Zijn ze bij jullie ook zo personeels vriendelijk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:05

*Tamara* schreef:
Ben wel blij dat dat bij mij niet zo moeilijk is, meldde me dinsdag ziek omdat ik onverwachts naar een musical ging, mn moeder kwam zondag met die kaartjes thuis en het was te laat om vrij te regelen. Kon ook niemand regelen die voor me in kon vallen, dus ziek gemeld. Geen probleem, beterschap en ze verwachtten me vrijdag weer, als t niet ging moest ik nog ff bellen. Over het algemeen ben ik niet zo hoor, ziekmelden als ik geen zin heb of wat anders heb, maar dit kon ff niet anders! Had permissie van mn moeder, die was btje vergeten dat ik moest werken! Perfect, geen last mee gehad! OK dan!


Sorry hoor, maar hier kan ik me dus wel kwaad om maken.
Jij behoort voor mij tot de groep mensen waardoor Avanti dus problemen op het werk heeft.
Je meld je ziek zonder reden!! Boos!

Prioriteiten stellen!! Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik mag hopen dat wanneer je eens een serieuze baan hebt anders met je collega´s, je werk en je werkgever omgaat! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:13

Ben ik helemaal met Dimple eens.
Waarom niet gewoon vertellen wat er aan de hand is en vragen om een vrije dag Verward

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:13

Dimple ik ben het helemaal met je eens!

Juist door dit soort dingen worden andere de dupe.
Je hebt hier niet alleen je werkgever mee maar ook je collega's!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:19

Ik ben normaal dus niet zo, ik ga me over het algemeen niet zonder reden ziek melden. Een aantal van mijn collegas doen dat wel, als je dan vraagt waar ze de week daarvoor waren is t van 'Ja, had geen zin!' Ik snap ook wel dat het zo niet werkt, en dat is over het algemeen ook niet ter sprake bij mij, ik ga gewoon werken als ik geen zin heb. Nou niet gelijk denken dat ik me gelijk ziek meld bij iets, normaal ga ik op de aspirines!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:31

ik kan ook zo van te voren afzeggen (werk bij de gollf)
doen ze nooit moeilijk over Lachen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 22:37

Lautjuh123 schreef:
ik kan ook zo van te voren afzeggen (werk bij de gollf)
doen ze nooit moeilijk over Lachen


doe mij ook zo een werkgever Haha!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 00:03

Ik moet bekennen dat ik dat ook wel eens gedaan heb, ziek melden omdat ik wat anders ging doen(ook maar één keer hoor, dus niet gelijk boos worden Vriendjes zijn? )

Maar ik deed dat vooral uit woede. Het is bij ons de regel dat je minstens twee weken van te voren vrij moet vragen. Ik heb me er altijd netjes aan gehouden(en soms werd je dan nog op die dag ingepland maar goed..)
Maar het is wel zo dat de regel ook is dat de planning twee weken van de voren klaar moet zijn(Dus dat op mijn werk nu planningen moeten hangen van de komende twee weken)
Alleen weten wij onze tijden pas op de vrijdag voor die week...
Ja sorry, wij moeten ons wel aan strikte regels houden maar de planner niet... Boos!
Ik was dus een beetje boos dat ik dit kreeg terwijl de planning nog niet eens gemaakt was.. Ik ben er niet trots op maar ik heb er eerlijk gezegd ook geen spijt van... Lips are sealed

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:04

In het geval van Missy kan ik me nog iets voorstellen. Daar snijdt het mes aan 2 kanten.

Het rare bij Tamara vind ik dat je moeder er ook aan bijdraagt. Zij zou toch het goede voorbeeld moeten geven. Toch?? Verward

Nou ja, ik hoop iig dat je de volgende keer er beter overna denkt, want andere zijn de dupe, en daar wordt vaak niet bij stil gestaan!

Hoest met je onsteking Avanti?? Ben je een beetje beter? Ach gut

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:13

Ik heb me juist vanmorgen ook ziekgemeld (ben erg weinig ziek).
Ik heb op het moment een soort van voorhoofdsholte ontsteking. (zere ogen, zere keel, snotverkouden en verstopte oren en neus).

