Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
studiemiep schreef:ik zou gewoon aan het werk zijn in de wetenschap...(misschien niet fulltime maar toch wel 4 dagen per week zo).
Uiteraard vul ik de rest van mijn leven in met mooie reizen, fijne paarden en huis.
Ik heb mijn hersens niet voor niets gekregen en ga dus absoluut niet thuis zitten
Raponsje schreef:studiemiep schreef:ik zou gewoon aan het werk zijn in de wetenschap...(misschien niet fulltime maar toch wel 4 dagen per week zo).
Uiteraard vul ik de rest van mijn leven in met mooie reizen, fijne paarden en huis.
Ik heb mijn hersens niet voor niets gekregen en ga dus absoluut niet thuis zitten
Dat is juist het mooie, je zou met al dat geld bijvoorbeeld een eigen boekenreeks uit kunnen brengen.
Een lab kunnen openen in je achtertuin, subsidie geven voor onderzoeken, hele zalen afhuren en lezingen geven.
phormicola schreef:Ik zou het wel weten
1. Paarden, dat vooral
2. Lekker shoppen, een mooi huisje shoppen afentoe
3. Beautysalonnetje, desnoods elke dag. Personal styler, dat soort grappen.
4. Met m'n cabrio cruisen.
5. Elke studie doen die ik wil (dat zijn er nogal wat)
6. Lekker uit eten gaan, of m'n persoonlijke chef gezellig thuis laten koken
7. Met m'n personal trainer sporten
8. Op vakantie gaan
9. een concert huren van m'n favoriete band, helemaal voor mij alleen
10. etcetera
Ik zie het al helemaal zitten, sowieso ben ik er wel voor gemaakt om een luizen leventje te leiden
Angela schreef:Ik zou een groot huis, aan de rand een leuke wijk willen, natuurlijk met een binnenhal aan huis en een ruime paddock, tig hectare weiland (wordt toch voor je bijgehouden) en een super luxe inloopstal, en het bos dat in de achtertuin begint voor als ik buiten wil rijden. Dan zou ik iedere dag in de ochtend lekker gaan paardrijden, terwijl de huishoudster mijn huis schoonmaakt, de tuinman de tuin op orde maakt, en de stalmeester de paddock mest. Dan tussen de middag mijn dochtertje uit school halen in een van de 20 auto's waaruit ik dan moet kiezen om gezellig te eten samen (of heet het dan lunchen??). Haar daarna weer naar school te brengen, om dan lekker te gaan shoppen. Als ik daar moe van ben is het hoog tijd voor een massage of een gezichtsbehandeling. Dan is het daarna weer tijd voor dochterlief. Als ze 's avonds op bed ligt zorgt de oppas/huishoudster dat ik even een uurtje kan sporten zonder dat dochterlief daar last van heeft, het huis weer op orde is (incl was en afwas) zodat ik daarna in een warm bad (dat al klaar staat natuurlijk) te zakken om daar even bij te bokken.
*zo, tijd om te gaan slapen, dit zijn de dromen!*
Raponsje schreef:phormicola schreef:Ik zou het wel weten
1. Paarden, dat vooral
2. Lekker shoppen, een mooi huisje shoppen afentoe
3. Beautysalonnetje, desnoods elke dag. Personal styler, dat soort grappen.
4. Met m'n cabrio cruisen.
5. Elke studie doen die ik wil (dat zijn er nogal wat)
6. Lekker uit eten gaan, of m'n persoonlijke chef gezellig thuis laten koken
7. Met m'n personal trainer sporten
8. Op vakantie gaan
9. een concert huren van m'n favoriete band, helemaal voor mij alleen
10. etcetera
Ik zie het al helemaal zitten, sowieso ben ik er wel voor gemaakt om een luizen leventje te leiden
Oh kunnen wij samen dan?
Magrathea schreef:Ik snap al dat geshop niet zo, net als alle schoonheidsbehandelingen... Daar heb ik dus echt geen behoefte aan
Oja, ik was vergeten dat ik ook een zwembad aan huis wil voor vriendliefkan ie elke dag gaan zwemmen, is goed voor z'n buikje en z'n reuma