wat is de tactiek van die paardenbeul??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:58

Jeetje hey, ik schrik er toch echt van dat bij jullie het alleen maar over de paarden gaat!
Als je een beetje het nieuws volgd weet je dat er (hier in Enschede )al heel veel dieren slachtoffer zijn geworden van die personen.
En niet alleen de paarden zijn slachtoffer, ook schapen,geiten, kippen en koeien.
Hier word verdorrie je hond geprobeerd te stelen terwijl je hem aan het uitlaten bent op een groot veld, aangelijnd en al.
( de uiterlijke beschrijving van die dader komt trouwens overeen met de man die vorig jaar als verdachte werd gezien voor de reeks dierenmishandelingen ).

Wij hebben minstens 2 keer in de week sochtends een zoektocht naar loslopende kalfjes/pinken.
Is de stal weer eens open gezet of de omheining van de wei kappot geknipt.
De overbuurman heeft al 2 rammen zonder geslachtsdeel aangetroffen in de wei, en ook de paardenwei is al meerdere keren bezocht.
Rondom de boerderij gebeurt er niks lichamelijks met de dieren, maar telkens weer dat verniel van de weiden, open zetten van de stallen ed. breekt je zenuwen wel op.

Tuurlijk is het vreselijk voor de paarden, maar net zo vreselijk als voor de andere dieren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:28

Miep schreef:
Jeetje hey, ik schrik er toch echt van dat bij jullie het alleen maar over de paarden gaat!
Als je een beetje het nieuws volgd weet je dat er (hier in Enschede )al heel veel dieren slachtoffer zijn geworden van die personen.
En niet alleen de paarden zijn slachtoffer, ook schapen,geiten, kippen en koeien.
Hier word verdorrie je hond geprobeerd te stelen terwijl je hem aan het uitlaten bent op een groot veld, aangelijnd en al.
( de uiterlijke beschrijving van die dader komt trouwens overeen met de man die vorig jaar als verdachte werd gezien voor de reeks dierenmishandelingen ).

Wij hebben minstens 2 keer in de week sochtends een zoektocht naar loslopende kalfjes/pinken.
Is de stal weer eens open gezet of de omheining van de wei kappot geknipt.
De overbuurman heeft al 2 rammen zonder geslachtsdeel aangetroffen in de wei, en ook de paardenwei is al meerdere keren bezocht.
Rondom de boerderij gebeurt er niks lichamelijks met de dieren, maar telkens weer dat verniel van de weiden, open zetten van de stallen ed. breekt je zenuwen wel op.

Tuurlijk is het vreselijk voor de paarden, maar net zo vreselijk als voor de andere dieren.


Natuurlijk is het voor die andere dieren net zo erg!!! Ik wist wel dat er ook schapen te grazen zijn genomen, daar hebben we het hier op bokt ook over gehad, maar ik wist niet eens dat het ook om koeien, kippen en geiten ging. Verdrietig

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 14:36

sorry miep, nee ik volg het nieuws niet op de voet. het lijkt me duidelijk dat paardenliefhebbers niet hun neus optrekken voor ander vee of huisdieren. wellicht kan jij ons beter op de hoogte houden van al die andere vreselijke verhalen?

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:37

Sory ik reageerde misschien een beetje te voorbarig, maar stoorde me er echt aan.
Jullie wonen niet hier in de buurt en in de rest van nederland zal hetgeen hier gebeurd het nieuws waarschijnlijk niet eens halen.

Nogmaals sory

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:16

Jeetje, nog meer dieren Boos!
jij kunt natuurlijk ook niet weten dat we ook met andere dieren meeleven Tong uitsteken Knipoog haha
Hoeveel slachtoffers van andere dieren zijn er dan ongeveer geweest bij jou in de buurt?

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 21:24

ja inderdaad... als het dezelfde gast is veranderd er het één en ander.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:06

ik wist niet dat er ook zoveel andere dieren bij betrokken waren!! dat maakt het alleen maar erger Boos!
wat mij opviel, was dat de merries waarbij alles is aangedaan bijna allemaal drachtig waren, dus je moet wel op de hoogste zijn. deze tijd van het seizoen is het namelijk bij weinig merries duidelijk te zien, het moet dus iemand zijn die er veel van weet of bronnen heeft die dit weten...

