Troost mij! :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Troost mij! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 19:35

Ik werk bij een dierenasiel, en sinds donderdag is mijn lievelingshondje Pim weg. Nu kun je zeggen, mooi, heeft ie een nieuwe tehuis, maar dat is dus niet, want hij is in een ander asiel geplaatst, zodat hij meer KANS maakt op een nieuw huis. Ik mis hem heel erg Boos!

Alright then, I confess.. It's my intention to commandeer one of these ships, pick up a crew in Tortuga, raid, pillage, and plunder, and otherwise pilfer my weasley black guts out.


Vanillia

Berichten: 7655
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:42

Ahh Ach gut En is Marika ook weg?
Maar je hebt Bram toch nog? Tong uitsteken

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:42

*troost*

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 19:46

Ja inderdaad.. Gorinchem neemt altijd mijn lievelingshond! Maar Bram (de hond) is ook al naar Gorinchem.. En Marika.. Zucht, ze nemen altijd mijn lievelingshond mee!

Alright then, I confess.. It's my intention to commandeer one of these ships, pick up a crew in Tortuga, raid, pillage, and plunder, and otherwise pilfer my weasley black guts out.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:47

Ach kan je hem zelf niet meenemen dan???

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Vanillia

Berichten: 7655
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:48

Sparrow schreef:
Ja inderdaad.. Gorinchem neemt altijd mijn lievelingshond! Maar Bram (de hond) is ook al naar Gorinchem.. En Marika.. Zucht, ze nemen altijd mijn lievelingshond mee!

Ik had het over mens Bram meis Tong uitsteken
Is het schrobben enzo nog steeds gezellig? Knipoog

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 19:50

Marrie schreef:
Ach kan je hem zelf niet meenemen dan???


@Marrie: Nee, helaas.. Ik heb thuis een 13-jarige hondje dat volgens mijn ouders rustig haar laatste jaartjes mag slijten, zonder andere dartelhond die er rond rent..

@Vanillia: Bram mens is er nog wel, maar ik zie hem zelden. Er werkt wel een nieuwe leuke jongen bij de ambulance! Hij heet Niek en ruikt lekker, zelfs na een dag werken! Hij is wel een beetje eng though..

Alright then, I confess.. It's my intention to commandeer one of these ships, pick up a crew in Tortuga, raid, pillage, and plunder, and otherwise pilfer my weasley black guts out.

Vanillia

Berichten: 7655
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:56

Sparrow"]
[quote="Marrie schreef:
Ach kan je hem zelf niet meenemen dan???


@Marrie: Nee, helaas.. Ik heb thuis een 13-jarige hondje dat volgens mijn ouders rustig haar laatste jaartjes mag slijten, zonder andere dartelhond die er rond rent..

@Vanillia: Bram mens is er nog wel, maar ik zie hem zelden. Er werkt wel een nieuwe leuke jongen bij de ambulance! Hij heet Niek en ruikt lekker, zelfs na een dag werken! Hij is wel een beetje eng though..
[/quote]

Hoe weet jij.. dat ie lekker ruikt? Scheve mond Ik kom Niek nog wel eens een keer bewonderen Tong uitsteken Werk je ook op woensdag?

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 19:59

Vanillia schreef:
Hoe weet jij.. dat ie lekker ruikt? Scheve mond Ik kom Niek nog wel eens een keer bewonderen Tong uitsteken Werk je ook op woensdag?


Nope, ik werk op dinsdag en donderdag, niet op woensdag.. Niek is er alleen op dinsdag, en hij is meestal weg met de ambu..

Alright then, I confess.. It's my intention to commandeer one of these ships, pick up a crew in Tortuga, raid, pillage, and plunder, and otherwise pilfer my weasley black guts out.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie