Mijn ouders hebben een horeca gelegenheid in Voorthuizen. Zij hebben deze zaak nu al 20 jaar.
Gisteren was ik voor het eerst weer aan het werk na een periode van vier weken door een hersenschudding. Was net begonnen aan mijn werkdag toen een collega riep: 'Hey daar loopt Rob Geus met een camera. O en hij komt hierheen.'
Dacht eerst eigenlijk dat mijn collega weer is aan het grappen was. Tot dat ik ze zelf ook zag lopen.
Mijn vader was net begonnen aan zijn koffiepauze, maar die was uiteraard weer heel snel in de zaak.
Rob vroeg of hij de keuring mocht doen en tuurlijk mocht dat!
Eerst de handjes wassen. Stond ik natuurlijk weer heerlijk in de weg... En daarna heeft mijn vader hem de magazijnen en alles laten zien. Hier ben ik niet bij geweest. Ook in de zaak is van alles gecontroleerd en daar heb ik ook niet zoveel van mee gekregen. Hoorde geen slechte dingen.
En ja hoor. Toen kwam Rob naar mij toe en wees op mijn schoenen. Ik schaam me nog steeds

Ik had niet verwacht dat een sticker van Rob zoveel zou betekenen, maar wij zijn er zo blij en trots op

Dus wie gaat het nieuwe seizoen van 'De Smaakolitie' volgen en samen met mij om mij rode schoentjes lachen?