Ik kreeg juist een leuke reactie. (Harmen had me vanmorgen ziekgemeld zodat ik kon uitslapen, later heb ik nog even een mailtje naar mijn baas gestuurd om te zeggen dat ik verwacht er morgen weer te zijn)

Dit was zijn reactie Haha!

baas schreef:
Valt niet mee heh, je eigen huishouden runnen! (flauwe opmerking he!).

Beterschap. We zien je wel weer verschijnen!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:38

Sjimmy, dat is nog eens aardig Haha!

Met dat in je achterhoofd kan je iig goed uitzieken zonder je ook maar ergens schuldig over te voelen *LOL* OK dan!

Beterschap! (ik heb vorige week de griepprik gehaald, dus ik hoop dit jaar weer bespaard te blijven! OK dan! )

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:17

mijn moeder zou me echt niet steunen als ik me ziek zou willen melden terwijl ik dar niet ben Haha!
die zou me naar m'n werk toe schoppen Pling

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 14:27

Ik werk bij mijn ouders dus hun weten het altijd op tijd van te voren als ik niet kan komen werken door iets. Maar er zijn ook sukkel bij die zich bv niet afmelden omdat hij is wezen stappen en dan door slaapt of om 12 uur snachts een smsje stuurt dat hij niet om half 8 kan komen werken, of iemand heeft het die ochtend door aan mijn vader,smsjes of telefoontjes achteraf etc etc.. Ik zou er echt stront ziek van worden, mijn vader is dan ook niet al te blij Boos!

Maar echt belachelijk hoor Avanti, alsof je niet ziek kunt zijn Verward

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:28

Dimple schreef:
In het geval van Missy kan ik me nog iets voorstellen. Daar snijdt het mes aan 2 kanten.

Het rare bij Tamara vind ik dat je moeder er ook aan bijdraagt. Zij zou toch het goede voorbeeld moeten geven. Toch?? Verward

Nou ja, ik hoop iig dat je de volgende keer er beter overna denkt, want andere zijn de dupe, en daar wordt vaak niet bij stil gestaan!

Hoest met je onsteking Avanti?? Ben je een beetje beter? Ach gut


Zo werkt het bij mij dus ook, moet 2 weken van tevoren vrij vragen, en anders moet je zelf iemand regelen. Heb ik geprobeerd, 3 mensen gevraagd maar die konden allemaal niet, tsja, dan maar ziek melden. En ik word ook vaak gebeld omdat er op het laatste moment iemand niet komt, zelfs een aantal keer om 5 voor 6 (moet dan om 6 uur beginnen) of ik nú kon komen werken. En dan spring ik ook braaf op mn fietsje.... Niet dat ik het rechtvaardig, maar ik zal het noooooit meer doen. Knipoog

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:00

*Tamara* schreef:
maar ik zal het noooooit meer doen. Knipoog


Pfieuw, gelukkig maar Haha!
Ik snap het in dit soort gevallen wel hoor, Ik heb gewoon mazzel dat ik gewoon een goede werkgever/baas heb. En wanneer jij soms ook om 5 voor 6 nog op je fiets springt om een ander te helpen dan ben je wel weer heeeeeeeeel aardig *LOL* Knipoog

Maar als P&O-er bekijk ik het natuurlijk ook wel vanaf de andere kant. Maar goed, daar houd ik nu over op hoor! Tong uitsteken

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:35

*Tamara* schreef:
En ik word ook vaak gebeld omdat er op het laatste moment iemand niet komt, zelfs een aantal keer om 5 voor 6 (moet dan om 6 uur beginnen) of ik nú kon komen werken. En dan spring ik ook braaf op mn fietsje.... Niet dat ik het rechtvaardig, maar ik zal het noooooit meer doen. Knipoog


Kijk, dat ik ik ook een keer te vaak gehad. Ik kan je dus best begrijpen dat je zoiets hebt gedaan. Je staat altijd voor ze klaar en dan is een keertje vrij teveel.
Ik kwam ook altijd als ze me nodig hadden, begon eerder, ging langer door. Maar als ik vrij vroeg binnen die twee weken kreeg ik een harde nee en een preek. Hoe durfde ik dat te vragen. Ja, dan houd het klaarstaan snel op en ik zeg nu vrijwel altijd nee.