoog

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:26

ja, maar ik heb namelijk 2 gaatjes onderin en 2 gaatjes bovenin me oor, duss:P wat bedoel je??? onder of boven?? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:27

Onder Knipoog

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:29

owww, dat deed helemaal geen pijn!!!!!!! bij mij dan iig

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:31

Ik heb onder ook 2 gaatjes en boven in mijn oor ook 1.
Alle 3 deden geen zeer, en ik heb ook geen ontstekingen gehad.
Lucky me Haha!

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:32

nee, ik heb ook geen ontstekingen gehad. ik heb in me linkeroor 4 gaatjes en in me rechteroor 2!!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:55

Ik heb bovenlinks in mijn oor een tweede gaatje dat deed een heel klein beetje pijn. Haha! Sommige mensen krijgen er bloemkool oren van, maar ik heb nergens last van. Lachen

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 15:11

Ik heb er nog nooit last van gehad. Heb in ieder oor 6 gaatjes, 2 boven, 4 onder. Totaal 12 verschillende oorbellen die ik in kan doen dus Haha!

*edit*oeps tiepvautje

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 17:53

Ik heb 3 gaatjes naast elkaar in me oor, en ik vond er niet 1 pijn doen! L

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 18:01

ik heb er 10 in elk oor, dus in totaal 20 gaatjes
4 gaatjes zijn dichtgegroeid geweest dus ik heb 24 keer eventjes au gehad Haha!
maar nee het schieten deed bij mij geen pijn ! vooral in de winter niet als mijn oren koud (en dus lichtjes verdoofd) waren
alleen het ontsteken, vooral boven heb je daar veel meer kans op!
en idd slapen is erg lastig int begin !

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 18:29

Ik heb ook een 2e gaatje en het deed echt helemaal geen pijn. Ik heb er ook niet echt last van gehad met slapen ofzo. Ik heb ze nu denk ik een half jaartje..

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:54

e_l_m_o"]
[quote="Lindy schreef:
(alleen bovenin je oor kan ik je afraden)


vanwaar dat afraden?? ik heb ze boven in mijn oor en heb dr niks geen last mee of wat dan ook
[/quote]

ik heb er ook geen last van! heel mijn oor vol! dat ontsteekt wel een beetje maar ik heb bovenin helemaal nergens last van!en vond het ook helemaal geen pijn doen

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:58

bliksemluver"]
[quote="e_l_m_o"][quote="Lindy schreef:
(alleen bovenin je oor kan ik je afraden)


vanwaar dat afraden?? ik heb ze boven in mijn oor en heb dr niks geen last mee of wat dan ook
[/quote]

ik heb er ook geen last van! heel mijn oor vol! dat ontsteekt wel een beetje maar ik heb bovenin helemaal nergens last van!en vond het ook helemaal geen pijn doen
[/quote]

ook van het gaatje boveninme oor heb ik helemaal gene last van hoor...ik kan je eigenlijk niks afraden Haha!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 00:50

hey! nou ik heb een heleboel gaatjes; in mn oren 10, mn neus 2 en mn tong. in mn oren heb ik alleen last gehad van een gaatje bovenin mn oor, ik kreeg een elfenoortje want mn kraakbeen ging helemaal vago doen Verward
maar de eerste 4 gaatjes heb ik weinig pijn van gehad, alleen kon ik er de eerste nachtjes niet op slapen. neus deed ook helemaal geen pijn! maar in mn tong was echt heel erg! een week lang pap gegeten en vla en ik was doodsbenauwd dat ik het alfabet nooit meer normaal uit kon spreken... Haha! maar het valt gelukkig mee.
ik heb ook een gaatje in mn oordingetje, geen idee hoe het heet. je drukt er tegenaan als je je oren dichtdoet zeg maar. dat deed eerst wel even pijn, het trok in mn kaak.
maar ik zou het gewoon doen hoor! als het wel zeer blijft doen haal je hem er toch gewoon weer uit?! nix te verliezen!
maar pas op! het werkt verslavend... Haha!

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 01:58

Ik heb aan iedere kant 4 gaatjes beneden en in 1 oor 3 gaatjes bovenin, kan mij alleen heugen dat mijn allereerste gaatje (leeftijd 6) zo'n zeer deed dat ik er 10 jaar mee heb gewacht om er een 2de gaatje bij te laten schieten. Verward
Toen ik eindelijk de moed had opgebracht om vol zenuwen naar de juwelier te gaan om dus de 2de te laten schieten viel me dit zo erg mee (en deed het helemaal geen pijn) dat ik er gelijk 2 aan iedere kant bij liet schieten. Toen kwam ook al snel de 4de erbij en toen naar boven heen. Ik had er 1, wilde graag een 2de, vond de ruimte tussen de 1ste en de 2de te groot en liet er dus een 3de bijknallen. Tja, zoals al eerder gezegd, het is verslavend..... OK dan!
Alleen last van rooie, gevoelige oortjes maar bij mij deed het boven en onder evenveen pijn (en dat is nog een groot woord)

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 08:22

crossmonster schreef:
ik heb er 10 in elk oor, dus in totaal 20 gaatjes
4 gaatjes zijn dichtgegroeid geweest dus ik heb 24 keer eventjes au gehad Haha!
maar nee het schieten deed bij mij geen pijn ! vooral in de winter niet als mijn oren koud (en dus lichtjes verdoofd) waren
alleen het ontsteken, vooral boven heb je daar veel meer kans op!
en idd slapen is erg lastig int begin !


20 gaatjes Bloos!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 18:10

xcynthiax"]
[quote="crossmonster schreef:
ik heb er 10 in elk oor, dus in totaal 20 gaatjes
4 gaatjes zijn dichtgegroeid geweest dus ik heb 24 keer eventjes au gehad Haha!
maar nee het schieten deed bij mij geen pijn ! vooral in de winter niet als mijn oren koud (en dus lichtjes verdoofd) waren
alleen het ontsteken, vooral boven heb je daar veel meer kans op!
en idd slapen is erg lastig int begin !


20 gaatjes Bloos!
[/quote]


whaha ja echt waar ik zal wel eens lou lief aankijken of ze een x foto's ervan maakt Haha!

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 18:35

Ik heb maar in elk oor 1 gaatje, alhoewel ik graag er eentje meer had gehad in 1 van mijn oren. Maar mijn ma had gezegd: 'ik snij het er van tevoren uit met een scherp mes'. Toen wist ik het wel...

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 18:39

ik heb nu net sinds woensdag 2e gaatje er bij. Ik wil er ook nog bovenin 1 bij!

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 00:56

Bunbun schreef:
Maar mijn ma had gezegd: 'ik snij het er van tevoren uit met een scherp mes'. Toen wist ik het wel...


Tja, dat zij mijn vader ook over het eventueel nemen van een tatoo, maar dan in de trant van met een kaasschaaf, en ik heb er ondertussen 2. Haha!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:00

Ik heb er drie in ieder oor, en ze deden alle zes echt geen pijn hoor. Ja, een prikje van een halve seconde, maar als dat alles is...

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 14:08

Nou, ze zitten erin hoor *LOL* het schieten deed geen pijn, alleen nu wel een beetje Scheve mond maar dat komt wel weer goed Knipoog