Operatie staar bij een hond ervaring iemand?.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Operatie staar bij een hond ervaring iemand?.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 10:40

Ik was gisteren voor de jaarlijkse controle met jari bij de dierenarts.

Nu had ik al gezien dat jari een beetje staar had toen de dierenarts het zei kreeg ik toch even de kriebels. Het gaat toch al hard ze wordt morgen 9 jaar en is me maatje in alles wil d'r nog lang niet kwijt. Ik heb haar al vanaf een pubje. Opeens besef je dat ze oud begint te worden en dat ze niet eeuwig bij me zal blijven . Afgelopen zomer al afscheid genomen van haar tante sandy die 13 jaar was geworden.

Nu zei de da dat het mogelijk is om haar eraan te helpen ze halen dan het vlies van het oog af. Nu heb ik het niet zo op dit soort ingrepen. Maar toen ik naar huis reed ging ik er toch overdenken. Helaas was het niet mijn eigen vaste dierenarts dus toch een ander vertrouwen.

Nu zit ik met een aantal vragen:
- is het de moeite waard om het te doen bij een hond van 9 jaar (super gezond)
- is het erg ingrijpend?
- wat zijn de risico's

Ik bel vanmiddag ook mijn eigen da die zal mijn niet iets opdringen maar andere meningen zijn altijd leuk om te weten.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 14:29

Ik heb er niet heel veel verstand van maar vind het toch wel iets ingrijpends, ik denk dat je goed met je dierenarts de voor en nadelen tegen elkaa rmoet afwegen...succes in elk geval!

---CARPE DIEM---

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:08

Ik zal er goed met je DA over hebben en doorbespreken want zij kunnen jou en je hond natuurlijk goed erbij helpen. Het is denk ik wel de moeite waard bij jou hond van 9 jaar. Succes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, Afanaisa91, Amazonbot, Angela, Ballard_L, douschka, GoogleAdsense, GrapeshotBot, janneke_S, Kanto, Lau07, Lestrange01, Melzazu, minouesmee, moislief, Molly1230, Paardennamen, petraaken, Pieke_Gwen, Roosch, Ruai, SentiBot, singa, Slagroomsoes, spookyskippy, Summerfly, Wopkebrok en 205 bezoekers