Nog één nachtje slapen en dan gaan we op vakantie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Nog één nachtje slapen en dan gaan we op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 18:10

RobXP en ik gaan drie weken naar Zuid-Afrika. Op bezoek bij familie en van de mooie natuur genieten. *LOL*

Morgenavond om half 7 vertrek ons vliegtuig naar Duitsland en daar stappen we over om naar Johannesburg te vliegen.

We zijn voorzien van:
- een Nikon coolpix 5700
- een Nikon coolpix 880
- 5 x 128 mb geheugen
- 4 oplaadbare batterijen.

Pas op bokkers want jullie zullen overladen worden met foto's als we terug zijn. Cheese!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:14

zo, dat worden veel foto's! Maar dat heb je ook wel nodig, zo'n mooi land Z.Afrika! Wij hebben er ook veel foto's van liggen.
Geniet maar lekker van die 3 weken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:32

Snif... Mij zo enorm jaloers maken he... Laat je mij en Snowdon helemaal achter in het koude natte Nederland, verslagen en werkstukken makend, leren voor school, presentatie's geven en weet ik wat nog meer. En jij zit daar maar, heerlijk te genieten van de natuur, de schoonheid, de mensen, en je schoonfamilie... En wij moeten hier maar achterblijven Huilen

Meid, geniet ervan! Ik wil wel alle foto's zien, alle verhalen horen, en natuurlijk wel een kaartje om ons jaloers te maken he ; Haha! Geniet met z'n tweeën!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:34

Arghh Boos! *jaloers*


Maar geniet ervan!!! En owee als je geen leuke verhalen hebt, dan schoppen we je terug *LOL*

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 19:02

Heel veel plezier daar!