Spidersssss

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Spidersssss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 13:39

Gisteravond was er zo'n film op tv over spinnen die dodelijk zijn.
Die film was er om dat het halloween was gister. En ik ben echt zoooo bang voor spinnen maar heb toch de film maar gekeken.
En ik heb vannacht echt zo eng gedroomd over SpinneN! IEKS! Echt wat een nachtmerrie, heb ik in tijden niet meer gehad. Ik slaap op zolder en in mijn nachtmerrie kwamen ze langzaam van buiten naar boven kruipen en het werden er steeds meer en meer..... En niemand kon me gewoon helpen. Maar ja gelukkig was het maar een droom. Maar vanochtend toen ik wakker werd heb ik toch nog wel ff een paar x om me heen gekeken Cool

Oke dus NOOOIT meer een spinnenfilm voor mij!

Sorry maar moest m'n verhaal even kwijt Schijnheilig Bloos Scheve mond


bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 13:41

hehe geeft niet ik schijt ook in me broek voor spinnen zelfs voor de kleinste spinnen hang ik al aan t plafon brrrr

Fitzroy

Berichten: 25054
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 13:48

Arachnafobia heb ik al een paar keer gezien, maar idd als je al bang voor spinnen bent, kun je deze film beter niet kijken.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 13:57

ik kleede me een eens uit in de douche nadat ik naar mijn paardje was geweest, viel me er toch ff een dikke hooispin uit haha...........wedden dat ik alles aan elkaar gilde, en dat beest kroop weer omhoog via mijn mouw ik schudden en doen en toen viel die in de wc, en doortrekken, 10 keer haha:D Ik vind die dingen maar niks! als ze op me zitten ga ik dood, en anders raak ik fysiek wel in de war haha Knipoog:P

Doeg!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 14:18

Whahaa BounceBabe...ik ben eens op vakantie in Indonesie geweest waar ze in de badkamer een sortement van tuintje hadden gemaakt. Tijdens het douchen stond ik er angstvallig naar te kijken (ben bang voor veel insecten...) en vroeg me af of die takken van ruim 30 cm wel van een plant waren. Snel afgedroogt en iemand erbij gehaald. Er kwamen mannen aanzetten met een ton en een schepnet en het enige dat ze zeiden was in gebrekkig Engels... "Mum...It's a spider....."
Sindsdien kan ik de Nederlandse spinnen een stuk beter hebben!!!!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 14:44

ja klopt de kleine spinnetje vind ik niet meer zo eng, maar als ze op me zitten.........haha:D Gilluh:D

doeg Knipoog

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:00

Ik heb die film op video.. maar heb hem dus nog nooit gekeken..
Ik ben echt superbang voor spinnen..
Mensen die het weten doen wel eens alsof ze een spin in hun hand hebben ofzo..
Ik ben dan altijd zo dom om dat te geloven.. en dan ren ik altijd gillend weg Haha!

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:09

Ik heb hem ook gezien!! Ik vond hem wel stoer

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:59

Whaah spinnen .
Ik haat die beesten,. hoe klein of hoe groot ze ook zijn.
Dan is het gillen, en dan ren i kweg en roep ik me moeder of vader die ze vervolgens even door de wc spoelt. of in de houtkachel gooit Haha!.
Heb 1 keertje gehad dat er smorgens 2 hooiwagens in de keuken zaten.
Toen heeft me moeder me eten mogen maken .

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 16:06

Ik ben ook bang voor spinnen. Na een jaar Zuid-Afrika vallen de kleintjes nog wel mee. In ZA hebben ze grote dikke harige spinnen. Nagelbijten / Gniffelen
Ondanks de angst moest en zou ik die film (op vhs) zien (niet gister maar een hele tijd geleden) Ik heb de film dus maar in stukken gekeken. Op het moment dat ik begon te griezelen heb ik hem uit gezet. Het heeft me een week gekost om de film af te zien.

Kaleido's El Rosso (Kaleido's Don Pedro x Kennedy)
Daina van het Leemven
Shah IBN Estaman 16-05-1997 - † 25-06-2010

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 16:12

Ik heb hem ook al een paar keer gezien. Ik ben niet dol op spinnen, maar de film maakt me niet bang... Ik heb nog nooit zulke grote spinnen gezien, dus bestaan ze niet.
Films als The Ring, daar wordt ik hysterisch van!

* To Belg, or not to Belg *

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:56

Haha, dat heb ik ook altijd. Als er een spinnenfilm komt krijg ik altijd de kriebels maar ik moet hem gewoon zien Tong uitsteken Als ik dan in mn bed lig dan denk ik altijd dat er een spin is als ik iets voel kriebelen Tong uitsteken

    Dance to express, not to impress.

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:07

haha,daarom ging ik dief ilm ook niet kijken...Tong uitsteken
ik weet dat er ergens in me kamer nog een spinnenfamilie rondspookt,dus nee dank je... *LOL*

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:21

Maaruh...ik had ook iemand naast me liggen he Haha! toen durfde ik wel te kijken....
Maar als ik alleen had gelegen had ik waarschijnlijk geen oog dicht gedaan Scheve mond

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hetwaszoiets, Lau07, Noor, x_Ilse_x, xPabloBokt en 47 bezoekers