Wie draagt er een Push-up bh?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

draag jij een push up bh?

ja
33 (33%)
nee
66 (66%)

Totaal aantal stemmen: 99


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 12:45

Ik draag je ze nooit, heb het niet nodig, bovendien vind ik het beroerd zitten, ze geven weinig stevigheid, maar daar hebben mensen met een A-cup ofzo natuurlijk minder last van Haha! .

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 12:59

draag niet echt push up maar van die voorgevormede cups.
Zit steviger

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 13:07

Wat een vreemde vraag is dit zeg haha ...
Maar goed ik draag ook voorgevormde beha's Haha!
Push-ups zit mij ook niet lekker ...

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 13:53

jahoor, die draag ik wel. Dan lijkt m'n a cup tenminste nog iets. Ik heb ook van die voorgevormde bh's, daar zit niet echt een vulling in, maar het lijkt er nét iets meer door.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 14:37

Ik draag ze wel, maar niet voor het push-up effect. Maar ik heb mestal alleen voor-gevormde ofzo.. Ik kan niet tegen dat normale spul, kant ofzo heet dat? Dat gaat echt onwijs irriteren. Dus daarom draag ik altijd van die bh's die van dat gladde spul zijn.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 17:30

Dat is toch slecht voor je borsten? Vind het gauw een beetje sletterig...je ziet het vaak onder zo'n ding met een super laag uitgesnede decolete en dan die tieten omhoog geknepen Lips are sealed Ben er dus niet echt een voorstander van Misschien wel als ik vrijgezel was Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 17:37

Neeh vind grote tieten helemaal niet mooi, en heb geen zin om zo'n zwaar ding ook nog eens mee te tillen.
Heb wel sommige met een beetje vulling, maar verder hoeft het niet van mij.
Heb nu 75B of 70C ze zouden best groter mogen zijn, dat zijn ze niet ach pech. Lachen

Past trouwens ook niet bij mij van die dd boobie's *LOL*
Laatst bijgewerkt door Avanti op 08-11-03 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 17:38

peeky schreef:
Dat is toch slecht voor je borsten? Vind het gauw een beetje sletterig...je ziet het vaak onder zo'n ding met een super laag uitgesnede decolete en dan die tieten omhoog geknepen Lips are sealed Ben er dus niet echt een voorstander van Misschien wel als ik vrijgezel was Haha!

haha ja, dat zie je meteen, sta je alleen maar mee voor banketstaaf

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 17:45

Ik draag geen push-up bh's. als je een btje goeie bh hebt dan zit het al een stuk mooier, heb zelf Cup75C, dan zeggen vriendinnen wel eens tegen me, heb je een push up bh aan? Komt omdat ik vrij slank ben.
Ik heb wel een push up bh, maar dan heb ik helemaal het idee dat ik omval

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:57

Hmmm... ik heb voorgevormde, pushkussentjes, bh met gelvulling, opblaasbare bh, en ohja, ook nog een of twee 'gewone' Knipoog
Mooie grap is dan dat er commentaar wordt gegeven 'jij hebt zulke mooie borsten' (ja, een beetje van mezelf en een beetje van maggi..) Maar ik vind het prettiger dragen en het is mooier (heb nl een klein Atje)

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:01

ik draag altijd gewone stof bh's. Ik heb 1 bh (maar die is nu te klein geworden) en daar was het stof iets dikker van, het was geen push-up trouwens... maar daar zag je dan uhm gewoon.. minder in Knipoog En ik heb 1 halve push up... maar dat draag ik alleen onder spaghetti truitjes. Ik vind dat er onder een dikkere trui (althans bij mij) niet uitzien.