Dieet... deze week lukt het niet :-((( !!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Dieet... deze week lukt het niet :-((( !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 21:29

Het is echt heel erg, ik ben nu 2 maanden op dieet via een dietiste en deze week gaat het gewoon helemaal fout.
Ik snoep Verward , eet weer teveel 's avonds Verward , en ga dus helemaal de mist in deze week..... Verdrietig

Ik was zo trots dat ik al 5,5 kilo kwijt was......

Voel me er zo rot onder......

Ik wilde dit ff kwijt.... zit er best wel mee.... dan maar weer maandag met goede moed beginnen.

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:04

Gewoon tegen jezelf zeggen dat je het nu weer goed gaat doen! Dat het even wat minder gaat, overkomt veel lijners hoor. Dat is ook helemaal niet erg, als je goede eetpatroon daarna gewoon maar oppakt in plaats van het dan maar helemaal op te geven.. veel succes! OK dan!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 22:14

Dank je wel voor je opbeurende woorden... *zucht* ben dan zo bang dat ik terug val terwijl het net zo goed gaat......

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:22

Lekker ff een eind gaan fietsen, fiets je het er zo weer vanaf!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:23

Kop op meid! Je kunt het! Nog eventjes doorzetten.
Ga iets doen wat je afleidt, waardoor je niet ana eten deknt. Ga paardrijden of idd lekker fietsen door het bos ofzo!
je kunt het wel, er is al meer dan vijf kilo af! Daar kun je terecht trots op zijn! OK dan!

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:43

Kop op idd!!! Probeer ook steeds te blijven kijken naar wat je al WEL bereikt hebt (5,5 kilo!!!!!!) En heb je je dieet weer een dag of week volgehouden, koop dan een leuk verwennerijtje voor jezelf: een flesje badolie of iets anders leuks. Kun je lekker de hele week verzinnen en heb je weer een goede stimulans. Succes!!!

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 12:05

Ik ken het. je moet echt heel veel zelfdiscipline hebben om van al die lekkere dingen af te blijven.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 12:19

Volgens mij hebben alle lijners weleens een terugval. Probeer je eroverheen te zetten en ga vanaf nu weer volgens je dieet eten. Je bent tenslotte al 5,5 kg afgevallen en zit dus op de goede weg.
Niet bij de pakken neer gaan zitten, maar gewoon met frisse moed er tegenaan. Het lukt je vast wel!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 12:36

Wat een lieve woorden allemaal.... dank je wel. Ach gut
Ik ga doorzetten want ik kan het.... dus vanaf vandaag me weer aan de voorschriften houden....

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 12:38

OK dan!

Natuurlijk kun je het,anders was je die 5,5 kilo ook niet kwijt geraakt.
Hardstikke knap van je!

Lijnen is gewoon moeilijk,en iedereen heeft wel eens wat mindere dagen,dat is echt niet zo erg!

gerdien

Berichten: 75
Geregistreerd: 09-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 14:53

ik was ook aan het lijnen. Was ongeveer 7 kilo kwijt geraakt. Maar ja, we gingen op vakantie en daar doe je niks en toch beetje snoepen. Ik ben ook weer aangekomen, en is ontzettend moeilijk om van al dat lekkers af te blijven! maar deze week ben ik weer begonnen, en tot nu toe gaat het nog aardig goed!! OK dan!