Met trots laat ik jullie horen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Met trots laat ik jullie horen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:10

Dit is niet de eerste keer dat ik Skinny Vinny aan jullie laat horen. Hier het hele verhaal over Vinny:
[LZP] Een mooie dag...

Er is weer een nieuwe track van hem uitgebracht om hem 'levend' te houden. Zie het als een soort Tu-pac effect :)
Dit nummer gaat over een overleden vriend van hem, vandaag 3 jaar geleden. Daarom is de tekst nog wranger, het is zo dubbel...

Met heel veel trots. Toen hij nog leefde nam ik het rappen van hem niet zo serieus, wat spijtig dat ik dat niet gedaan heb, maar gelukkig horen we hem nu wel... Ik ben zo trots op hem, ik vind hem hartstikke goed :)

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Re: Met trots laat ik jullie horen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:26

Heb je vorige topic toen ook gevolgd. Echt heel mooi dat hij op deze manier nog levend word gehouden doormiddel van zijn nummers, die overigens prachtig zijn! Heel veel sterkte! :(:)

Anoniem

Re: Met trots laat ik jullie horen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:27

Dank je wel :) Ik vind het ook zo mooi en ben onwijs trots op hem :)

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Re: Met trots laat ik jullie horen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:32

Dat snap ik heel goed! En het is ook supermooi dat jullie nog zoveel van hem hebben qua opnames, om iemand z'n stem weer te horen terwijl hij niet meer leeft, brengt vaak nog meer herinneringen terug dan foto's.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18690
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Met trots laat ik jullie horen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 14:15

Wauw wat super mooi Joo! Fijn dat je zo toch nog veel herinneringen aan hem hebt!! sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 14:33

Ladybird schreef:
Wauw wat super mooi Joo! Fijn dat je zo toch nog veel herinneringen aan hem hebt!! sterkte!


Dank je :)

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Re: Met trots laat ik jullie horen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 22:53

Mooi!

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 23:02

Jeetje! Krijg er kippenvel van wat kon hij het goed en met passie.. Bah, heel veel sterkte :( ! -O-

Nynke1
Berichten: 4320
Geregistreerd: 27-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 23:03

Ik heb net je vorige topic gelezen en heb over m'n hele lichaam kippevel.. Weet niet zo goed wat te zeggen. Heel veel sterkte in ieder geval.

Anoniem

Re: Met trots laat ik jullie horen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 11:22

Dank jullie wel. Voor ons is alles ook zo bijzonder geweest. Wat iedereen voor hem heeft gedaan. Vooral de graffiti en zijn beeld op zn graf zijn onwijs bijzonder.