Pirates of the Caribbean

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:38

Het is gewoon een superfilm! Die acteurs alleen al Knipoog.
Dat is wel de enige film(die ik ken) waarin ik Johnny echt goed vind! Er is ook al een heel topic over Orlando Bloom, Het topic van 100 pagina's is gesloten en nu zitten we weer aan de 20 denk ik.


Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:09

Super film!!!Kan er geen genoeg van krijgen....Als de dvd uit komt heb ik die binnen 1week grijsgedraaid!

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:58

Ik heb de dvd al Schijnheilig. Gewoon een cd met de film op+ondertiteling, ideaal voor op de pc Haha!. Zo zijn er al zo'n 5 vriendinnen blijven slapen, en eerst POTC komen kijken, echt grappig met zen zessen achter de computer!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 22:23

Antoinette schreef:
Maar het was ook te verwachten dat er een vervolg zou komen aangezien het stukje na de aftiteling.

Of heeft niemand dat gezien? Schijnheilig


Jawel , we moesten inderdaad ontzéttend lang wachten en ik begon al serieus te denken dat we in de maling genomen waren, ondanks het feit dat drie anderen ook waren blijven zitten. Het was niet zo sensationeel als ik verwacht had, maar... ga zelf maar kijken! Haha!

Ik was naar de film gesleept door mijn zus, en ik had er eerlijk gezegd zoiets bij van "goh, moet dat nou, is er geen andere leuke film", maar ik heb me geheel onverwachts ontzettend geamuseerd! Lachen

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 00:05

kiekeboe,

ik ben de beruchte jack sparrow topic opener Haha! die eerder genoemd is, en ik heb samen met antoinette en shiloh een johnny depp marathon georganiseerd 2 weken terug Haha!

ben wel een beetje fan geworden nadat is PotC had gezien *kwijl*

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 09:01

lotjuh10"]
[quote="STEN schreef:
Heeyzz,
6 keer vind ik wel errugvaak
mij lijkt ie dan beetjuh saai worden
maarre....opzich is hij het wel waard
-xxx-iez Lotte


Nee jooooh.. Hij is nog steeds leuk! Al klopt de film niet helemaal.. Zal de film maar niet verpesten door alle fouten hier op te schrijven, hebben jullie al wat opgemerkt overigens? (Tja, sorry, na 28x ga je wel fouten zien.. Tong uitsteken) Ik heb hem ook al op DVD (jaja, illegaal van internet afgerukt en op een cd'tje gebakken) alleen mijn ondertiteling deugt niet. Als Will zegt: "You've threatend miss Swann" zegt, dan zegt Jack "Only a little", staat er bij mij onder "Nou, vooruit" Slaat dus helemaal nergens op :S en zo zitten er nog meer hilarische spel/denkfouten in! Het maakt de film wel extra lachwekkend..

Alright then, I confess.. It's my intention to commandeer one of these ships, pick up a crew in Tortuga, raid, pillage, and plunder, and otherwise pilfer my weasley black guts out.

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 10:41

voor dat stukje helemaal op het eind moet je echt 10 min wachten ofzo. ik ben 2x geweest, en 2x waren we nog bijna de enige in de zaal, waren ze al bezig met schoonmaken enzo Tong uitsteken
als ie uitkomt op dvd ren ik echt naar de winkel.

Weet iemand trouwens wanneer Troy uitkomt? Dat is toch met oa Brad Pitt en Orlando?? Al s het een verschrikkelijke film, als zij allemaal spelen ga ik erheen Tong uitsteken

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 10:49

Yessy schreef:
voor dat stukje helemaal op het eind moet je echt 10 min wachten ofzo. ik ben 2x geweest, en 2x waren we nog bijna de enige in de zaal, waren ze al bezig met schoonmaken enzo Tong uitsteken


LOL jij ook al? Na de 2e keer had ik gelezen in de krant dat er een nastukje was, dus ik nog een 3e keer naar die bios, speciaal voor dat eindstukje. Nou ja, film afgelopen, wij blijven zitten, iedereen gaat weg, komt er zo'n vent binnen die begint schoon te maken, met het licht aan enzo, maar wij bleven gewoon zitten! We hebben het gewoon getimed, ik geloof dat het 12 minuten en 34 seconden duurde (vanaf het einde van de film) tot dat stomme nastukje komt! En het was nog een saai nastukje ook, wat waren wij teleurgesteld!

Ik wist overigens nog niet dat er ook gewoon een vervolg komt! Wow, ik kan haast niet wachten!

Alright then, I confess.. It's my intention to commandeer one of these ships, pick up a crew in Tortuga, raid, pillage, and plunder, and otherwise pilfer my weasley black guts out.

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 11:14

Jaahh ik vond het ook een goede film.

Gelukkig maar want ik was al 8 maanden niet naar de fim geweest ivm mijn rug.
Was niet leuk geweest als er niks aan zou zijn.

Het is gewoon totaal iets nieuws, niet te veel koppensnellen en bloedvloeien, geen overdreven specialeffects van dingen die absoluut niet zouden kunnen(zoals in de laatste 007 film ).

En Johnny..... ja die stak al vanaf de eerste scene met kop en schouders boven de rest uit OK dan! .

Die gast verdiend een OSCAR!!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 11:26

Cowgirl schreef:
Het is gewoon totaal iets nieuws, niet te veel koppensnellen en bloedvloeien, geen overdreven specialeffects van dingen die absoluut niet zouden kunnen(zoals in de laatste 007 film ).


LOL, kom jij ook altijd van die zombies tegen ja? Tong uitsteken (sorry, kon het niet laten, tis niet onaardig bedoelt! Ach gut)

Alright then, I confess.. It's my intention to commandeer one of these ships, pick up a crew in Tortuga, raid, pillage, and plunder, and otherwise pilfer my weasley black guts out.