Frans Bauer gekte

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:51

Muziek is vreselijk, daar kan ik kort over zijn.

Verder lach ik me dood. Laatst stond hij op een kermis te zingen voor een paar honderd man en na afloop word hij omhelst door geestelijk gehandicapte mensen die hem allemaal aflebberen. Ik zou bij mezelf denken: Nou, na een half uur istie dat toch wel zat, maar nee hoor, hij wacht net zo lang tot iedereen is geweest.
En dan in de auto ook maar blijven zwaaien en gedag zeggen.
Dan doet hij het raampje dicht en dan zegt hij tegen zijn chauffeur:
"was gezellig he?' OK dan! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:53

Niet mijn smaak qua muziek....absoluut niet

Maar ik vind het idd ook een sympathieke vent!
En het programma is ook wel lachen!!! Lachen

simongek

Berichten: 5342
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 15:00

Ik vindt de muziek persoonlijk helemaal niks.

Toch maar een xtje naar "de bauers"gekeken en ik vindt het inderdaad super grappig.

Blijft super aardig tegen de fans ook al staan ze al een half uur aan zijn armen te trekken. Ze willen hem allemaal zoenen en het maakt hem niks uit. Vindt het ook gewoon grappig om te zien hoe zijn vrouw alles voor hem regelt en dan ook nog bellen en zeggen dat de koelkast leeg is als ze al een week in het buitenland zit.

Vindt zijn muziek nog steeds niks maar het is wel een sympathiek persoon.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 15:08

Ik heb de serie nog niet gezien, ken verder ook niets van hem, maar krijg intussen wel door dat hij helemaal de bink is.

Liedje komt af en toe langs op de radio, maar dan ook als ik een andere zender op heb dan normaal.

Ben dus - nog steeds - onzijdig of ik hem leuk vind of vreselijk....

Dennis

Berichten: 31476
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 15:14

Als mens vind ik hem(zo als hij over komt) een heel sympatiek persoon. Muziek is alleen leuk om een keertje mee te bleren, verder moet je het niet te vaak horen.
Programma is wel lollig maar heb het niet zo op dat soort programma's.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 15:49

Inderdaad, errug schattug issie... Lovers Maar als ik zo'n vent zou hebben, zou ik hem waarschijnlijk de hele dag voor me uit trappen.
Hij is helemaal nergens zonder 1. z'n vrouw en 2. z'n mama. Persoonlijk kan ik daar niet zo goed tegen. Beetje overdreven vind ik ook dat ie 1 dag voordat ze terugkomen helemaal naar Spanje vliegt. Kun je ook schattig noemen, maar aan de andere kant vraag ik me af of hij dat doet omdat hij ze zo mist, of omdat hij gewoon geen dag langer voor zichzelf kan zorgen...
En die koelkast... hij nam het haar nog echt kwalijk ook, dat die na een week leegwas. Verward

Volgende week ga ik weer kijken.... Tong uitsteken

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 15:54

Ik vind em echt super schattig Haha! En in die serie van hem vind ik hem wel symphatiek over komen. Ook hoe hij toen een keertje naar zo'n gehandicapten dinges ging, echt lief hoe die deed! Verder ken ik dat liedje niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:03

Zo'n man die niet zelfstandig is en volledig afhankelijk van vrouwlijk volk noemen jullie schattig??????????????

Dan neem ik liever kinderen, die kan jezelf nog opvoeden. Maar zo'n kerel???? Als ik een relatie met een man aanga, wil ik graag ook een volwassen man, en niet zo kleuter die niet zonder mama kan.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:05

Ik vind zijn programma kei grappig!
Vind het echt wel een leuke vent! zijn liedjes tja die vind ik dan wel wat minder! maar verder vind ik het echt een OK dan! vent!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:06

Pipo"]
Zo'n man die niet zelfstandig is en volledig afhankelijk van vrouwlijk volk noemen jullie schattig??????????????
Als ik een relatie met een man aanga, wil ik graag ook een volwassen man, en niet zo kleuter die niet zonder mama kan.
[/quote]
[quote="Elles schreef:
Hij is helemaal nergens zonder 1. z'n vrouw en 2. z'n mama. Persoonlijk kan ik daar niet zo goed tegen. Beetje overdreven vind ik ook dat ie 1 dag voordat ze terugkomen helemaal naar Spanje vliegt. Kun je ook schattig noemen, maar aan de andere kant vraag ik me af of hij dat doet omdat hij ze zo mist, of omdat hij gewoon geen dag langer voor zichzelf kan zorgen...

