Geen nachtmerries maar wel paarden dromen ;)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Geen nachtmerries maar wel paarden dromen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 11:07

Nu al 2 nachten gen nachtmerries meer, maar wel paarden dromen

Eergisternacht droomde ik dat ik eerst met een tante van me die zelf paardengek is ging shoppen in een paardenwinkel.

Ze wilde dat ik op stang en trens ging rijden dus zocht een mooi hoofdstel uit voor me.

Toen voor een stel sporen aangezien ik zelf geen spoortjes meer heb.
Eerst kwam de verkoper aan met sporen met een knop erop die eruit zag als die draaiknop van een casco cap, zelfde grootte! Haha!
Dat vond ik eigenlijk niet zo geslaagd.
Ik vroeg naar stompe sporen.
Toen kwam ze met sporen aan die er vlijmscherp uit zagen.
Maar dan mocht ik niet meer lichtrijden, ik sprak dat heel erg tegen aangezien lichtrijden wel degelijk gewoon ook in de training thuishoort.
Dat werd dus niet, ik zei dat ik zelf dan wel ging kijken bij vroegop.

Mijn tante belde toen naar mijn oom over het te besteden bedrag, ze had namelijk zelf iets heel duurs op het oog (een wedstrijd-outfit?) en welk bedrag ik mocht besteden.
Dat van mij werd E 220,- dus ik mocht nog spulletjes voor E47,- uitzoeken.
Ik was opzoek naar een poetsbak maar kon geen goede losse vinden, alleen poetssetjes in bak of bezems in allerlei kleurtjes?

Daarna ging ik het hoofdstel passen op een haflinger.

Vervolgens zat ik op een creme-achtige/witte ijslander?
En ging ik buitenrijden met een paar anderen in de duinen.
De heuveltjes waren erg stijl maar we konden er volop af of heel rustig op.
Vervolgens gingen we terug over een veldje waar we gingen springen over ijzerdraad?

Mijn droom van vannacht was dat ik op vakantie was in australiƫ.
Ik was er met mijn ouders en broertjes en vriend en schoonzusje.
We liepen opgegeven moment over een kinderboerderij wat meer een veemarkt leek.
Volgestouwd met dieren.
Opgegeven moment kwamen we langs de paarden en mijn oog viel op een gigantisch (tegen de 1.90 m gok ik) bruinbont rijpaard.
We liepen verder de kinderboerderij uit en op het end zag ik een bordje voor ritjes te maken.
Mijn ouders liepen door en ik sprak met een medewerkster of er ook losse ritjes gemaakt konden worden, dat kon.
Ik probeerde mijn ouders staande te krijgen om te vragen voor een ritje.
Mijn ouders gingen opgeveven moment onder een boom zitten in de schaduw met de aanhang in een kringetje eromheen.
Ik vroeg of ik een ritje mocht maken en of er anderen nog meewilde.
Iedereen behalve mijn ouders wilde wel mee, en mijn vader vertelde toen de medewerkster wie welke paardrij ervaring had, een beetje opscheppend.
Toen we terugliepen zij ik geef de twee jongsten maar een wat rustigere pony.
Ik vertelde dat ik graag de grote bonte wilde.
Ze zij hij kan wel raar doen, soms een rare sprong oid en sommigen ruiters die rennen dan weg om hun eigen hachie te redden, ik vulde toen aan met 'paard' het is natuurlijk zaak dat je je paard vasthoudt met een buitenrit.

Mijn schoonzussie en ik gingen zonder zadel, zij had een bruin paardje.
Mijn stiefbroertjes (de jongste) hadden beiden een ijslander achtige pony, de een wit en de ander zwart, met een fel gekleurt arabisch zadel met allerlei tierelantijtjes.
Toen iedereen zat gingen we, het was een lang recht stuk zandpad met afentoe een bocht erin.
Opgegeven moment ging er eentje galopperen en die van mij was druk aan het doen, dus ik spoorde opgegeven moment juist aan van laat maar even uitrazen, maar de medewerkster (die meeliep? nog) zei van zo gaan we niet beginnen.
Er was iets ofzow en we moesten weer terug naar stal eventjes om wat op te halen of te regelen ofzow.
Het stukje terug draven kwam ik steeds meer op de schoft te zitten en toen we bij stal aankwamen en paard stil ging staan en kop naar beneden gleed ik heel parmantig via de hals naar beneden Knipoog
Toch maar om een zadel gevraagd aangezien het noodzaak is dat de koprijder iig blijft zitten Knipoog

En toen werd ik wakker Knipoog

Ik heb veel over paarden gedroomd, hetgeen ik het vaakst heb gedroomd is dat er plots een trailer voor huis staat en ik dan een paard krijg, altijd fijn natuurlijk Knipoog
Dat is letterlijk een langgekoesterde droomwens van me Knipoog

Ik neem aan dat er wel meer mensen zijn die hier over paardjes dromen Knipoog

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 11:19

Whahaha...wat een leuke dromen Haha!
echt melig!
Helaas heb ik ze niet

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 15:01

paarden staan in dormen geloof ik symbool voor seksualiteit Haha!

maar in dromen komen vaak dingen terug uit het dagelijks leven, dus dat zal wel de reden zijn dat je over paarden droomt Haha!