Vanavond huisje bezichtigen....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Vanavond huisje bezichtigen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 19:30

Nouja, huisje... het is een zolderverdieping boven een winkel. Ik ben al tijden aan het zoeken naar iets. Op zich woon ik thuis goed maar ik wil gewoon mijn eigen plekje, ben daar nu wel aan toe.

Nu heeft een collegaatje van me iets gevonden voor haarzelf waar ze nog een bovenverdieping hebben. Ik ga maar eens kijken vanavond, nooit geschoten altijd mis! Alleen ben ik wel heel erg verwend en zou ik dus liever iets hebben met balkon of tuin. Nouja, wieweet is het verder wel heel erg leuk, ik kan altijd kijken natuurlijk....

Ben heel benieuwd!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:15

spannend hoor, hopen dat het iets voor je is Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:37

kijk maar uit dan zijn de mannen helemaal niet meer bij je weg te slaan!! *LOL*

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:54

Ben benieuwd! Hou ons op de hoogte he!

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:00

Het klinkt leuk hoor! Ikzelf ben helaas ook tuin-en-balkonloos.. Zeker in de zomer is dat weleens jammer. Maarja daar heb je terrasjes voor he! En op jezelf wonen op zich.. HEERLIJK! Hopelijk is het iets voor je Lachen

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 22:52

SP; niet voor niks was de eerste vraag: 'past daar een tweepersoonsbed?' *grinnik*

Nee het was echt heel leuk. Het is een heel groot huis, van de topcriminel van Ede die onlangs geliquideerd is, dus waarschijnlijk heb ik ook nog dubbele beglazing Haha!
De zolderverdieping bestaat nu uit twee kamers, eentje met nis waar een 1persoonsbed staat (en een tweepersoons past Knipoog ) en een grotere kamer. De muur kan daar echter tussenuit en we willen dan een nis maken. Er komt nog een keukentje in. Het heeft een schuin dak met enorm mooie nis-ramen, dat is wel heel gezellig. En een overloopje. De badkamer (compleet met douche met saunafunctie en multiple stralen enzo) is op de tweede verdieping die moet ik delen.
Enige grote nadeel is dat het naast een hele grote weg ligt. Voordeel is weer dat het 5 min van station is.
Ik wil eerst nog weten wat de prijs is (niet geheel onbelangrijk *LOL* ) en ik ben eigenlijk samen aan het zoeken met een vriendin omdat het ons wel erg leuk lijkt om iets saampjes te delen. Maar dit is eenpersoons. Afijn, ik ga komende week nog kijken bij daglicht en hou jullie op de hoogte! Foto's volgen!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:03

LOL dat is weer echt iets voor jou he, had je eigenlijk toch wel kunnen verwachten dat het zoiets was? Knipoog
En nu maar hopen dat sommige van zijn vriendjes niet nog denken dat hij in leven is en even op bezoek komen Verward Bloos!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:21

Laura schreef:
SP; niet voor niks was de eerste vraag: 'past daar een tweepersoonsbed?' *grinnik*
nou kijk dan maar uit na een nachtje lief zijn dat ze je appartementje niet aan gort slaan Tong uitsteken

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 23:25

Nouhou Huilen
Die geweldadige meneer komt er echt niet meer in, no worries Knipoog

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 00:25

Afbeelding
Dit is het totale huis. Vooraan het schuurtje, beneden wordt een makelaarskantoor. De eerste verdieping huurt een vriendin van me, die heeft een balkon. De bovenste verdieping zou van mij kunnen worden.
Afbeelding
De douche. Best luxe he voor een studentje die net uit huis gaat Haha!
Afbeelding
Toilet, spreekt voor zich...
Afbeelding
De nis wara nu een eenpersoonsbed staat. Handige balk daar he Haha!
Afbeelding
Nis-closeup
Afbeelding
Het andere nisje in de 'woonkamer'
Afbeelding
Andere hoek van de 'woonkamer'
Afbeelding
deur van de badkamer en trap naar mijn zoldertje
Afbeelding
closeup van de wastafel.

En, wat vinden jullie ervan?

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 00:29

Het ziet er wel heel netjes uit allemaal

En een hele handige balk inderdaad, daar zou ik echt 100x m'n kop aan stoten Haha!
Nu maar even afwachten wat de huurprijs is, maar voor 2 personen is het echt wel te klein inderdaad.

Oja, in dat nisje moet toch dat 2persoonsbed? Het is niet zo heel erg breed lijkt mij Verward

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 08:58

Nou ik heb bedacht dat als je een 'zelfinelkaartimmerbed' koopt, hij er vast wel past. Beetje creatief timmeren *LOL*
Okee, je moet vanaf het voeteneind je bed in kruipen, maar dat is ook wel weer gezellig Haha!
Zit alleen te dubben wat ik met de gordijnen zal doen. ZIjn best onhandige ramen daarvoor.

Ohja, in het midden zit een scheidingsmuur die eruit gehaald wordt. Ik mag dan zelf beslissen of het een toog wordt, of er helemaal uit gaat. Toog lijkt me wel heel erg leuk. En ik mag zeggen waar de keuken komt, hoe ik die wil... zooo wijs.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 09:55

Laura schreef:
Zit alleen te dubben wat ik met de gordijnen zal doen. ZIjn best onhandige ramen daarvoor.


Ik heb zelf ook van dat soort ramen. Om gordijnen op te hangen hebben we een rails met daaraan een hoekstuk. Als je de gordijnen dan open doet, hangen ze niet zo voor 't raam.

Zoiets dus:
(zwart: dakkapel, grijs: raam, rood: gordijnrails)

Afbeelding

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 10:01

ohw gaaf joh! ik zou er zelf wel willen wonen Lachen (mits dat huisje in schaijk stond Tong uitsteken Knipoog ) in dat andere lege nisje kun je mooi je computer neerzetten Knipoog

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 15:48

Nou ik ga zometteen bellen voor de huurprijs. Mijn vriendin betaalt 450 euro voor een grotere etage mét balkon... zal dit dan te doen zijn voor 300, 350? Of is dat erg goedkoop? Ik hoop het wel. Mijn max is 400, maar ik hoop natuurlijk op lager want ik moet ook nog eten he Haha!

Wat zouden jullie hiervoor betalen, of wat betaal je nu?

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:51

Ligt eraan, hoe is de rest van de huurprijzen bij je in de buurt?

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:51

Nou, in ieder geval niet hoger als 400! Vooral omdat jou vriendin 450 betaald, en veel meer heeft. 350 vind ik een mooi prijsje. Zit gas / water / licht erbij in of niet? Dat moet je niet vergeten natuurlijk!

Het ziet er echt heel netjes uit, lijkt me erg leuk! Is het in Ede?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 15:55

Yep, in Ede, vijf minuten lopen naar het station, 5 min fietsen naar het ecntrum, 2 minuten lopen naar het bos en de hei. Best mooie locatie, toch? Ik ben heel benieuwd... ik willut ik willut ik willut...!!!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:56

Voor zo iets vind ik € 375,- een normale prijs... Het is wel erg mooi!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:57

Chronos schreef:
Voor zo iets vind ik € 375,- een normale prijs... Het is wel erg mooi!


ja inderdaad... als ik al zie dat een klasgenootje 360 euro betaald voor een kamer van 2 bij 3...
En een andere klasgenoot zoiets heeft als jij (maar dan zonder bos en hei Tong uitsteken) en die betaalt er ong 400 voor. Dan vind ik 375 ook niks te duur.