We zijn het dus eens? Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:08

Elles we zijn het volkomen eens Haha!

Je moet er toch niet aandenken dat je partner ook een onvolwassen kind is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:13

Maar hij maakt zulke vrolijke liedjes, daar word je toch gewoon blij van?
OK dan!
Lalalalalaaala

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:16

en als zijn vrouw 'm dan eens zat is gaat hij waarschijnlijk lopen miepen dat ze hem niet stimuleerd en steunt? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:16

Als zijn vocabulaire dat toelaat?

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:17

Kan mij even iemand vertellen wanneer ik dat programma op de tv kan zien Tong uitsteken ??

Ik heb hem van het weekend (zat. avond ??) wel bij hart in actie gezien Knipoog ! iid Nogal zoetsappige liedjes, maar hij kwam wel heel sympathiek over Ach gut !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:18

Het was wel snikken bij Hart in Aktie he?

Op donderdag avond zijn de Bauers op RTL4 volgens mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:19

Lovely schreef:
Als zijn vocabulaire dat toelaat?



Waarom heb ik nou het gevoel dat ie niet eens weet wat die woorden inhouden Schijnheilig

lies

Berichten: 9631
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:26

Ik vind em schattig Lovers
Zijn liedjes zijn niet om aan te horen, maar de man zelf is echt oké.

Het programma is super grappig. Die inrichting van hun huis, de tuinbeesten van die ouders.. *LOL*

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:26

Heb jij enige benul hoeveel ruimte zo'n vocabulaire inneemt in je huis.... Haha! (en hersenpan)

Nee, sorry, die man kan mij echt niet boeien. Hij praat misschien heel grappig maar serieus nemen kan ik hem echt niet. Alhoewel ik wel het idee heb dat hij enorm sympathiek is. Hij heeft nou echt van die trouwe hondenogen (waar is mijn groene boekie Verward ): "ik doe niemand kwaad en ik ben heeeeeeeeeel erg aanhankelijk en trouw".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:28

Roos schreef:
Hij heeft nou echt van die trouwe hondenogen (waar is mijn groene boekie Verward ): "ik doe niemand kwaad en ik ben heeeeeeeeeel erg aanhankelijk en trouw".



Er zijn ook bepaalde hondenrassen die dat soort ogen hebben, als je dan gewoon een leuke intelligente man neemt, en dan zo'n hond ben je toch veel blijer?

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:29

Roos schreef:
"ik doe niemand kwaad en ik ben heeeeeeeeeel erg AFhankelijk en trouw".
Knipoog

Er was trouwens een huilende fan te zien, die het kennelijk heel zwaar had. Ze zei, dat als ze zijn liedjes hoorde, ze "eruit wilde stappen". Niet iedereen wordt even vrolijk van Frans zijn liedjes kennelijk.... Scheve mond

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:37

Het was idd behoorlijk snikken bij hart in actie. Mijn man zat bijna te Misselijk naast me *LOL* ! Hij wilde al meteen verder zappen, maar ik en m´n moeder en schoonmoeder, zaten ons kapot te lachen, dus hebben we maar verder gekeken ! (de oma´s zijn overgens géén fans Clown !!)
Ik ga donderdag avond iig kijken Pling !!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:47

Pipo schreef:

Er zijn ook bepaalde hondenrassen die dat soort ogen hebben, als je dan gewoon een leuke intelligente man neemt, en dan zo'n hond ben je toch veel blijer?


Hmm, doe mij maar een íntelligente man die er aardig uitziet en een kat! O, dat heb ik al....... Knipoog Ach, die hond komt misschien nog wel maar dan wil ik toch zeker een beetje hond en geen hushpuppie.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 17:39

Pipo schreef:
Als hij op moet is hij altijd op tijd, geen sterralures of wat dan ook, als ze dat zegt dat ze dat zo fijn vind zegt hij altijd: tja das me vak he!!

Komt door pa

Gisteren (jaaa, op zondag is de herhaling!):
"Paps, je moet wel even het gas wat verder intrappen hoor,
we moeten nog 73 kilometer en we hebben nog een half uur, dus even wat sneller rijden "
*LOL*

Fitzroy

Berichten: 25141
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:18

Ik had ook ab-so-luut niets met Frans Bauer maar sinds ik de serie volg Schijnheilig moet ik zeggen dat ik zelfs anders naar zijn muziek ben gaan luisteren.

Wat is dat een gewone man gebleven, daar kunnen nog heel wat sterren van leren!

Zelfs Edwin Evers draaide vanochtend Frans Bauer *LOL*