Hondenbelasting en voervraagje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:25

Hij krijgt nu 's ochtends/'s middags brok(met wat erdoor) en 's avonds geef ik hem Duck...maar Tyson heeft best veel voer nodig om mooi te blijven(we wonen in het bos en zodra we thuis zijn is hij altijd buiten aan het rennen..hyper hondje Haha! ).
Ik moet echt meer geven dan te voorgeschreven hoeveelheid en dan nog moet ik er op letten dat hij niet te mager word(ribben duidelijk zien),hij is voor een bd dog best groot(hoog) en is altijd druk in de weer(waken,spelen)....
Dus als ik constant Duck moet voeren ben ik zo failliet...ik wil t beste voor mijn beestjes maar 5a6 pakken Duck per dag gaat me(portomonee) iets te ver.......
Ik ga vanavond de links eens doorsnuffellen......
Afbeelding

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:30

CarS schreef:
Dus als ik constant Duck moet voeren ben ik zo failliet...ik wil t beste voor mijn beestjes maar 5a6 pakken Duck per dag gaat me(portomonee) iets te ver.......
Ik ga vanavond de links eens doorsnuffellen......
[img]
http://home.hetnet.nl/~c-suijker/images ... .jpg[/img]




Ik wil niet heel banketstaaf overkomen maar 5 a 6 pakken Duck per dag??? dat is 5 a 6 kilo per dag??? zoveel krijgt mijn paard nog niet eens. En als je hond dat al nodig zou hebben is er denk ik toch iets niet helemaal in orde.
Ik denk dat je je een beetje vergist in het gewicht van een pak Duck Knipoog
Laatst bijgewerkt door cloris op 10-11-03 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:30

mooie hond