Na vrijdag 12.00 kan er nog wel aangemeld worden. Deze personen zullen op een tweede kaart komen die later, als de aanmeldingen stoppen, door Q aan pap zal worden overhandigd.
Zoals in dit topic te lezen is hebben we helaas afscheid moeten nemen van een heel mooi mens.
SG (Super Girl) is de erenaam van amsterdam_30, eerder bekend als Horse_lover9
Velen van jullie hebben haar topics en berichten gevolgd en haar gesteund in haar zeer zware en oneerlijke strijd tegen kanker.
SG heeft door haar kracht, eerlijkheid en oprechtheid bij velen een onuitwisbare indruk achter gelaten.
Helaas is het niet mogelijk om met al haar vrienden en volgers op de uitvaart aanwezig te zijn. We brengen haar een laatste groet door midden van een bloemstuk op haar uitvaart.
Wellicht wil je hier deel van uitmaken; het staat iedereen vrij een bijdrage te leveren naar eigen wens en kunnen.
Het boeket zal ongeveer E150,- gaan kosten, zelf sta ik garant hiervoor. Uiteraard zal er een foto van het boeket geplaatst worden.
Iedereen die hieraan een steentje bij wil dragen heeft tot uiterlijk 25 november de tijd om een x bedrag op de rekening te storten, helaas is het na deze datum niet meer mogelijk om je aan te sluiten.
Wellicht zal er een bedrag over blijven, of komen er bijdragen nog na sluitingsdatum binnen.
Ik heb SG gevraagd wat ze wilde dat er ging gebeuren als er op wat voor manier dan ook geld over zou blijven wat van Bokkers af zou komen. Zij vertelde mij over de Minkestichting. Een hele kleine stichting die mooie dingen deed voor kinderen. Een stichting waarvan zij weet dat die enorm krap zit en waar iedere cent drie keer omgedraaid moet worden. Ik heb haar beloofd iedere cent die blijft liggen daarheen te brengen en zal zorgen dat jullie om een hoekje kunnen meekijken naar hoe het overhandigd wordt etc.
Bijdragen aan het boeket kan door het overmaken van een door jou gekozen bedrag naar
Graag met vermelding van jouw Boktnaam (anders kan ik het niet aan je terugkoppelen)
Deze rekening is speciaal voor SG geopend en zal na alle afwikkelingen weer opgeheven worden.
Na de plechtigheid zal ik de familie een lijst met de namen van de mensen die bij hebben gedragen aan het rouwboeket overhandigen.
Wil je zelf een steunbetuiging doorgeven aan de familie dan is dat zeer welkom. Dit kan door middel van een kaart; het adres is naar een aantal mensen al verstuurd per PB. Wil je dit ook ontvangen: stuur tjady een PB en dan komt het goed.
Lieve mensen…..jullie zijn vrij je mening te uiten maar laten we dit topic proberen in te vullen zoals SG het in haar topic ook had. Met warmte, respect en de meest goede bedoelingen. Discussie met respect zijn welkom, maar realiseer je dat de gemaakte keuzes in overleg met SG zelf gemaakt zijn.
Haar vader leest mee, ik hoop en reken erop dat hij Bokt hetzelfde zal ervaren als SG zelf; als een warme deken en steun met een lach en een traan.
Bedankt!
Als tranen een trap konden bouwen
en herinneringen een brug,
dan klom ik omhoog,
en haalde jou terug.