Ik zit nu al met een paar sokken met daar overheen nog een paar skisokken

En nog zijn mijn voeten koud

Qua bovenkleding een mouwloos shirt, shirt met lange mouwen en een oversized trui. Maar nog..
Heb het standaard koud, zo vervelend!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:Ik zou zeggen kom hier logeren en daarna terug naar nederlandje hebt het spontaan warmer in Nederland
Lara_Silver schreef:quera schreef:Ik zou zeggen kom hier logeren en daarna terug naar nederlandje hebt het spontaan warmer in Nederland
Droge kou in hogere landen is veel aangenamer dan natte kou zoals in Nederland. Ik stap hier met -10 op het paard, in een dikke trui, en heb het onder het rijden makkelijk warm. Toen we familie Nederland gingen bezoeken had ik het vreselijk koud met die vochtigheid. Dus nee, ze zou het niet spontaan warmer krijgen.
Tegen waterkou is het moeilijk kleden ts, maar Ski-sokken is al een goed begin. Ik zou bijna thermo kleding aanraden omdat deze ook vocht tegen gaan en je warmte op je lichaam houden. Maar is dit niet meer een echt wintertopic? Ik werk nu nog in mijn t-shirt.
Lara_Silver schreef:quera schreef:Ik zou zeggen kom hier logeren en daarna terug naar nederlandje hebt het spontaan warmer in Nederland
Droge kou in hogere landen is veel aangenamer dan natte kou zoals in Nederland. Ik stap hier met -10 op het paard, in een dikke trui, en heb het onder het rijden makkelijk warm. Toen we familie Nederland gingen bezoeken had ik het vreselijk koud met die vochtigheid. Dus nee, ze zou het niet spontaan warmer krijgen.
Tegen waterkou is het moeilijk kleden ts, maar Ski-sokken is al een goed begin. Ik zou bijna thermo kleding aanraden omdat deze ook vocht tegen gaan en je warmte op je lichaam houden. Maar is dit niet meer een echt wintertopic? Ik werk nu nog in mijn t-shirt.
Natasja91 schreef:Dankjewel Koper! Ik had gehoopt er snel vanaf te zijn (ben er echt doodziek van geweest, had ook mijn lever aangetast dus met geelzucht gelegen. Twee weken niks kunnen eten en met moeite drinken, alles eruit gooien, aan de prednison gezeten bluh). Had gelezen dat als je er flink ziek van bent geweest dat het dan vaak sneller weg is. Nou kan het me niet snel genoeg gaan trouwens
Koper schreef:Dan regent het bij jou vast niet Lara_Silver... het is hier in Nederland niet koud maar het regent al wel een paar dagen. Echt vervelend.
Natasja91 schreef:Tjee Koper, wat een nasleep... ben ook wel een beetje eigenwijs geweest, ook nog gaan afstuderen (liggend op bed laatste dingen voor scriptie gedaan, eind augustus mezelf naar school gesleept voor het laatste tentamen)
Ik heb nu in elk geval (met pijn in mijn hart hahaha) mijn eerste paar sokken uitgedaan en alleen skisokken aangehouden. En een kop thee gepakt