Date-update.. ergste afknapper OOIT....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:24

Laura schreef:
En SP, eerlijk waar, ik zou het echt niet achter hem gezocht hebben.
dan moeten we toch echt wat aan jouw observatievermogen werken. feit dat hij een barman is zegt al wat, de belachelijke tattoo ook, overdreven is altijd verdacht (of het nu lief is of whatever) en vind jij goed omgaan met zijn exvriendin een pluspunt??? *LOL*

gomir

Berichten: 25535
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:26

Volgens mij moet ik ook maar op cursus bij SP *LOL*
Ik vond hem ook helemaal niet fout klinken Dat word voor mij ook rennen straks...Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:27

SuperPepeijn schreef:
ter info: pipo heeft de cursus "observeer en waardeer de loslopende man" gevolgd bij "cursuscentrum SP".



Tja na die cursus ben je wel gelijk de rest van je leven vrijgezel maar goed....................... Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:35

Nou ja zeg, dat is toch niet normaal meer.

En tja, je kunt het ook zo bekijken, een beter bewijs dat dit toch maar niet dé man is, kun je niet krijgen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:38

Laura schreef:
Hij is dus 31.
Bij deze is bewezen dat leeftijd en volwassenheid niks met elkaar te maken hebben Knipoog



Daar was ik allang achter Haha!

Ooit kom je er een tegen met onhebbelijkheden waar je wel mee kunt leven Knipoog en dan is het helemaal ok hahhahaa...

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:39

Van mij mogen ze die kerel oppakken en tegen de muur smijten, net zolang tot ie kapot is! Wat een kansloos figuur! Dumpen die handel!!!!! Stoom uit je oren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:41

Pipo"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
ter info: pipo heeft de cursus "observeer en waardeer de loslopende man" gevolgd bij "cursuscentrum SP".



Tja na die cursus ben je wel gelijk de rest van je leven vrijgezel maar goed....................... Haha!
[/quote]
Van SP mag je echt niks hoor, niet met je ex, niet met te jong, niet met frivool, niet met bijdehand, niet met grappig, niks Boos!.

Laura, dat uitzwaaien komt nog wel, wat een loser van een vent zeg, onwaarschijnlijk. Dat van die opeens agressieve types komt me bekend voor, daar moet je echt ver uit de buurt blijven.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:45

Ik maak ook nooit wat mee he... Haha!
Niet zo erg althans... gelukkig maar! Ik heb trouwens wel besloten dat ik veels te kieskeurig ben. Na een nieuwe afknapper heb ik besloten dat als het uiterlijk me niet aanstaat ik er verder geen energie in ga stoppen... juist, of te wel, besluiten zijn er om ongedaan te maken (gelukkig maar he, afknappen op een oorbel of een fout merk jas kan ik gewoon niet, hoewel kleiner dan ik en tien keer zo breed op heuphoogte (zijn taille dus he) echt een no-go is vanaf heden!).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 00:01

Lovely schreef:
Van SP mag je echt niks hoor, niet met je ex, niet met te jong, niet met frivool, niet met bijdehand, niet met grappig, niks Boos!.

.


Inderdaad je krijgt toegang tot ideen van mannen, je mag niets meer maar je wil ook niets meer.

Zoals de man tegenwoordig denkt........ Boos!

Maar goed je leert het wel bij SP, die fijne menslievende SP.

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 00:31

zaterdagavond, DE avond om lekker op stap te gaan, zit ik dan met mijn tequila achter de computer, zo wordt het nooit wat, maar ik heb geduld

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 00:41

petrabonanza schreef:
zaterdagavond, DE avond om lekker op stap te gaan, zit ik dan met mijn tequila achter de computer, zo wordt het nooit wat, maar ik heb geduld


Ik ook heb ook super zin om te stappen, en iedereen is aant stappen. Boos! Zit ik hier met ontstoken chinesen ogen achter de cmop met mijn 2e zak ships.
Hoezo ga jij dan niet???

Ach volgende week weer los!! Haha!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 00:49

ben gisteren geweest, ben nog een beetje aan het nakateren (gelijk een nieuw woord verzonnen) en moet een beetje rustig aan doen met mijn geld, ben pas sinds 6 weken na 8 jaar vrijgezel en niet echt gewend om alleen de huur te betalen.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 01:09

SuperPepeijn schreef:
vind jij goed omgaan met zijn exvriendin een pluspunt??? *LOL*


Laat ik zeggen dat ik liever een man heb die op goede voet staat met z'n ex als eentje die slaande ruzie met haar heeft en alleen maar op haar kan kankeren. Ten eerste geloof ik graag dat ik op mannen met een redelijk karakter val, en die dus normaal om kan gaan met een ex ook al botert het niet echt meer. Ten tweede hebben in een slaande ruzie meestal 2 schuld en zal de fout ook gedeeltelijk bij hem liggen.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 02:05

Volgens mij moet jij maar copyright aanvragen op al jouw verhalen voordat iemand op het idee komt er een soap van te maken Haha! . "Goede mannen, slechte mannen" *LOL* .

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 05:33

Laura schreef:
(...) En hij was gestopt met roken en drinken. (...)


Citaat:
(...) Denk trouwens dat zijn gedrag grotendeels door de drank kwam (...)


Nou ja, je veronderstelde zelf al iets over naïef en blond... Knipoog

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 10:47

feit blijft dat ie bij het woordje meppen meteen paraat staat. drank of niet.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 11:56

sorry dat ik stiekem heeeeeeel hard moet lachen, die verhalen elke keer van je over die mannen, geweldig !!!!!!!! Schrijf je memoires op en laat er een boek van maken..........

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 12:53

Haha! Ik heb besloten dat ik dat pas ga doen als ik een happy end heb voor het boek. Als in 'na al die sukkels ben ik toch uiteindelijk de ware tegen gekomen' Knipoog
Dus dat boek laat waarschijnlijk nog erg lang op zich wachten *LOL*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 15:36

Jezus, wat een sukkel, zeg! Ben maar blij dat je er nu achter bent gekomen hoe die jongen echt in elkaar steekt! Zulke mensen zou ik geen blik meer waardig vinden...

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:56

daar heb je helemaal niets aan, wat een sukkel.
maar hebben ze geen scriptschrijver voor sex and the city meer nodig ofzo....?

The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:15

maareh SP wat is er mis met barmannen, dat hoeft in de eerste plaats echt niet de foute kant op te gaan hoor. Ik werk zelf in een restaurant met bar ernaast en daar werken hele beschaafde jongens achter de bar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:17

Ach ja, zo beleef je nog eens wat als vrijgezel Haha!
Ik vind een boek nog helemaal niet zo´n slecht idee.

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:22

haha sorry moet er toch een beetje om lachen, weer een laura-verhaal

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 00:19

Geweldig!
Ik ben benieuwd naar een schriftelijke versie van SP's cursus!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 09:10

Ik ook. Slim Sterker nog, ik wil de cursus wel volgen en bokt op de hoogte houden van de gevolgen daarvan. SP doceert, Laura voert uit..? Misschien dat er dan allemaal spannende verhalen komen van ideale mannen die me mee naar Parijs ontvoeren enzo Haha!