langleven het offerfeest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
my_precious

Berichten: 2311
Geregistreerd: 29-09-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 02:53

Abiola schreef:
Ja, en wij sluiten die beesten vlak na de geboorte op in een kist, ook lief, en vooral hoe de Here het ooit bedoeld heeft -O-
Maar ik ga naar bed, ik lees het morgen wel. Slaap lekker dames.


dat is natuurlijk ook niet goed he, maar daar wordt ook wel actie tegen gevoerd toch?
dit soort dingen, zoals opsluiten en plof kippies e.d. gaat ook nog wel veranderen in de toekomst.

slaap lekker.

franka75

Berichten: 11192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 02:54

wat zou er eiegnlijk precies aangepast moeten worden? precious?
Ja dat zag ik dus ook in die filmpjes.
Ik ga ook slapen dus trusten ook. En het gaat ook om de mensen die die dingen wel doen, gelukkiog zijn er mensen die zich niet met deze praktijken bezighouden.

my_precious

Berichten: 2311
Geregistreerd: 29-09-09
Woonplaats: Nederland

Re: langleven het offerfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 02:58

je zou kunnen vragen om de filmpjes te verwijderen, en dan misschien in het begin stuk kunnen laten zetten, lang leve het offerfeest en wat mensen op bokt er nou van vinden.
of gewoon een hele andere titel ervan laten maken misschien?
over 1 minuut gaat de klok een uur vooruit.

welterusten haha

Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Re: langleven het offerfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 13:59

@my_precious, Misschien is het handiger om hem een uurtje achteruit te zetten :o

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Re: langleven het offerfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:01

Alles wat buiten Nederland gebeurd vindt men zielug.

Nee, TS. Wij zijn lekker eerlijk met die plofkippen en turbo-eenden :D

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: langleven het offerfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 17:25

Moderatoropmerking:
Het beeldmateriaal wat getoond wordt in de openingspost en waarover de vraagstelling gaat blijkt niets te maken te hebben met het onderwerp 'offerfeest'. Ook is dit beeldmateriaal vanwege de schokkende beelden niet toegestaan op Bokt (dit is te lezen in de regels van bokt).
Omdat het topic vooral gaat over dit beeldmateriaal is het niet zinvol om dit topic open te houden.
Mocht de mogelijkheid er zijn om een ander topic te openen over dit onderwerp dan kan dit natuurlijk altijd op LZP.
Ik wil hierbij een compliment geven aan een aantal gebruikers die erg goed om weten te gaan met dit toch wel 'pittige' onderwerp. Ruimte voor discussie is altijd mogelijk, maar wel met de regel dat er op een respectvolle manier met elkaar om moeten worden gegaan.
Ik zet een slotje op dit topic. De link van het nieuwe topic kan via een TEM worden doorgegeven. Deze kan alsnog in het gesloten topic geplaatst worden.