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 00:24

Ik volg het verhaal een beetje en barst uit elkaar van woede elke keer bij het lezen van al die nare berichten. ook ik ben al voor inspectorgadget aan het spelen, gelukkig dat er meerdere mensen zich hier mee bezig houden. Als het om dezelfde dader gaat, dan verplaatst hij zich van het Noorden, naar beneden, vandaag nl. in Zaltbommel weer een paard mishandeld, zie vvd. Hij zal zich verder verspreiden naar het zuiden of schuin omhoog gaan richting noord en zuid holland. Ik hoop dat die gare debiel gauw gepakt wordt. Het lijkt mij idd dat het eventueel die gast uit duitsland is, het Noorden, grens duitsland???Seriemoordenaars, moorden ook achter elkaar door en dan opeens weer een tijdje niet, of kijk ik te vaak naar discovery en reportage???

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 00:24

en hop, weer eentje in zaltbommel... check VvdD


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:47

Ik ben er ook druk mee bezig om er proberen uit te komen welke gestoorde psychopaat dit doet

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:47

Zou het niet kunnen dat ie ooit is afgewezen door een vrouw of niet aan de bak komt (omwille van uiterlijk, handicap, ... ) en juist om die reden wraak neemt op dieren? Dus dat het juist een vieze man is of een man met een (uiterlijk) gebrek en dat hij door alles wat vrouw is wat hem aantrekt afgewezen is omwille van dit gebrek dan ...

Denk dat het uiteindelijk iedereen kan zijn! Je zou soms schrikken wat er gebeurt! Ik de belgische politiek alleen al is er een minister die zich vergrepen heeft aan minderjarigen (met de mantel der liefde toegedekt geweest ), is er een oud-minister die in een moordzaak betrokken is, is er eentje die notabene verkeer onder z'n goede had die zelf de ene na de andere overtreding liet registeren ... je kan het zo gek niet bedenken! EN dit allemaal in dat ene kleine milieu. Ik zeg nu niet dat de dader een Belgsiche minister is hé! Ik bedoel hiermee dat je werkelijk niemand kan vrijspreken of juist beschuldigen, want in alle lagen van de bevolking vind je mensen met hersenkronkels terug!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 16:27

Miep schreef:
Jeetje hey, ik schrik er toch echt van dat bij jullie het alleen maar over de paarden gaat!
Als je een beetje het nieuws volgd weet je dat er (hier in Enschede )al heel veel dieren slachtoffer zijn geworden van die personen.
En niet alleen de paarden zijn slachtoffer, ook schapen,geiten, kippen en koeien.
Hier word verdorrie je hond geprobeerd te stelen terwijl je hem aan het uitlaten bent op een groot veld, aangelijnd en al.
( de uiterlijke beschrijving van die dader komt trouwens overeen met de man die vorig jaar als verdachte werd gezien voor de reeks dierenmishandelingen ).

Wij hebben minstens 2 keer in de week sochtends een zoektocht naar loslopende kalfjes/pinken.
Is de stal weer eens open gezet of de omheining van de wei kappot geknipt.
De overbuurman heeft al 2 rammen zonder geslachtsdeel aangetroffen in de wei, en ook de paardenwei is al meerdere keren bezocht.
Rondom de boerderij gebeurt er niks lichamelijks met de dieren, maar telkens weer dat verniel van de weiden, open zetten van de stallen ed. breekt je zenuwen wel op.

Tuurlijk is het vreselijk voor de paarden, maar net zo vreselijk als voor de andere dieren.




hoe zag die man eruit dan???

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:06

Bah ik wordt er naar van!
Er wordt nu gedacht dat het een andere dader is omdat hij nu het hoofd en de benen te grazen heeft genomen.
Dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Stel dat hij/zij merkt dat het opvalt dat hij het alleen op geslachtsdelen heeft gemunt????
Het kan dus ook zo zijn dat diegene zijn patroon doorbreekt.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:05

diana"]
[quote="Miep schreef:
Jeetje hey, ik schrik er toch echt van dat bij jullie het alleen maar over de paarden gaat!
Als je een beetje het nieuws volgd weet je dat er (hier in Enschede )al heel veel dieren slachtoffer zijn geworden van die personen.
En niet alleen de paarden zijn slachtoffer, ook schapen,geiten, kippen en koeien.
Hier word verdorrie je hond geprobeerd te stelen terwijl je hem aan het uitlaten bent op een groot veld, aangelijnd en al.
( de uiterlijke beschrijving van die dader komt trouwens overeen met de man die vorig jaar als verdachte werd gezien voor de reeks dierenmishandelingen ).

Wij hebben minstens 2 keer in de week sochtends een zoektocht naar loslopende kalfjes/pinken.
Is de stal weer eens open gezet of de omheining van de wei kappot geknipt.
De overbuurman heeft al 2 rammen zonder geslachtsdeel aangetroffen in de wei, en ook de paardenwei is al meerdere keren bezocht.
Rondom de boerderij gebeurt er niks lichamelijks met de dieren, maar telkens weer dat verniel van de weiden, open zetten van de stallen ed. breekt je zenuwen wel op.

Tuurlijk is het vreselijk voor de paarden, maar net zo vreselijk als voor de andere dieren.




hoe zag die man eruit dan???
[/quote]

Weet niet precies hoe hij eruit zag, half lang blond haar iig.
Na aangifte bij de politie werd duidelijk dat het het zelfde signalement was.

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:01

het word gewoon steeds erger Boos!:( en niemand die er wat aan kan doen Boos! want iedereen probeert wat maar toch hebben ze die man/vrouw nog steeds niet te pakken. ik hoop dat het snel afgelopen is Boos!:(:(:(
Citaat:
maar waarom denken de meeste van jullie dat het een man is??? (ik heb ook een gevoel dat het een man is, maar weet niet waarom)

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:28

ik denk niet dat een een reden voor die man is om dit te doen..hij is ziek gestoord en wil aandacht..
net als een serie moordenaar alleen kicked hij op dieren..
waarom iedereen over een man spreekt?
ik zelf denk omdat misschien een vrouw wat zachter van aard is...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 22:35

vrouwen willen niet zo op de voorgrond staan... dat zijn meestal de 'breinen' achter de man, denk aan Imelda Markos, Eva Braun etc.... Schijnheilig

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:56

kim20 schreef:
Het kan dus ook zo zijn dat diegene zijn patroon doorbreekt.


ja inderdaad, zodat de politie als het ware op een 'dwaalspoor' komt... Verward

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:22

Wat ben ik blij dat onze pony mensen verwelkomt met ontblote tanden zeg!En mocht die idioot ooit tegenover onze pony staan hoop ik dat de pony haar tanden er deze keer echt eens inzet [ze dreigt nl normaal alleen] En ik zal haar daar die keer dan nog flink voor belonen ook!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:58

binky schreef:
Wat ben ik blij dat onze pony mensen verwelkomt met ontblote tanden zeg!En mocht die idioot ooit tegenover onze pony staan hoop ik dat de pony haar tanden er deze keer echt eens inzet [ze dreigt nl normaal alleen] En ik zal haar daar die keer dan nog flink voor belonen ook!

inderdaad

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:25

Ik word zo ziek van dit soort gebeuren...(ik ben van het type dat niet eens een foto kan zien zonder in brullen uit te barsten.....).

Ik denk zelf niet dat dit soort daders gepakt zal worden.....(helaas).
Wat voor type "mens" het is.....ik hoop dat we daar met zijn allen ooit achter komen......

Het is in ieder geval vast geen enge,boze zwerver......
Bij mij in het dorp woonde Ludo de B. hij heeft jaren geleden 2 kinderen(deze meisjes zijn bewezen mischien wel meer) op een walgelijke manier vermoord......een nette vriendelijke hardwerkende man voor de buitenwereld.....

Ik hoop zo dat er een eind aan deze waanzin komt......
Ik heb ook het idee dat als er eenmaal een mishandeling van een dier voorkomt er gekken zijn die denken"laat ik ook eens zoiets doen"